למשרד עו"ד הממוקם ברמת גן (באזור הבורסה), דרוש /ה מזכיר /ה.
התפקיד כולל: מענה טלפוני ופרונטאלי ללקוחות המשרד, שיחות יזומות ללקוחות מתעניינים, ניהול יומן, סריקה ותיוק מסמכים, טיפול בדואר, בנקים, הנהלת חשבונות בסיסית, כגון: הנפקה וריכוז חשבוניות לרו"ח, טיפול בחיובים, מעקב אחרי התשלומים וכד'.
משרה מלאה בימים א' - ה' (קיימת גמישות בשעות העבודה).
תנאים טובים למתאים /ה ועבודה באווירה משפחתית ונעימה.
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה.
ידע /ניסיון בהנהלת חשבונות בסיסית - חובה.
שליטה בתוכנות אופיס - חובה.
אוריינטציה שיווקית, תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים, סבלנות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.