לחברה יבואנית רכב מובילה דרוש/ה פקיד/ת הנה"ח עם ניסיון תפעולי ורקע חשבונאי לתפקיד מגוון, מסודר ויציב בחברה גדולה ומוערכת.
תיאור התפקיד:
אישור ובדיקת מסמכי רכישת רכב (כולל כספים וניירת לרישוי)
ביצוע החזרי לקוחות במערכת מס"ב
הפקת חשבוניות, זיכויים ופקודות יומן
ליווי מקצועי של אנשי מכירות ומתן מענה טלפוני/במייל
עבודה מול ממשקים פנים-ארגוניים
תמיכה בתהליכים חשבונאיים ובק אופיס
היקף המשרה:
משרה מלאה א-ה 08:00-17:00
שעות נוספות רק במצבים חריגים ודחופים
שכר:
10,000
כולל קליטה ישירה כעובד/ת חברה, סביבת עבודה יציבה, ותנאים מעולים למתאימים
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה: בק אופיס / מזכירות / אדמיניסטרציה חובה
רקע בסיסי מעולם הכספים חובה (חשבוניות, קבלות, מצב חשבון, חילוץ מע"מ וכו')
ניסיון בסביבת הנה"ח והיכרות עם מונחים חשבונאיים חובה
שליטה בסיסית באקסל
ניסיון בתוכנות פריוריטי / AS400 / CRM יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.