עבודה עם מערכת Priority- קליטת והקלדת חשבוניות ספקים, הפקת חשבוניות ללקוחות, ניהול והתאמות במערכת.
חשבונות ותשלומים- הדפסת צ'קים, בקרה על תשלומים.
התאמות בנקים וכרטיסים.
שכר- בקרת דיווחי נוכחות, טיפול בקיזוזים וחריגות, הפקת תלושי שכר.
גבייה מתקדמת- טיפול בחובות.
דיווחים לרשויות- טיפול מלא מול רשות האוכלוסין וההגירה, מס הכנסה וביטוח לאומי.
בקרה תקציבית- ניהול הוצאות הייבוא והתנהלות שוטפת מול החברות בקבוצה.
דרישות:
ניסיון של שנתיים כמנהל/ת חשבונות
השכלה רלוונטית
היכרות עם מערכת פריוריטי- יתרון
נכונות לעבודה במשרה מלאה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.