דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים רשות ניקוז ים המלח
רשות ניקוז ים המלח

    דרושים רשות ניקוז ים המלח

    תחום עיסוק
    ממשלתי / ציבורי
    כמות עובדים
    11-50

    דרושים ב- רשות ניקוז ים המלח

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- רשות ניקוז ים המלח אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מתאם - פיתוח משאבי אנוש בארגונים חברתיים
    דרושים במתאם - פיתוח משאבי אנוש בארגונים חברתיים
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
    האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים היא מוסד להשכלה גבוהה, מוביל בישראל בתחומי היצירה, הביצוע וההוראה של מוסיקה ומחול, מוסמך להעניק תארים אקדמיים.

    תיאור התפקיד:
    ניהול היומנים באופן שוטף של מנכ"ל ונשיא המוסד (קביעת פגישות, תיאום ישיבות, רישום ותמלול פרוטוקולים וסיכומי פגישות)
    כתיבה וניסוח מכתבים, מיילים והודעות לשכה
    שירותי קבלת קהל מתן מענה טלפוני ומשרדי לפונים ומבקרי הלשכה
    הכנת חומרי עזר ומצגות לטובת פגישות וישיבות בלשכה
    אחזקה וטיפול בחזות הפיזית של הלשכה
    ליווי, הפקה וסיוע בביצוע פרויקטים ומשימות ייעודיות של הנשיא והמנכ"ל
    השתתפות בישיבות שונות על פי צורך וכתיבת סיכומי פגישה ותמלול בהתאמה
    דרישות:
    ניסיון אדמיניסטרטיבי/תפעולי קודם - חובה
    יכולת גבוהה לניהול זמן, ארגון, סדר, תיעדוף משימות, ויכולת התמודדות עם פתרון בעיות
    תואר ראשון יתרון משמעותי
    דיסקרטיות ויושרה משרת אמון
    יכולת עבודה עצמאית, יוזמה והקשבה
    שליטה בתוכנות מחשב Zoom, Outlook, Excel, Office, Drive
    בעל.ת כושר ביטוי בע"פ ובכתב
    יחסי אנוש מעולים
    אנגלית ברמה גבוהה דיבור, קריאה וכתיבה
    רקע במוסיקה ו/ או במחול / עבודה במוסד אקדמי - יתרון


    היקף המשרה: 100% משרה, גמישות בשעות העבודה- משרה היברדית.
    משרדי האקדמיה ממוקמים בתוך האונ' העברית בירושלים- קמפוס גבעת רם. חניה מוסדרת במקום.
    נוכחות לזמינות ושעות נוספות ע"פ הצורך. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7668483
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בכללית
    מיקום המשרה: עפולה
    סוג משרה: משרה מלאה
    למרכז הרפואי העמק דרוש/ה מנהל /ת לשכת מנהל בית החולים - החלפה לחל"ד

    ניהול וארגון העבודה המשרדית של הלשכה
    קבלה וויסות הפונים לגורמים המתאימים בבית החולים
    ריכוז והכנת חומר מגוון עבור ישיבות, ועדות או טיפול אחר בהתאם להנחיית הממונה
    ריכוז נתונים סטטיסטיים שונים על פי הנחיות
    עריכה, סגנון והדפסת מכתבים חוזרים וחומר אחר (עברית ואנגלית)
    רישום פרוטוקולים מישיבות, הדפסה והפצתם
    ביצוע מעקבים אחר ביצוע הוראות
    תיוק התכתבויות על פי סדרי משרד תקינים
    קשר טלפוני עם גורמי חוץ ופנים שונים
    ביצוע מטלות משרדיות שונות על פי דרישת והנחיית הממונה
    דרישות:
    בגרות מלאה. תואר ראשון - יתרון
    ניסיון של שנתיים ומעלה בעבודת מזכירות
    ידיעת השפה העברית על בוריה ואנגלית ברמת שיחה
    שליטה מלאה בתוכנות OFFICE
    כושר הבעה בכתב ובעל פה
    יחסי עבודה ואנוש תקינים
    שירותיות
    סדר וארגון, יכולת עבודה תחת לחץ ועל מספר משימות במקביל

    * תינתן עדיפות למועמדים/ות עם מוגבלויות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7662558
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    קבוצת ינושבסקי
    דרושים בקבוצת ינושבסקי
    מיקום המשרה: נתניה
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברת בניה בנתניה דרוש/ה מנהל/ת משרד נוספת 
    משרה מלאה עד 17.00

    תפקיד אדמיניסטרטיבי רחב הכולל מתן שירות פנים וחוץ ארגוני.
    תיאור התפקיד:
    עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת
    מתן מענה טלפוני
    ניהול יומנים ותיאום פגישות
    ניהול שוטף של צרכי המשרד
    תמיכה ומענה אדמיניסטרטיבי למחלקות השונות ולעובדי אתרי הבניה
    עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים
    סריקה ותיוק חומרים שונים
    קבלת אורחים
    קליטת עובדים חדשים
    השתתפות בארגון והוצאה לפועל של פעילויות רווחה
    טיפול בדואר
    דרישות:
    ניסיון בניהול משרד יתרון
    ניסיון של שנה לפחות בתפקיד דומה
    יכולת ארגון וסדר
    תפקוד מצוין תחת לחץ וריבוי משימות
    ניסיון בניהול יומן ותיאום פגישות חובה
    שליטה מעולה ביישומי Office ואאוטלוק
    רמה אישית גבוהה ויחסי אנוש מעולים
    רצינות! ראש גדול, אחריות
    נכונות לעבודה פיזית קלה
    זמינות מיידית
    תודעת שירות גבוהה ואנרגיות חיוביות 
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7702152
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: תרדיון
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברה טכנולוגית הממוקמת באיזור הצפון דרוש/ה מנהל/ת משרד
    תיאור התפקיד:
    עבודה משרדית שוטפת ועזרה למנהלי החברה בניהול המשרד היום יומי לרבות ניהול יומנים, תיאום פגישות, הכנת חומרים לפגישות, סיכומי פגישות וכו'.
    איוש עמדת הקבלה, מענה טלפוני, קבלה אורחים ואחריות על ההתנהלות היומיומית של המשרד וחדרי הישיבות של החברה.
    עבודה מול ספקי המשרד השונים: תמיכה חיצונית במחשוב, חברת שליחויות, ניקיון, הזמנות סופר, טיפול בהסעות עובדים וכו'.
    אחריות על תהליכי קליטת ועזיבת עובדים במשרד.

    משרה מלאה בימים א'-ה'
    בשעות 09:00-16:30
    באזור התעשיה משגב תרדיון
    ובנוסף חצי שעה נוספת ביום בעבודה היברידית.
    דרישות:
    *אנגלית ברמה טובה - חובה
    *ניסיון קודם של 3 שנים לפחות בתחום האדמיניסטרציה/ ניהול משרד חובה.
    *שליטה מלאה ביישומי "אופיס" בדגש על אקסל, וורד, PPT חובה.
    *יכולת עבודה עצמאית "שגר ושכח".
    *יסודיות, יחסי אנוש טובים, ראש גדול, סדר וארגון.
    *יכולת ניהול משימות וניסיון עם תהליכי עבודה סדורים.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7693676
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: באר שבע
    סוג משרה: משרה מלאה
    הרשות לפיתוח הנגב מכרז כח אדם פומבי מס' 01/2024
    הזמנה להגשת מועמדות למשרת מנהל תחום פרויקטים
    תפקיד: מנהל תחום פרויקטים
    הרשות לפיתוח הנגב להלן: "הרשות" הינה רשות סטטוטורית שהוקמה עפ"י חוק בשנת.1991
    תפקידיה העיקריים של הרשות הינם: קידום פעולות לפיתוחו הכלכלי, החברתי והמדעי-טכנולוגי של הנגב; תיאום בין
    משרדי הממשלה, הרשויות והגופים העושים לפיתוחו של הנגב; ייזום פעולות ליישובו של הנגב, קידום ופיתוח תיירות,
    תרבות, חינוך בלתי פורמלי, חברה וקהילה, בריאות רווחה ועוד.
    הרשות מזמינה בזאת מועמדים הרואים עצמם מתאימים להגיש מועמדות למשרת מנהל/ת תחום פרויקטים.
    מובהר בזאת כי בכל מקום בו מפורט תיאור תפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה. הזדמנות שווה ניתנת לאישה
    ולגבר, בעלי כישורים מתאימים להתמודדות על אותה משרה.
    דרישות:
    תחומי אחריות והגדרות התפקיד:
    קידום שיתופי פעולה עם גופים, ארגונים ובעלי עניין לטובת פיתוח הנגב וקיום פרויקטים משותפים.
    השתתפות בעבודת המטה לאיסוף הנתונים והמידע העומדים בבסיס הכנת תוכניות העבודה הרב שנתיות והשנתיות של הרשות.
    ריכוז תחומי התוכן המקצועיים בהכנת קולות קוראים לפרויקטים של הרשות ומכרזים לאספקת שירותים הנדרשים לצורך הפעלתם.
    ניהולם השוטף של כלל הפרויקטים הנכללים בתוכניות העבודה, לרבות הכנת תוכניות העבודה, המעקב והבקרה, הכל בהתאם למדיניות המשרד לפיתוח הנגב והגליל והחוסן הלאומי ובהתאם ליעדי הרשות והחלטות מנהלת ומועצת הרשות.
    ניהול מעקב ובקרה תקציבית של תקציב י פרויקטים, יעדיהם ומדדיהם השונים, ריכוז וביצוע מעקב ההחלטות והמעקב אחר המשימות השוטפות.
    הנחייתם המקצועית של רכזי התחומים ברשות וקיום קשר מקצועי עם יועצי הרשות.
    ריכוז הדוחות והדיווח, ניתוח תקופתי של מדדי פעילות בתחום הפרויקטים והפקת לקחים להמשך פעילות.

    תנאי סף:
    מי שהוא תושב ואזרח ישראל אשר מתקיימים בו התנאים המצטברים הבאים:
    תואר ראשון מוכר ממוסד להשכלה גבוהה ב אחד מהתחומים הבאים: מנהל עסקים, כלכלה, חשבונאות, ניהול,מנהל ציבורי, הנדסה.
    *ניסיון מוכח בניהול והנעת צוות עובדים לפחות 2, במשך שנתיים לפחות.
    *ניסיון בניהול תקציב, מעקב אחר משימות וביצוע בקרה לפחות בשנתיים מתוך 3 השנים האחרונות.
    *ניסיון בעבודה עם המגזר הציבורי רשויות מקומיות/ תאגידים עירוניים / חברות ממשלתיות תאגידים סטטוטוריים/משרדי ממשלה ו/או יחידות סמך לפחות שנתיים מתוך 3 השנים האחרונות.
    outlook, excel, word Office ביישומי גבוהה שליטה.
    *ידיעת השפה העברית על בוריה.
    *ניסיון ויכולות נוספות שיהוו יתרון מעבר לנדרש בתנאי הסף
    *ניסיון בייזום והנעה של פרויקטים לרבות פרויקטים כלכליים.
    *ניסיון בעבודה במשרדי ממשלה / עם משרדי ממשלה.
    *ניסיון בניתוח נתונים ובהפקת מידע תפעולי וניהולי.
    *ניסיון בניהול ובבקרה תקציבית.
    *ניהול תקציב.
    *כושר ביטוי ברמה גבוהה בכתב ובע"פ.
    *שליטה בשפות נוספות.
    *ייצוגיות.
    *יחסי אנוש מעולים.
    *תואר שני רלוונטי.
    היקף משרה: 100%
    תנאי העסקה: חוזה אישי, על פי אישור הממונה על השכר באוצר.
    הערות כלליות:
    .1 בקשות להשתתף במכרז בצרוף קורות חיים בדגש על ה ניסיון הרלוונטי למשרה, בצירוף תעודות על השכלה, הכשרות
    מקצועיות והמלצות, יש להגיש באמצעות הדואר האלקטרוני לכתובת מייל עם ציון מספר המכרז
    בכותרת, עד ליום 30.04.2024 בשעה 16:00
    .2 בקשות שלא יצורפו אליהן כל המסמכים הדרושים, עלולות להיפסל על הסף.
    .3 הרשות שומרת לעצמה את הזכות לפנות רק למועמדים הרלוונטיים ביותר למשרה זו בהתאם לבקשות ההשתתפות
    והמסמכים שיוגשו.
    .4 הרשות שומרת לעצמה את הזכות לזמן לראיונות רק את מועמדים שיראו לה המתאימים ביותר, על פי המסמכים
    שיוגשו לה ו/או לקיים תהליך מיון בן מספר שלבים לרבות מבחני התאמה ו/או הפניית מועמדים למכון אבחון חיצוני.
    .5 מועמד/ת שימצא מתאים למשרה המוכרזת, אפשר שיידרש לעבור תהליך מיון במספר שלבים, לרבות מבחני התאמה.

    .6 מובהר בזאת כי הרשות רשאית שלא להתקשר עם אף אחד מהמועמדים.
    .7 לפרטים נוספים ניתן לפנות במייל
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7692906
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים באקים AKIM ישראל
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    למערך התעסוקה של אקים ישראל באזור שפלה דרום דרוש/ה רכז אזורי לתוכניות

    ? במסגרת התפקיד:
    ? - ליווי מקבלי השירות בתהליך השתלבות בשוק החופשי, צבא, תעסוקה ובאקדמיה (עזרה במציאת עבודה, קליטה והמשך
    ליווי בהתאם לתוכנית שיקום).
    ? - מתן מענה לאנשים במסגרות התעסוקה ולמשפחותיהם
    ? - ניהול והדרכת צוות המדריכים
    ? - בניית תכניות קידום אישיות לאנשים.
    ? - ניהול קשר עם גורמי פנים וחוץ: מטה אקים ישראל, משפחות, מעסיקים ועוד.

    הקף משרה: מלאה
    תנאים טובים למתאימים.ות
    דרישות:
    - תואר ראשון רלוונטי (מדעי התנהגות/חינוך מיוחד וכו')- יתרון.
    ? - הכרות או ניסיון עם אנשים עם חסמים תעסוקתיים- יתרון.
    ? - יחסי אנוש מעולים ויכולת להניע תהליכים.
    ? - יכולת להתנהל בסביבה מרובת משימות.
    ? - נדרשת ניידות של רכב (החזרי הוצאות) המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7698311
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?