דף הבית » משרות לפי חברות » גלריה עדן
גלריה עדן

    דרושים גלריה עדן

    תחום עיסוק
    חנויות / מסחר / קמעונאות
    כמות עובדים
    11-50

    דרושים ב- גלריה עדן

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- גלריה עדן אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    לפני 10 שעות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברת סטארטאפ חדשנית ומתפתחת היושבת בתל אביב מחפשים מנהל/ת חשבונות עצמאי/ת ויחיד/ה לתפקיד מוביל!
    מחפשים באדם שיכנס לחברה שלנו- דייקנות, אסרטיביות, דינמיות, חריפות ויחסי אנוש לא מפחות ממדהימים!
    כרגע כפונקציה יחידה ובעתיד פוטנציאל לגדול למשרת הובלה.
    במסגרת התפקיד:
    - אחריות מלאה על הנהלת חשבונות מ-א' עד ת'.
    - ניהול תנועות שוטף (ואינטנסיבי) מול ספקים, לקוחות ועובדים.
    - הכנסות עיסוק בסליקת כרטיסי אשראי, בקליטת ממשקי הכנסות ובהפקת חשבוניות.
    - ניהול מערכת מלאי, וממשק לכספים.
    - קליטת ורישום חשבוניות.
    - דיווח ותשלום לגופים ממשלתיים.
    - עבודה עם מט"ח.
    - התאמות כרטיסי לקוחות וספקים, בנקים וכרטיסי אשראי.
    - הוצאת תשלומים לספקים.
    - מתן מענה למחלקות השונות בחברה בכל נושא הקשור לכספים.
    משרה מלאה - שעות עבודה 9:00-18:00 (קיימת גמישות בשעת התחלה וסיום).
    תנאים טובים ושכר גבוה מאוד למתאים /ה!
    (רוב העבודה מבית העובד /ת).
    דרישות:
    10+ שנות ניסיון בהנהלת חשבונות.
    ניסיון מחברת סטארט-אפ - יתרון משמעותי.
    לפחות 3 שנות ניסיון בעבודה עם מערכת פריוריטי - חובה!
    עבודה עם מערכות מלאי - חובה!
    ניסיון מוכח בעבודה באקסל. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5981670
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 17 שעות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    שכר: 10,000-12,000
    לחברת מוצרי חשמל ביתיים שבשיכון דן תל אביב דרוש /ה מנהל /ת חשבונות בעל /ת  ניסיון בעסק קמעונאי עם מלאי ספקים וכו'.

    התפקיד כולל: הנפקת חשבוניות ותעודות משלוח, תזרים מזומנים, דוחות רווחיות, הגשות מע"מ, מס הכנסה ניכויים ותשלום לכל הרשויות.
    ניהול ושליטה על המלאי עבודה מול ספקים כולל התאמות כרטיסים, בנקים, כרטיסי אשראי, רישום פקודות יומן, בדיקת חשבוניות מול התקציב השנתי, הכנת חומר לסגירה חודשית (הוצאות לשלם והוצאות מראש) והכנת חומר לדוח המס השנתי.

    ימים א'-ה' בין השעות 8:15-16:30.
    דרישות:
    ידע בבהנהלת חשבונות, חישוב רווחיות, הגשות לרשויות, ניהול מלאי.
    בעל /ת ידע בתוכנת פריוריטי.
    ניסיון הכרחי בחברה קמעונאית עם מלאי.
    לפחות 4 שנות ניסיון.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    יצירת קשר עם המעסיק
    5948556
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    1 ימים
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברת Adika, חברה ציבורית דרוש /ה מנהל /ת חשבונות סוג 2 להשתלבות בצוות.
    התפקיד כולל:
    אחריות מלאה על טיפול בספקים- הכנת תשלומים לספקים, התאמת חשבונות, התאמות בנקים, פקודות יומן, התאמות כרטיסי אשראי, ניהול קופות קטנות, העברת אישורים וטיפול בספקי סחורה ומלאי.
    עבודה במשרה מלאה עם גמישות.
    משרדי החברה ממוקמים בתל אביב (בסמיכות לרכבת השלום).
    סביבת עבודה נעימה.
    דרישות:
    תעודת מנהל חשבונות מסוג 2 - חובה.
    ניסיון של כשנתיים בתפקיד דומה - חובה.
    ניסיון מוכח בתוכנת פריוריטי - יתרון.
    ידע בתוכנות OFFICE בפרט על EXCEL- חובה
    יכולת למידה וקליטה מהירה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5780743
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    לפני 19 שעות
    חברה חסויה
    Location: Tel Aviv-Yafo
    Job Type: Full Time and English Speakers
    The position includes:
    * Handling orders from industrial customers in Israel, starting from the initial request and up until final delivery: working opposite suppliers abroad, coordinating and tracking deliveries, entering data into a computerized database.
    * Supporting and assisting new and existing customers, day to day administration, providing good and efficient back office service.
    * The position is full time, Sundays to Thursdays, may require  some overtime or working on the occasional Friday.
    Requirements:
    Requirements:
    * Experience in the fields of purchasing, import/export,  and/or customer service and/or work in agencies/sales offices.
    * Knowledge of computerized work environments and of Microsoft Office software (Excel, Word, Outlook etc.), specifically needed knowledge and control of Excel.
    * High level of English required , with  ability to converse, read and write in it clearly and correctly.
    * Good level of Hebrew.
    * Familiarity with working opposite foreign elements: good personal interaction, being able to bridge cultural differences.
    * Ability to work and think independently be initiative, organized, precise and detail oriented,  and able to locate and search for data and information.
    * Outstanding inter-personal skills, ability to handle pressure and multitask, patience, responsibility, perseverance and desire for a long term position.
    *immediate availability
    *
     
    Show more...
    5967079
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 5 שעות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברה בת"א המפתחת ומוכרת תרופות בתחום ספציפי ברחבי העולם, דרוש /ה מנהל /ת שרשרת אספקה ולוגיסטיקה שיוביל את התחום בחברה:
    * קליטת הזמנות לקוחות, העברתן לייצור ומעקב אחריהן.
    * ניהול קבלני משנה.
    * בניית תחזיות יצור והזמנות חומר גלם.
    * ניהול משא ומתן עם ספקים.
    * ניהול ותכנון תוכניות הייצור והמשלוחים.
    * קביעת יעדים ומדדי יעילות.
    * ניהול המלאי.
    * מעקב אחר חשבוניות.
    דרישות:
    * תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול חובה.
    * ניסיון מוכח בניהול שרשרת האספקה בסביבה תעשייתית.
    * ניסיון בתחום מזון /פארמה /מדיקל - ניסיון ברגולציה!
    * ניסיון בניהול קבלני משנה.
    * ניסיון מוכח בניהול תהליכי רכש,שילוח, ניהול מלאי.
    * יכולת תקשורת טובה עם ספקים ולקוחות.
    * אנגלית ברמת התכתבות ושיחה עם ספקים.
    * קפדנות ודיוק בביצוע משימות.
    * שליטה באופיס.
    * יתרון להיכרות עם פריוריטי. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5791403
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    6 ימים
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: מספר סוגים
    לחברה משפחתית ומובילה בתחומה, המספקת שירותים רפואיים ייחודיים, דרוש /ה רכז /ת תפעול ואדמיניסטרציה.
    מיקום: רמת החייל תל אביב.
    תיאור התפקיד:
    - אחריות על ממשקי העבודה בין החטיבות השונות בהיבטים תפעוליים, לוגיסטיים ואדמיניסטרטיביים.
    - ניהול פרויקטים והנעת עובדי החטיבה (מעט עובדים).
    - תמיכה בפיתוח תכניות עבודה עתידיות.
    - מתן שירות ללקוחות החברה בסטנדרט גבוה.
    - התפקיד כולל ממשק עבודה יומיומי מול לקוחות, ספקים ועובדים מחו"ל ומצריך רמה גבוהה של אנגלית.
    משרה מלאה, אך קיימת גמישות בשעות, מתאימה גם להורים!
    תנאים מעולים למתאים /ה!
    דרישות:
    - ניסיון של שנתיים לפחות בתפקידי תפעול ואדמיניסטרציה - הכרחי!
    - ניסיון בניהול פרויקטים - חובה!
    - השכלה אקדמית - חובה! - עדיפות לתחומי מנהל עסקים /תעשייה וניהול.
    - אנגלית שוטפת- כולל דיבור וכתיבה - חובה!
    - דובר/ת רוסית- יתרון משמעותי
    - שליטה טובה בכל יישומי האופיס בדגש על אקסל - חובה (יינתן מבדק מעשי).
    - יכולת למידה גבוהה, זריזות ויכולת ביצוע משימות רבות במקביל.
    - יחס אנוש מצויינים, חריצות ויכולת עבודה עצמאית. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5973636
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: מספר סוגים
    דרוש /ה אחראי /ת רכש ועבודת מטה אדמיניסטרטיבית לחברה בתל אביב.
    הגדרת תפקיד: תמיכה ועזרה למנהלת המטה, עבודה אדמינסטרטיבת בעיקרה במספר רב של נושאים בדגש על רכש ומלאי רכבים, ביטוח ועוד מספר נושאים המשתנים מעת לעת
    מדובר בתפקיד מאוד רגיש עם חשיפה מאוד גבוה לנושאים מאוד רגישים וחסויים של הנהלת החברה, אנו מחפשים דמות מאוד איכותית לתפקיד זה בעל /ת יכולת עבודה עצמאית, יכול גבוהה של עבודה בסביבה ממוחשבת במספר תוכנות שונות עם דגש בעיקר על מערכת תפנית ושליטה מלאה ביישומי OFFICE בדגש על רמה מאוד גבוה באקסל.
    עדיפות לדמות מעולם הרכב, רקע פיננסי וחשבונאי.
    ימי עבודה: א עד ה: 08:30 -17:00.
    ימי שישי: 1 לשלושה שבועות.
    דרישות:
    שליטה מלאה ביישומי OFFICE בדגש על אקסל ברמה גבוהה, אנגלית ברמה גבוהה, היכרות עם עולם הרכב ורכש בעולם הרכב + היכרות עם ETAFNIT יתרון.
    זמינות מידית להתחלת עבודה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5980226
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    לפני 13 שעות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברה קמעונאית/מסחרית קטנה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות עד מאזן סוג 2/3
    התפקיד כולל אחריות על הנהלת חשבונות של כלל פעילות החברה:
    שליטה בהנהלת חשבונות מלאה.
    עבודה למול לקוחות טיפול בכל תהליך הרישום החשבונאי מיצירת התקשרות עם הלקוח / הזמנה, משלוחים, הפקת חשבוניות וגביית הכספים כולל קבלות.
    מתאם רכש ויבוא - טיפול בליווי תהליך הזמנת הרכש מתחילת התהליך, מעקב משלוחים, ועד לשחרור הסחורה וקליטתם במחסן כולל טיפול במסמכים ורישום בתיקי ייבוא.
    ביצוע תשלומים והעברות כספיות לספקי חו"ל וארץ
    עריכת התאמת בנקים, ספקים ולקוחות שוטפת.
    דיווחים לשלטונות המס - מע"מ מקוון, דיווחי ניכוי מס במקור - חודשיים ושנתיים.
    הכנת דוחות עד מאזן וניהול תזרים מזומנים
    עבודה עם מערכת שכר ממוחשבת.
    משרה מלאה א'-ה' יושבים בתל אביב
    כפיפות למנהלי החברה.
    דרישות:
    מנה"ח עד מאזן סוג 2-3.
    ניסיון מעל 5 שנים בתחום.
    ניסיון בייבוא - חובה.
    אנגלית ברמה טובה - יתרון.
    ניסיון עבודה עם פריוריטי - יתרון רב!
    שליטה מלאה ביישומי OFFICE
    יכולת עמידה בריבוי משימות תחת לחץ.
    אמינות, יסודיות, כושר סדר וארגון.
    - המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5981385
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה

    איפה אנחנו נמצאים?