דף הבית » כל החברות »  דרושים סינאל מלל פייווי בע"מ
סינאל מלל פייווי בע"מ

דרושים סינאל מלל פייווי בע"מ

תחום עיסוק
הייטק / חומרה / תוכנה / סייבר
כמות עובדים
מעל 100
מיקום
מספר מקומות

משרות סינאל מלל פייווי בע"מ (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
אנו חברת מערכות התשלומים והסליקה מהשתיים המובילות בישראל (FinTech) שעובדת מול השוק העסקי בלבד בישראל, מחפשים בעל/ת תפקיד עם אופק צמיחה והתפתחות בתחום העסקי של תהליכי תפעול לקוחות ומענה שירות ותמיכה לעסקים - התפקיד המשלב אופרציה ממוחשבת, מענה מקצועי-שירותי, תהליכי קליטת לקוחות (On Boarding), תפעול ושירות הגורמים העסקיים/ לקוחות B2B, אידיאלי לתפקידים ראשוניים עד שלישיים (תפקיד ראשון/ שני/שלישי) או למנוסים - לכאלו שמעוניינים ב 2/3 היקף פעילות משרה.

אנו צוות בוטיק של 6 אנשים, מגובש, מפרגן, ואחד שתומך בצמיחה מקצועית של כל חברי הצוות, לצד המחלקה הטכנית.
יש לנו היסטוריה של תוצאות מרשימות לאורך עשור בלקלוט טלשמר עובדים, ואנחנו שואפים תמיד להשתפר.

מחפשים את האחד/ אחת (שמתאים לו/ה שאנחנו נמצאים בא"ת נתניה "פולג", צמוד לרכבת!!!!).
המשרה איננה היברידית בשלב ראשון - מיקום משרדנו בנתניה.

אנו מעוניינים במשרה מלאה אך נגלה גמישות גם לשעות 8-14 לדוגמא לסטודנטים.
מדובר על חברה שעובדת בשעות העסקים בלבד ללא ערבים וללא ימי שישי (אלא בחריג)

בתמורה אנו מבטיחים:
א. חווית עבודה טובה ואוירה ארגונית מצויינת
ב. בנייה שלך כאיש/ת מקצועו/נית.
ג. סדנאות הכשרה בתחום הפיננסי/ אשראי/ סליקה.
ד. פעילות משפחתית והרבה פאן (אנו חברה מובילה אך רק עם כ 65 עובדים)

הצעת השכר ועוד פרטים - נא לקרוא למטה.

אנחנו מחפשים אנשים תחרותיים, מקצועיים, שירותיים ומוכנים לקפיצה הבאה שלהם בקריירה.

תיאור התפקיד:
איש.ת מכירות וניהול לקוחות (Inbound) למרכז עסקי בנתניה לטיפול בלקוחות עסקיים בתחום ה-PAYMENT הדיגיטלי וחברות אשראי.
העבודה כוללת ניהול תהליך עלייה (און בורדינג) מקצה לקצה, כולל טיפול בלידים נכנסים, תקשורת עם לקוחות (באמצעות טלפון, זום, מיילים וואטסאפ) עד לסגירת העסקה.
הלקוחות שלנו הם חברות וארגונים בינונים וקטנים או SOHO בשוק הישראלי.

מה אנחנו מחפשים?
ניסיון קודם או חלקי בעבודה "מרחוק" (טלפון וזום) עם עסקים (B2B) יתרון, אך לא חובה.

המועמד/ת יעבוד אצלנו במשרה מלאה (אך גם גמישות בהיקף לסטודנטים או/ו הורים). המשרה מיועדת גם וגם (גם לבעלי ניסיון חלקי או קיים במכירות משרדיות "מרחוק" וגם במסלול אחר למשוחררי בוגרי תארים ומשוחררי צבא), וגם לאנשים שמחפשים את דריסת הרגל הראשונה שלהם בעולם העסקי (גם אם אין לכם ניסיון ספציפי)!

במסגרת התפקיד, תעבדו עם לקוחות עסקיים דוברי עברית (רק בישראל), תוך ניהול תהליכי מכירה מקצה לקצה והובלת הלקוח לסגירה מוצלחת בתחום של פתרונות PAYMENT (וסליקה אונליין של עיסקאות).

שכר: עמידה בשכר מינימלי כולל תוצאות 8,500 ש"ח החל מהחודש הרביעי (המורכב משכר בסיס 8,000 ש"ח ו 500 ש"ח תיגמול חודשי).


הזדמנויות קידום לתחום תפעול לקוחות או/ו פיתוח עסקי ומכירות - כמוכן אפשרות להתקדם בהמשך לתפקיד ניהול שותפים עסקיים.
(שכר בסיס כולל הגנה, מורכב משכר בסיס ועליו שכר הגנה לפרק זמן להבטיח לך מינימום מובטח)

מה אנו מציעים?
סביבה תומכת ואיכותית עם אווירה משפחתית.
צוות אורגני (מכירות עסקיות) של 5 אנשים בני גילאים של 23-50.
חברת האם שלנו הנה קבוצה של כ- 100 עובדים דינמיים ומנוסים במשרדים במיקום נוח בנתניה, 3 דקות הליכה מהרכבת.
הכשרה מלאה בתחום ניהול לקוחות עסקיים ומכירות
תוכנית פיתוח אישית

אנחנו חלק מהחברה המובילה בישראל בתחום פתרונות הסליקה והתשלומים לעסקים, עם מוצרים הכוללים מכשירי סליקה חכמים, אפליקציות לניהול עסקי ופלטפורמות לתשלומים אונליין (3D Secure).
המטרה שלנו היא לעזור לעסקים מכל הסוגים לנהל את הפעילות הפיננסית שלהם בצורה חכמה, מהירה ובטוחה.
דרישות:
ניסיון במכירות ללקוחות עסקיים יתרון, אך לא חובה!!
רצון להתפתח בעולם העסקי-מסחרי-מכירתי.
יכולת לעבוד בצוות (בקבוצה) - אך גם להיות הישגי ועצמאי במקביל..!
נכונות ללמוד ולהתפתח בעולם המכירות והשירות העסקי
כישורי תקשורת ומכירה מעולים
אנרגיה חיובית ורצון להתקדם בקריירה

נשמע לך מעניין?
הכול זה עניין מקצוענות + רק רצון ללמוד ולהתפתח! המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8445453
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בMAX
סוג משרה: מספר סוגים
אנו ב MAX מחפשים אנשי /נשות שירות לקוחות מול לקוחות MAX הנמצאים בארץ ובעולם כדי לתת שירות מהיר ויעיל - במידה אבד או נגנב כרטיס או לאשר עסקה חשובה. 
מה אתם /ן מרוויחים /ות?
*ממוצע שכר 50 ש"ח לשעה! 
*מענק התמדה 8,000 ש"ח
*תנאים מצוינים 
*נופשי חברה בארץ ובחו"ל, טיולים, הגרלות שוות, ארוחות צהריים
*שכר הגנה בחודשים הראשונים 
*אופציות לקידום לתפקידים בכירים 
*ועוד מלא פינוקים בכ-ל יום.
*והכי חשוב - התחשבות בתקופת מבחנים לסטודנטים /ות!
המשרדים ממוקמים ליד מגדלי ב.ס.ר ברמת גן קרוב לתחבורה ציבורית רבה!
דרישות:
נכונות לעבודה 24/7 במשמרות סופר נוחות (מתאים גם לסטודנטים /ות)!
אם אתם /ן סבלניים/ות, סופר וורבליים/ות, שאוהבים /ות לעזור לאחרים ולפתור להם בעיות באווירה שמשרה תחושת בטחון ורוגע  - מקומכם/ן איתנו!
זמינות לקורס (בשכר כמובן) בשעות 8:30-17:00 למשך שבועיים.

** לצורך הגשת המועמדות למקס, אנו נדרשים למידע אודותיך. לא חלה עליך חובה למסור את המידע, אולם בלעדיו לא נוכל לבחון את בקשתך. השימוש במידע הינו בהתאם למדיניות הפרטיות המפורסמת באתר מקס

* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8325604
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בט.מ.ל מערכות מידע בע"מ
סוג משרה: מספר סוגים
ט.מ.ל היא חברה ותיקה ומובילה בתחום תוכנות השכר והחשבונאות הפיננסית, עם ניסיון של מעל 40 שנות מקצועיות.
אנו מספקים פתרונות תוכנה לעשרות אלפי חברות ומעסיקים, ומעמידים לרשות לקוחותינו צוות מקצועי ומסור.
החברה שלנו מונה כ-80 עובדים ופועלת בסביבה טכנולוגית מתקדמת.

על התפקיד:
מחפשים תומך/ת מערכות שכר אנשים מצוינים עם רצון ללמוד, להתפתח ולהפוך למומחים בתחום חישוב השכר.
במסגרת התפקיד מתן תמיכה טלפונית ומקצועית לחשבי שכר, התמקצעות על מערכות שכר.
משרה מלאה 8:30-17:00 במודל היברידי.


למה להצטרף אלינו?
מסלול פיתוח קריירה מובנה שיאפשר לך להפוך למומחה בתחום השכר.
הזדמנות להשפיע לקחת חלק בשיפור ושדרוג מערכות השכר המובילות בישראל.
אפיקי קידום- לתפקידי מפתח בחברה.

בט.מ.ל, אנו מאמינים שההון האנושי הוא הלב הפועם של החברה. אנו מטפחים תרבות של מקצועיות, למידה ושיתוף פעולה, עם אפשרויות צמיחה המבוססות על כישורים ותרומה אישית.
דרישות:
אנשים מצוינים עם תודעת שירות גבוהה ויכולת פתרון בעיות.
רצון ללמוד ולהתפתח בתחום חישוב השכר.
ניסיון קודם בשירות לקוחות / תמיכה טכנית יתרון
ידע בחשבות שכר או רקע פיננסי יתרון משמעותי. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8408885
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בQHR
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה קמעונאית מובילה בתחומה דרוש מנתח מערכות מידע- תהליכי מכירה.
התפקיד כולל תמיכה בתקלות משתמשים, אפיון, יישום והטמעת תהליכים.
הובלת משימות מול משתמשי מפתח משלב האפיון עד לשלב הבדיקות והיישום בשטח.
דרישות:
תואר ראשון מהנדס/הנדסאי תעשיה וניהול/ מערכות מידע / מדעי המחשב או תחום דומה.
חשיבה לוגית מעולה.
ניסיון באפיון תהליכים/הטמעת תהליכי עבודה
ניסיון מעשי בפונקציות מתקדמות באקסל
ניסיון מעשי בכתיבת SQL ;ופרוצדורות
ניסיון בעבודה בחברות ריטייל- יתרון
הכרות עם באק אופיס של אתרי אינטרנט וקופות יתרון
ניסיון בעבודה עם ווריפון- יתרון משמעותי

תכונות:
יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
ניהול ושיתוף ידע
יכולת ניהול זמן ותיעדוף משימות
יכולת לימוד עצמית
יכולת עבודה מול ממשקים מרובים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8436867
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
היבט אנושי
דרושים בהיבט אנושי
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
לבית תוכנה דרוש/ה מפתח/ת Priority לצוות פיתוח מנוסה!
לעבודה כחלק מצוות.
מיקום המשרה: קיימות משרות במקומות שונים בארץ, אפשרות לשילוב מרבית העבודה מהבית
היקף משרה: משרה מלא
תנאים טובים למתאימים!
דרישות:
השכלה רלוונטית לתחום
ניסיון של 3 שנים לפחות בפיתוח Priority - חובה!
הבנה וניסיון מעמיקים במערכת Priority כולל פיתוח דוחות, פיתוח ממשקים
שליטה בשפת SQL וכתיבת שאילתות מורכבות
ניסיון באפיון דרישות מול הלקוחות והתאמת המערכת לצורכי הארגון
יצירתיות, יכולת ניתוח אנליטי והבנת תהליכים עסקיים
דייקנות התמדה ויכולת הנעה עצמית

* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8338708
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
חברה חסויה
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
בניית תקציב שנתי, אחריות למעקב ובקרה שוטפת אחר ביצוע התקציב.
מעקב אחר חוזים, טיפול בחשבונות ודרישות תשלום.
כפיפות לסמנכ"ל כספים.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/תואר רלוונטי אחר
שליטה מלאה ב-EXCEL ויישומי המחשב- חובה
שליטה במערכת Priority- יתרון משמעותי
יכולת עבודה בצוות ותקשורת בינאישית גבוהה
תשומת לב לפרטים ורמת דיוק גבוהה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8412698
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים ב2Match
סוג משרה: משרה חלקית
לחברה יבואנית בתחום הכימיקלים באזור השרון דרוש/ה רפרנט/ית הזמנות וקדמות רכש לחצי משרה 8:00-13:00
התפקיד כולל:
קבלת הזמנות מלקוחות החברה והכנסתן למערכת הפריוריטי, שליחת הזמנות רכש לספקים בארץ ובחו"ל, קידום ההזמנות בהתאם לצרכי הלקוחות עד הגעתם למחסני החברה.
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה ובעבודה מול לקוחות וספקים חובה
ניסיון בעבודה מול ספקי חו"ל חובה
אנגלית ברמה טובה מאוד חובה
ניסיון על מערכת פריוריטי חובה
תקשורת בינאישית מצוינת, תודעת שרות, יכולת עבודה עצמאית. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8395258
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
חברה חסויה
מיקום המשרה: רעננה
סוג משרה: משרה חלקית
חברה יזמית בתחום הנדל"ן מחפשת מנהל /ת משרד.
העבודה כוללת - ניהול יומן פגישות, תיאום ספקים, עבודה מול רשויות, ניהול משרד שוטף לרבות מענה על טלפונים.
שעות עבודה 08:00- 13:00 (ישנה גמישות קלה) בין הימים א'-ה'
היקף משרה: 60%.
סביבת עבודה נעימה.
תחילת עבודה - אמצע דצמבר
דרישות:
- שליטה בתוכנות אופיס.
- עברית ברמה גבוהה.
- אנגלית ברמה טובה.
- שירותיות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8436603
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו