דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים הורביץ אושרת רואה חשבון
הורביץ אושרת רואה חשבון

    דרושים הורביץ אושרת רואה חשבון

    תחום עיסוק
    כלכלה / ביטוח / פיננסים
    כמות עובדים
    51-100

    דרושים ב- הורביץ אושרת רואה חשבון

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- הורביץ אושרת רואה חשבון אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: נתניה
    סוג משרה: משרה מלאה ומתאים גם להורים / שעות גמישות
    למשרד רואי חשבון במרכז העיר נתניה דרוש /ה רואה חשבון או יועץ /ת מס /מתמחה בראיית חשבון.
    העבודה הינה במשרה מלאה: ימים א' - ה', קיימת גמישות בשעות.
    דרישות:
    - המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7675741
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    סוג משרה: משרה מלאה
    למשרד רו"ח בתל אביב
    חבר בקבוצת אליוט העולמית דרוש/ה רו"ח מתחיל למחלקת ביקורת.
    משרדנו מתמחה בביקורת חברות פרטיות, ציבוריות, מלכרים ושרותי חשבות.
    משרה מלאה
    שכר מתגמל למתאימים/ות.
    דרישות:
    ניסיון של שנה בביקורת
    ידע בתוכנת אקסל
    אנגלית ברמת גבוה
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7701825
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בעיריית כפר סבא
    מיקום המשרה: כפר סבא
    סוג משרה: משרה מלאה
    מכרז פומבי 1/24
    תואר המשרה: סגן/ית מנהל/ת אגף משאבי אנוש לנושאי חשבות שכר
    היקף משרה: 100% משרה, 41 שעות שבועיות
    דרגת משרה: שכר בכירים בכפוף לאישור משרד הפנים
    כפיפות ניהולית: מנהלת אגף משאבי אנוש
    מקצועית: גזבר העירייה
    תיאור התפקיד:
    ניהול יחידת השכר:
    - תכנות תכנית העבודה של היחידה, וויסות העבודה בין עובדי היחידה
    - ניהול, הנחיה והדרכה מקצועית של עובדי היחידה
    - בקרה על עבודת עובדי היחידה
    - ניהול קשר עם ספק שירותי המחשוב המפיק את תלושי השכר
    - מתן דוחות מבוקשים הנדרשים ע"י הרגולטורים השונים בתחום השכר
    - מתן מענה בנושא שכר להנהלת הרשות ולעובדיה
    - ניהול בקרה בכל הנוגע לחישובי פרישת עובדים

    הוצאה לפועל של מדיניות שכר וזכויות העובדים ברשות:
    - יצירת קשר ושמירה על קשר עם גורמי חוץ בכל מה שקשור לתנאים סוציאליים, לרבות אחריות להעברת תשלומים למוסד לביטוח לאומי, לקרנות פרישה, לקרנות השתלמות, לקופות גמל ולכל ארגון לניהול תגמולי עובדים.
    - אפיון השירותים הנדרשים בתוכנות השכר, ובחינת התאמתן לצרכי הרשות. כמו גם, הסבת מערכות השכר ברשות במידה ונדרש.
    - וידוא הפקת תלושי שכר בהתאם להוראות הדין הקיים.
    - בדיקה ופיקוח על תקינות של תלושי השכר ומרכיבי השכר.

    בקרה על מערך השכר ברשות:
    - הפקת דו"חות בקרה ודיווחים תקופתיים לגזבר
    - ניתוח דו"חות תקופתיים והצגת הממצאים להנהלת הרשות.
    - הפקת דו"חות בקרה חודשיים ושנתיים
    - הדמיית תקציב השכר למנהלי מחלקות, לגזברות ולראש הרשות לצורך קבלת החלטות בנושא עלויות שכר ותנאי רווחה
    - ביצוע תחשיבי שכר ומתן מענה בכל נושאי השכר הסבוכים שעולים כתוצאה בתביעות משפטיות, בקרה חיצונית וכו'
    כל מטלה נוספת בתחום העיסוק הרחב שתידרש ע"י הממונים.

    מאפייני עשייה הייחודים בתפקיד:
    - ייצוגיות והצגת תכנים אל מול גורמים ברשות ומחוצה לה
    - אפיון דוחות וניתוח נתונים במערכות BI שונות
    - יכולות אנליטיות גבוהות
    דרישות:
    השכלה:
    בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ,
    או
    תעודת רו"ח בתוקף
    או
    הנדסאי/ת או טכנאי/ת רשום/ה בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג -2012
    או
    תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל
    או
    אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר)
    או
    בעל/ת תעודת יועץ מס כולל רישיון
    או
    בעל/ת תעודת יועץ פנסיוני כולל רישיון

    קורסים והכשרות מקצועיות:
    הכשרה: סיים/ה בהצלחה קורס חשבי שכר, המאושר ע"י לשכת רואי החשבון בישראל
    * מועמדים בעלי תעודת רו"ח אינם נדרשים בקורס חשבי שכר כאמור לעיל
    * מועמדים המועסקים בתפקיד כחשב שכר ברשות מקומית לפחות 10 שנים וברשותם תעודת חשב שכר רגיל, יתחייבו להשלים קורס חשב שכר (בכיר) כאמור תוך 24 חודשים מיום המינוי לתפקיד זה. עדכון שכרם בחוזה אישי יהווה תנאי לקידום השכר.

    ניסיון מקצועי:
    - עבור בעל/ת תואר אקדמי, תעודת רו"ח בתוקף או השכלה תורנית כמוגדר לעיל: ניסיון מקצועי של 7 שנים לפחות, שנרכש במהלך 10 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז זה, בתחום הכספים.
    - עבור הנדסאי/ת רשום/ה/ יועץ/ת מס/ יועץ/ת פנסיוני:
    ניסיון מקצועי של 8 שנים לפחות, שנרכש במהלך 10 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז זה, בתחום הכספים.
    - עבור טכנאי/ת מוסמך/ת:
    ניסיון מקצועי של 9 שנים לפחות, שנרכש במהלך 10 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז זה, בתחום הכספים.

    ניסיון ניהולי:
    - 3 שנות ניסיון לפחות בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה

    כישורים מיוחדים: היכרות עם תוכנות ה OFFICE ועם תוכנות מחשב לניהול שכר

    כישורים אישיים:
    תפיסת שירות גבוהה, אמינות ומהימנות אישית גבוהה, יכולת ליצור ולקיים קשר אישי עם בעלי תפקידים בעירייה, מוסדות וארגונים חיצוניים, כושר ניהול, יכולת קבלת החלטות, ניהול יחסים בין אישיים טובים, יוזמה, מעוף ויכולת תכנון וביצוע, סמכותיות, כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ, עמידה בתנאי לחץ, כושר טיפול במספר נושאים במקביל.

    - תינתן עדיפות למועמד/ת עם מוגבלות בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח- 1998. מועמד עם מוגבלות הנדרש להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוו"ד המעידים על הצורך.

    **לפרטים נוספים ולשליחת קו"ח הקלק/י על "הגשת מועמדות"**
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7693557
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?