דף הבית » משרות לפי חברות » Polyphony
Polyphony

    דרושים Polyphony

    תחום עיסוק
    פרסום / שיווק / מדיה
    כמות עובדים
    1-10

    עוד עלינו

    דרושים ב- Polyphony

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- Polyphony אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    דנאל משאבי אנוש בע"מ- סניף ת"א אדמ'
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
    לחברת השקעות דרוש/ה מנהל/ת משרד ועוזר/ת אישי/ת למנכ"לי החברה למשרה זמנית, החלפה לחל"ד.
    תפקיד דינאמי הכולל:
    - עבודה משרדית שוטפת. 
    - ניהול יומנים ותיאום פגישות. 
    - קבלה ואירוח פגישות. 
    - עבודה מול ספקי החברה: בנקים, גופי השקעות, חברות פיננסיות, שליחויות וכו'
    -הנהלת חשבונות: קליטת והפקת חשבוניות, משכורות וסוציאליות.
    -עבודה אנליטית: סקרי שוק ובחינת השקעות חדשות.
    דרישות:
    - ניסיון באדמיניסטרציה ואנליזה. 
    - שליטה מלאה ביישומי office. 
    - יכולת עבודה עצמאית. 
    - יחסי אנוש טובים. 
    - ראש גדול, סדר וארגון, דיסקרטיות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5860973
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    לפני 8 שעות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    חברת היי-טק מובילה בתחומה מחפשת מנהל /ת משרד שיצטרף /שתצטרף למערך האדמיניסטרטיבי שלה.
    ניהול יומנים זימון פגישות.
    קשר עם ספקים בארץ ובחו"ל.
    עבודה מול הבנקים.
    מעקב אחרי תזרים הבנקים, צפי הוצאות והכנסות ותקציב המשרד.
    טיפול בכל נושא חשבונות החברה.
    כתיבת פרוטוקולים.
    יצירת מצגות.
    עבודה מול הרגולטורים עמם המשרד בא במגע (משהבט, לשכת המסחר, מכוני תקינה..).
    טיפול בנושא גיוס וקליטת עובדים.
    הקמה ואחריות על ניהול אירועים שהחברה מקיימת בארץ ובחו"ל.
    ניהול אגנדות נסיעות לחול הזמנת טיסות,מלונות, רכבים והפקת דוחות נסיעה להנה"חש.
    טיפול בכל נושא הדפסות, עזרי המשרד והחומרים השיווקיים, עבודה מול בתי דפוס ומעצבים.
    עבודה אל מול עו"ד החברה בהפקת חוזים ובכלל ההיבטים החוקיים בהתנהלות המשרד.
    תפעול וניהול המשרד בשוטף ובכלל זה: כיבוד, ניקיון, סניטציה, תחזוקה, חדרי ישיבות, חניונים וכו'.
    טיפול בקופה קטנה.
    טיפול ברווחת העובדים (מתנות, תן ביס, אירועים, ימיי עיון וכיף).
    דרישות:
    רקע באדמיניסטרציה - יתרון.
    אנגלית ברמה גבוהה - חובה.
    רשיון נהיגה - חובה.
    יכולת לנהל ולתעדף משימות מרובות.
    מראה והתנהגות ייצוגיים.
    ראש גדול, יזמה, סקרנות.
    קבלת סמכות ממונה.
    יכולת להבין את רוח המשימה ולפעול על פיה.
    יכולת להתנהל בביטחון אל מול גורמי חוץ.
    הבנה בהנהלת חשבונות - יתרון.
    יכולת להשתלב בהווי החברה והובלתו.
    בעל /ת קוד אתי ומוסרי גבוה.
    נכונות לעבוד גם מעבר לשעות העבודה הרגילות (9-18) במקרים מיוחדים בהם נדרש.
    נכונות לעבוד לפחות לפרק זמן של שנתיים - חובה.
    למתאים /ה ינתנו תנאיי העסקה טובים. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5859871
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    3 ימים
    אקטיב חיתום בע"מ
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    *לחברת חיתום בשוק ההון דרוש /ה מנהל /ת משרד ועוזר /ת אישי /ת למנכ"ל*

    התפקיד כולל: מענה טלפוני, ניהול יומנים, הכנת מצגות ללקוחות, קבלת קהל, אירוח ישיבות, ניהול פעילות שוטפת של המשרד, אחריות על ערבי צוות, נופש שנתי ופרויקטים מיוחדים.
    דרישות: שליטה מלאה באופיס, יסודית, חרוצה, מאורגנת, אנגלית טובה, יודעת להתמודד עם ריבוי משימות ובעלת כושר ביטוי בעפ ובכתב ברמה גבוהה.
    משרה מלאה: 9:00 עד 18:00 ימי א עד ה, המשרה במשרד החברה במתחם הבורסה ברמת גן
    דרישות:
    יסודי/ת, חרוץ /ה, מאורגן /ת, יודע /ת להתמודד עם ריבוי משימות.
    שליטה מלאה באופיס.
    אנגלית ברמה טובה.
    בעל /ת כושר ביטוי בעל פה ובכתב ברמה גבוהה.
    - המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5782359
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה

    איפה אנחנו נמצאים?