דרוש/ה איש מקצוע לתמיכה טכנית
במסגרת התפקיד אנו נותנים מענה מקיף ומלא ללקוחות של החברה: מייצגים - רואי חשבון, מנהלי חשבונות ויועצי מס. אנחנו נמצאים שם עבור הלקוחות שלנו, בצד השני של המסך, להחזיק את היד ולהכווין למקום הנכון, בצורה המקצועית ביותר.העבודה כוללת:
מתן תמיכה רב ערוצית בפתרון בעיות.
ליווי ותמיכה לקוחות בתהליכי כניסה לעבודה במערכת תוך הבנת צרכי הלקוחות והבטחת הצלחתם בשימוש במערכת.
ביצוע הדרכות ללקוחות חדשים וקיימים לצורך מקסום מעורבות ושביעות רצון.
איסוף תובנות בנוגע לשימוש במערכת וקידום צרכי לקוחות מול ממשקים פנימיים בחברה.
משרה מלאה (ימים א-ה), היברידית (1-2 ימים בשבוע מהמשרד בהרצליה), צורך לזמינות לעבודה של לפחות פעמיים בשבוע עד השעה 17:00.
דרישות:
דרישות התפקיד
הכרות / ניסיון בהנהלת חשבונות (חד צידית עד מאזן, כפולה והתאמות) - חובה.
ניסיון בתמיכה בלקוחות של מוצר טכנולוגי - יתרון משמעותי.
יכולת הבנה טכנית וטכנולוגית עמוקה ומהירה.
חשיבה אנליטית, ניתוח בעיות ומחשבה על פתרונות.
אופי שירותי ונכונות להתמודד עם נפח פניות משמעותי יומיומי.
תשומת לב לפרטים וכישורי ארגון חזקים, יכולת ניהול זמן ועבודה בצוות תחת ריבוי משימות.
יכולת התנסחות מעולה ומהירה בכתב, בצורה מתומצתת, ברורה וללא שגיאות כתיב ודקדוק.
נכונות ומוכנות לעבודה עצמאית, ללא פיקוח הדוק (דורש אופי מיוחד ומשמעת עצמית חזקה).
תשומת לב לפרטים וכישורי ארגון חזקים, יכולת ניהול זמן ועבודה בצוות תחת ריבוי משימות.
בעל/ת ראיה רחבה, מוטיבציה ורצון להתפתח במשרה לטווח ארוך.
הכרות עם מערכות ארגוניות כגון ERP, CRM וכד' - יתרון.
תחומי ידע רלוונטיים: עסקים, ניהול כספים, ניהול חשבונות, מסחר אונליין, אינטגרציות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.