לחברה ותיקה ומובילה בתחומי היבוא והמסחר, הממוקמת בהרצליה פיתוח, דרוש/ה מנהל /ת חשבונות עד מאזן לניהול כולל של מערך הנהלת החשבונות.
תפקיד עצמאי ומקצועי בסביבה יציבה ובינלאומית, עם אפשרות לגמישות בשעות.
תחומי אחריות:
ניהול שוטף של הנהלת החשבונות עד לשלב המאזן, כולל התאמות ובקרות.
טיפול בספקים ולקוחות בארץ ובחו"ל, מעקב אחר תשלומים וגבייה.
הכנת דיווחים חודשיים לרשויות המס (מע"מ, ניכויים, מס הכנסה).
ביצוע התאמות בנקים וכרטיסי אשראי, הכנת פקודות חתך וניתוחים חשבונאיים.
ליווי תהליכי יבוא ועסקאות סחר בינלאומיות.
עבודה יומיומית באקסל, כולל שימוש בפונקציות מתקדמות (Pivot, VLOOKUP).
משרה מלאה - יש קצת גמישות בשעות
תנאים מעולים!
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 2/3 חובה.
ניסיון של לפחות 3 שנים בהנהלת חשבונות בחברה מסחרית חובה.
ניסיון בעבודה מול גורמים בינלאומיים יתרון.
שליטה במערכת Priority יתרון משמעותי.
אנגלית ברמה טובה (קריאה וכתיבה).
רמת שליטה גבוהה מאוד באקסל חובה.
אחריות, סדר, דיוק ויכולת עבודה עצמאית. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.