לחברה תעשייתית דרוש/ה מנהל/ת תיק לקוח.
התפקיד כולל:
- מכירות מוצרי החברה מול לקוחות החברה - משלב בקשה להצעת מחיר מלקוח, הצעת המחיר וההזמנה.
- ניהול, מעקב ופיתוח הקשר השוטף עם לקוחות החברה וסל המוצרים שלהם.
- שיווק (בסיסי) של מוצרי החברה ללקוחותיה וללקוחות פוטנציאליים.
תחומי אחריות :
- אחריות לניהול תיק המוצרים עבור הלקוח.
- פיתוח הסל משלב בקשה להצעת מחיר ועד מכירה.
- בניית קשר אישי עם אנשי המפתח, בעלי תפקידים מרכזיים ואנשי הקשר אצל הלקוח.
- הכרת פוטנציאל המכירות אצל הלקוח, המתחרים וכו.
דרישות:
- לפחות שנתיים בתפקיד מכירות בתחום ה B2B, עדיפות לתעשייות מסורתיות.
- כישורים טכניים.
- עבודה עם מערכת ה ERP (פריוריטי).
- שליטה מלאה באופיס.
- הבנת שרטוטים (בסיסית).
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.