התפקיד כולל ניהול יומנים ולוחות זמנים מורכבים של סמנכ"ל המכירות ומנהלי החטיבה.
ניהול אדמיניסטרטיבי של חטיבת המכירות, כולל תקציב, הזמנות רכש וכו.
אחריות על הוצאה לפועל ותיאום של כנסים, השקות ואירועים החטיבה.
סיוע בתפעול אירועי רווחה בחטיבה.
טיפול שוטף של צורכי המשרד, קבלת אורחים
עבודה מול ממשקים בתוך החברה ומחוצה לה.
דרישות:
א-ה 08:00-17:00- אפשרי עד 16:00
ניסיון במזכירות/פקידות/ניהול לשכה (ניהול יומן, רכש, back office)- חובה ניסיון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.