אנחנו מחפשים רכז/ת כספים ותפעול (או חשב/ת מתחיל/ה) שיצטרף/תצטרף לצוות המטה של החברה
בתפקיד מוביל ומשמעותי, בצמוד למנכ"ל החברה.
התפקיד כולל אחריות שוטפת על מעקב ובקרה כספית, תיאום מול רואי חשבון ונותני שירותים חיצוניים שפועלים
מול הנהלת החברה (כגון, בנקים, ביטוח וכו') וניהול וביצוע תהליכים תפעוליים התומכים בעבודת הנהלת החברה
וכן בתהליכי דיגיטציה, פיתוח וצמיחה של החברה.
העבודה מתבצעת בצוות קטן, בתרבות ארגונית ערכית, חמה ומעשירה שמעודדת יוזמה, בחברה ותיקה, מקצועית,
מוערכת וצומחת, שפועלת מזה כ- 30 שנה בתחום השיקום.
המשרה מתאימה לאדם עצמאי, מדויק, עם גישה אנליטית, יחסי אנוש טובים, עם יכולת לנהל שיח שיתופי ופתוח,
שמסוגל לעבוד בסביבה דינמית ושרוצה להשפיע בארגון ערכי שמוביל תהליכים דיגיטליים, מקצועיים, אנושיים וערכיים,
מרתקים בתחום השיקום.
העבודה במטה החברה בכניסה לירושלים (רמות) עם אפשרות לשלב בהמשך עבודה היברידית לפי צורך.
דרישות:
השכלה רלבנטית - יתרון לבעלי רקע בהנהלת חשבונות/ כספים/ חשבונאות/כלכלה
ניסיון מקצועי - יתרון לבעלי ניסיון של 2-4 שנים בתפקיד דומה
שליטה טובה באקסל ובתוכנות אופיס
יכולת סדר וארגון גבוהה
יחסי אנוש טובים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.