דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים אתוס
אתוס

דרושים אתוס

תחום עיסוק
לא צויין תחום
כמות עובדים
11-50
מיקום
הוד השרון

משרות אתוס (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: פתח תקווה ורעננה
סוג משרה: משרה מלאה ולדוברי רוסית
לחברה ותיקה בתחום הרכב ומבוססת ברעננה, דרוש/ה מזכיר/ה אדמניסטרטיבי/ת חד/ה ובעל/ת אוריינטציה מכירתית ומוטיבציה.
התפקיד כולל:
* מתן מענה טלפוני
* קידום המודעות של העסק ברשתות החברתיות וניהול משרדי שוטף.
* העבודה בכפיפות למנהלת המשרד.

* תנאים טובים למתאים/ ה!
* משרה מלאה ימים א'-ה' 08:30-17:00 וימי ו' 08:00-13:00 לסרוגין.
דרישות:
* יכולת עבודה בלחץ ועבודה בצוות.
* עבודה במוקד מכירות טלפוני - יתרון.
* ניסיון בניהול משרד ושירות לקוחות - יתרון.
* מתאים גם לדוברי /ות רוסית.
* נכונות לעבודה באזור רעננה. 
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8242304
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
מיקום המשרה: פתח תקווה
סוג משרה: משרה חלקית ומשמרות
אנו מחפשים מזכיר/ה לתפקיד במשרד עורכי דין. המזכיר/ה י/תהיה אחראי/ת על קבלת לקוחות, ניהול הטלפונים, תיאום פגישות, תיוק תיקים ומסמכים, עבודה מול מחשב וסיוע לעורכי הדין.
העבודה מתאימה למישהו/י עם ניסיון של שנה-שנתיים בתפקיד דומה, עם יכולת ארגון וניהול משימות מגוונות.
המשרד מציע סביבת עבודה משפחתית.
המשרד ממוקם בפתח תקווה על יד הקניון הגדול.
דרישות:
ניסיון של שנה-שנתיים בתפקיד מזכיר/ה
כישורי שירות מעולים
יכולת עבודה בצוות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8241438
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בR.H.R
מיקום המשרה: פתח תקווה
סוג משרה: משרה מלאה
האם את/ה:

בעל/ת ניסיון קודם בתפקיד מזכיר/ה או אדמיניסטרטיבי דומה?
מומחה/ית בניהול יומן ותיאום פגישות?
בעל/ת מיומנויות תקשורת גבוהות, שירותיות ואסרטיביות?
שולט/ת באופיס (בדגש על אקסל) ויכול/ה לעבוד בסביבה דינמית?
אם כן, מקומך/ה איתנו!

לחברת ליסינג מובילה בפתח תקווה דרוש/ה מזכיר/ת חברה בעל/ת "ראש גדול" ומוטיבציה להצטרף לצוות הניהולי. זהו תפקיד מרכזי ודינמי, המציע הזדמנות להיות יד ימינו של מנכ"ל החברה ולתרום להצלחתה.

התפקיד כולל:

ניהול יומן ותיאום פגישות מורכבות עבור מנכ"ל החברה.
מענה טלפוני מקצועי ואדיב ללקוחות החברה.
מעקב צמוד אחר משימות ולוחות זמנים.
פתיחת הזמנות במערכת החברה.
הפקת דוחות ניהוליים שונים.
ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד.
הצטרפות לפגישות במידת הצורך.

מיקום המשרה: פתח תקווה.
שעות המשרה: 8:00-16:00, ימים א'-ה'.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה (מזכיר/ת מנכ"ל/חברה, עוזר/ת אישי/ת בכיר/ה) - חובה.
מיומנויות תקשורת גבוהות, שירותיות ואסרטיביות.
שליטה מלאה בתוכנות Office בדגש על Excel - חובה.
יכולת עבודה בסביבה דינמית ומרובת משימות, תוך שמירה על סדר ודיוק.

אל תחמיץ/י את ההזדמנות להצטרף לחברת ליסינג מובילה בתפקיד מפתח! שלח/י לנו קורות חיים עוד היום! המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8246252
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: פתח תקווה
סוג משרה: משרה מלאה
למוסך גדול ומרכזי לפחחות וצבע, דרוש/ה מזכיר/ה לניהול הפעילות המשרדית.
במסגרת התפקיד: אחריות על אדמיניסטרציה שוטפת, הזמנת חלקי חילוף, עבודה מול מוסכים ושמאים, לקוחות, איסוף חשבוניות, תיוק במחשב, הכנת חומר להנהח"ש.

סביבת עבודה נעימה, תנאים טובים למתאימים/ות.
משרה מלאה, ימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:00.
דרישות:
- ניסיון קודם באדמיניסטרציה.
- שליטה בתוכנות אופיס, כולל אקסל.
- אחראי/ת, תקתקני/ת, מסודר/ת ומשימתי/ת.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8230124
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בinsite-hr
סוג משרה: מספר סוגים
שכר: 25,000-30,000
תנאים נוספים:רכב צמוד, קרן השתלמות
לחברה יזמית קבלנית דרוש/ה מנהל תכנון ורישוי

התפקיד כולל:
* עבודה מול רשויות.
* טיפול בהוצאת היתרי בניה.
* טיפול בקבלת טופס 4.
* תאום תכנון מול יועצים.
* ניהול הליך הפקת תוכניות ומפרטי מכר.
* בקרה תכנונית: בדיקת תוכניות הגשה, עבודה וביצוע.
* מענה מקצועי למנהלי הביצוע בסוגיות תכנון ורישוי.
* השתלבות בצוות התכנון בחברה.
דרישות:
* השכלה: הנדסאי/ת אדריכלות או אדריכל/ית - חובה.
* ניסיון של כ 3 שנים בתפקיד אדריכל/ית בחברת בנייה/יזום או ראש צוות ממשרד אדריכלים חובה!
* שליטה ב Autocad.
* יכולת הבנה, פיענוח ובקרת תוכניות ברמה גבוהה.
* ניסיון בעיצוב פנים / שינויי דיריים - יתרון.
* היקף משרה - מלאה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8052495
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעיריית רעננה
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
אחראי על ניהול עיר חכמה, תכנון תשתיות המחשוב העירוניות, תקשורת, שרתים וטלפוניה.

עיקרי התפקיד:
מציאת פתרונות בתחומי אחריות המחלקה ליישומי העיר החכמה והטמעתם ברשות.
ניהול שוטף וקביעת תצורה של רשת התקשורת העירונית (תקשורת פסיבית ואקטיבית) במוסדות העירייה והחינוך ובפריסה ברחבי העיר.
ניהול ביצועים, תכנון הקיבולות והפריסה של רשת התקשורת, בראיה ארוכת טווח בהתאמה לצרכים העתידיים של מערך המחשוב בעירייה.
תכנון והגדרת מדיניות ע"י ניהול שוטף של מערך הטלפוניה וה- voip.
ניהול וטיפול שוטף בשירותי הענן ומערכות כגון: הקמה, תחזוקה, תיקון, החלפה, שדרוג וכיוצ"ב.
אחריות על תקינות חדרי השרתים, ניהול בטיחות החשמל, השרידות ובקרת הכניסה.
ניהול והקצאת משאבים.
טיפול ואחריות להפעלה תקינה וביצוע בדיקות סדירות של מערך הגיבויים והשחזורים ברשות.
ניהול גיבויים וכתיבת תהליכי גיבוי של המידע הממוחשב של הרשות המקומית.
תיאום ויישום מערך DRP
קידום המערך הטכנולוגי התחום הפעילות של המחלקה, מעקב אחר ביצועים, איכות השירות ועמידה בזמנים.
אישור קבלת תכולה ותשלום לספקים.
ריכוז וניהול פרויקטים, תמיכה טכנית ופתרון תקלות מורכבות.
יישום נהלי אבטחת מידע וניהול הרשת.
ניהול הרשאות של משתמשים הכוללת הוספה, גריעה ועדכון ההרשאות במערכות המחשוב.
ניהול של תיבות הדואר האלקטרוני של המשתמשים ברשות המקומית (הפצת נהלים, מתן, גישה מהבית, הגבלה או הגדלה של קיבולת התיבות וכיו"ב).
מתן מענה לפניות הציבור, תושבים וגורמי חוץ, ככל הנדרש, ובכל אמצעי הפנייה אפשריים, בכל שעות הפעילות ומחוצה להן, לאורך כל השנה.
ביצוע כל משימה, מטלה או פרויקט, בשגרה או בחירום, במסגרת עבודת העירייה, ע"פ הנחיות הממונה הישיר והנהלת העירייה.
ביצוע שעות נוספות מעבר לשעות העבודה התקניות, בהתאם להנחיית הממונה ובהתאם לצורך.
דרישות:
בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ חובה.
או
הנדסאי או טכנאי מוסמך בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים,
התשע"ג-2012 חובה.
או
תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל חובה.
או
אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחראי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר) חובה.



ניסיון מקצועי:
עבור תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל: ארבע שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי חובה.
עבור הנדסאי רשום: חמש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי. חובה.
עבור טכנאי רשום: שש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי. חובה.

דרישות נוספות:
בוגרי קורס מערכות מידע בהיקף של 250 שעות לפחות יתרון
ניסיון בהפעלה והתקנת ציוד אקטיבי ומערכות FW יתרון
הכרות עם מערכות BI - יתרון
ניסיון בעולמות תשתיות התקשורת והטמעתם בערים חכמות יתרון
ניסיון מקצועי בצה"ל באגף התקשוב או מקביל אחר בגופים גדולים בעלי מאפיינים דומים יתרון
ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול צוות עובדים בפרויקטים בתקשוב ותקשורת יתרון
שליטה מלאה ביישומי ה-office ובעבודת סביבה ממוחשבת
ידיעת השפה העברית על בוריה ויכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ
ידיעת השפה האנגלית ברמה טובה
יכולת ניהול, הובלה ותיאום
סדר וארגון
עבודה בצוות
ייצוגיות, שירותיות, בעל חזון וראיה ארוכת טווח.

כפיפות: מנהלת אגף מערכות מידע ומחשוב
אגף: מחשוב ומערכות מידע
תקן: מנהל/ת מחלקה
היקף משרה: 100%
דרוג דרגה: מח"ר 39-41 / חוזה אישי חוזה בכירים באישור משרד הפנים.

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמדים מאוכלוסיות הזכאיות לייצוג הולם ובלבד שמועמדים אלו כשירים לתפקיד הנדון וכישוריהם דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים לתפקיד. מועמד/ת עם מוגבלות זכאי/ת להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8243066
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בריקרוטיקס בע"מ
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
מחפשים מומחה GIS מנוסה לתמיכה בתכנון עירוני ותב"עות, כולל ניתוח מרחבי, יצירת מפות וכלים אינטראקטיביים.
תחומי אחריות:
ניתוח ועיבוד מידע גיאוגרפי, כולל תצ"אות ושכבות שונות בניית מסדי נתונים מרחביים ואינטגרציית מידע ניתוח מגמות בשימושי קרקע.
הכנת מפות מקצועיות ואינטראקטיביות פיתוח דשבורדים ומערכות תצוגה.
ליווי תהליכי תכנון וסקרים מרחביים ניהול מערכות GIS ותחזוקתן.
פיתוח כלים מותאמים ונהלי עבודה.
דרישות:
לפחות 2-3 שנות ניסיון בעבודה עם GIS (ArcGIS) - חובה
תואר ראשון רלוונטי (תכנון, גיאוגרפיה, אדריכלות וכד') - חובה
ניסיון בתב"עות, קדסטר ומוסדות תכנון - חובה
ידע ב-AutoCAD - יתרון
ניסיון ב-QGIS וכתיבת קוד ב - Python - יתרון
דיוק ותשומת לב לפרטים עצמאות וניהול משימות מרובות
תקשורת טובה ויכולת להסביר מידע טכני
חשיבה יצירתית ועמידה בלוחות זמנים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8253715
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מדיסון הנדסה בע"מ
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת תשתיות מאזור השרון (נתניה) דרוש/ה הנדסאי/ת או שרטט/ת למשרה מלאה כשרטט/ת

ניתן גם ללא ניסיון בעבודת שרטוט.
דרישות:
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8241110
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים באו.אר.אס (סניף לוד)
סוג משרה: משרה מלאה ומשרה חלקית
לחברת ליסינג דרוש/ה מזכיר/ת חברה
התפקיד כולל:
ניהול יומן ותיאום פגישות למנכ"ל החברה, מענה טלפוני ללקוחות החברה, מעקב אחר משימות, פתיחת הזמנות במערכת, הפקת דו"חות ניהוליים, ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף, הצטרפות לפגישות במידת הצורך.
שעות המשרה: 8:00-16:00
מיקום: פתח תקווה
דרישות:
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה- חובה
מיומנויות תקשורת גבוהות, שירותיות ואסרטיביות
שליטה מלאה בתוכנות אופיס בדגש על אקסל.
יכולת עבודה בסביבה דינמית ומרובת משימות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8208181
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
כללית
דרושים בכללית
מיקום המשרה: הוד השרון
סוג משרה: משרה חלקית
למרכז הרפואי שלותה דרוש/ה מזכיר/ה ליחידת אבחון לפוסט טראומה - בחצי משרה

מתן שירות פרונטלי וטלפוני למטופלים בנושאים אדמיניסטרטיביים
זימון תורים ליחידה - זימון מטופלים, שינויי מועד, מתן תזכורות ועוד
הכנת תיקי מטופלים המוזמנים ליחידה: ריכוז מסמכים, הכנת טמפלט אבחון, עדכון במערכות
קבלה אדמיניסטרטיבית של מטופלים המגיעים ליחידה והפנייתם לגורמי הטיפול השונים
תיעוד ודיווח אבחונים, חשבוניות, הזמנות ועוד במערכות הממוחשבות
תקשורת שוטפת עם מטופלים ועם יחידות בתוך ומחוץ לבית החולים
תיוק, סריקת חומר רפואי ומנהלי לתיק המטופל, עדכון טבלאות וביצוע משימות משרדיות נוספות בהתאם לצורך ולהנחיות
דרישות:
תואר ראשון - רצוי
שליטה מלאה בשפה העברית
ידיעת שפות נוספות- יתרון
שליטה במחשב ובתוכנות Office
תודעת שירות גבוהה
יכולת עבודה תחת לחץ
רמת ארגון גבוהה
תקשורת בין אישית טובה ויכולת עבודה בצוות
יכולת ביטוי טובה בעל פה ובכתב

*תינתן עדיפות למועמדים/ות עם מוגבלויות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8242044
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו