דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים AMBITION
AMBITION

    דרושים AMBITION

    המשרות שלנו (1)
    תחום עיסוק
    מש"א / הדרכה / השמה / בתי תוכנה
    כמות עובדים
    1-10

    עוד עלינו

    משרות AMBITION

    הצעות עבודה
    דף הבא
    מתוך 1
    נמצאו 1 משרות
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בAMBITION
    Location: Tel Aviv-Yafo
    Job Type: Full Time
    Provide IT Technical Support to the company employees (software, hardware, security, network, etc.)
    * Manage IT Support tickets queue according to the company's SLA and KPI's in order to provide quick, efficient and professional support
    * Work in accordance with IT policies and guidelines (SLA, KPI's, etc.)
    * Administration and maintenance of IT on-prem and cloud systems (Google Workspace, BOX, Slack, Asana, etc.)
    * Research and recommend innovative solutions and, where possible, automated approaches for IT tasks
    * Troubleshoot, investigate and solve complex IT issues related to:
    * Computers and servers software (systems configuration, software management)
    * Computers and servers hardware (upgrades, maintenance & replacement)
    * Operating systems (Windows, MacOS)
    * Network infrastructures (LAN, WAN, VPN)
    * Company IT systems and business applications
    * Support & implement new technologie
    Requirements:
    At least 2 years of IT Support experience in Windows & Cloud environment (Google Workspace, MDM or Cloud directory platforms)
    * Relevant certifications such as MCSA, CCNA, Google IT Support, Google Workspace Admin, or JumpCloud Associate an advantage
    * Experience working with IT Support tickets as per SLA and KPI's
    * High administration & troubleshooting level in domain and cloud environments (Active Directory, Network, software, Saas platforms, permissions, security, etc.)
    * Capable of managing multiple tasks under pressure and meeting deadlines
    * Independent, self-motivated, detail-oriented, highly organized, and willing to learn
    * Customer service-oriented, can-do approach
    * Strong team player and excellent interpersonal skills
    * High level of English - Advantage
    This position is open to all candidates.
     
    Show more...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8152334
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דף הבא
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?