דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים החברה הכלכלית לפיתוח כפר-סבא
החברה הכלכלית לפיתוח כפר-סבא

    דרושים החברה הכלכלית לפיתוח כפר-סבא

    תחום עיסוק
    חינוך / לימודים / טיפול
    כמות עובדים
    לא צויין מספר עובדים

    עוד עלינו

    דרושים ב- החברה הכלכלית לפיתוח כפר-סבא

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- החברה הכלכלית לפיתוח כפר-סבא אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים ביערה פיינר-אבחון והשמה
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברת אנרגיה ציבורית גלובאלית דרוש/ה מנהל /ת פרויקט סטטוטורי לפיתוח פרויקטים סולאריים, חוות רוח ומתקני אגירת אנרגיה בישראל.
    החברה מעניקה תנאים מצוינים ואפשרויות קידום -
    רכב, בונוסים שנתיים בגובה 2 משכורות, תנאים סוציאלים מלאים כולל קרן השתלמות, אפשרויות לאופציות בחברה.
    מטה החברה במרכז הארץ.
    משרה מלאה.


    תחומי אחריות -
    ניהול הפרויקט משלב הייזום הראשוני דרך שלב התכנון הסטטוטורי ועד לקבלת היתרי בנייה (Ready To Build).
    הובלת הליך התכנון וטיפול בכל הנושאים התכנוניים, סביבתיים, הנדסיים וקניינים, תוך עבודה מול רשויות סטטוטוריות, משרדי ממשלה, ארגוני סביבה, חברות תשתית ובעלי עניין בקרקע.
    קידום ואישור תוכניות סטטוטוריות מפורטות (תב"ע/תת"ל) לפרויקטים במוסדות התכנון הארציים והמחוזיים וקידום הליך הרישוי.
    ניהול צוות רב תחומי של יועצים מקצועיים.
    אחריות על כל ההיבטים התאגידיים והפרויקטלים לרבות ניהול תקציב, ניהול גאנט, מודל פיננסי וכו'.

    יש לציין ציפיות שכר.
    דרישות:
    תואר ראשון באדריכלות/משפטים/ הנדסה /גיאוגרפיה או תחומים נוספים רלוונטיים - חובה, תואר שני בתכנון ערים - יתרון משמעותי.
    לפחות 3 שנות ניסיון בתחום פיתוח פרויקט סטטוטורי.
    ניסיון נרחב בעבודה מול מוסדות תכנון, קידום וניהול הליכים סטטוטוריים מורכבים ובפרט קידום תוכניות ברמה הארצית והמחוזית חובה.
    ניסיון בעבודה מול בעלי עניין שונים: גורמים רגולטוריים, ממשלתיים, מוניציפאליים וארגוני סביבה -חובה.
    ?רקע בהובלת תהליכים הדורשים שילוב של עולמות תוכן שונים (סטטוטורי, טכני, סביבתי, משפטי) - יתרון.
    יכולת הבעה גבוהה בעל פה ובכתב.
    ניסיון במילוי משימות מרובות במקביל ובתנאי לחץ.
    מוטיבציה גבוהה, יחסי אנוש מעולים, חדות מחשבתית ויכולת עבודה עצמאית. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7623313
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים ביערה פיינר-אבחון והשמה
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברת תשתיות ציבורית מובילה דרוש/ה PMO בכיר/ה
    חובה ניסיון מעולמות קרובים-תשתיות/בניה וכו
    התפקיד כולל בונוסים שנתיים גבוהים, אופציות, קרן השתלמות
    מטה החברה במרכז הארץ
    בניית תכנית עבודה בשיתוף עם מנהלי הפרויקטים ובחינת תכנון מול ביצוע
    מעקב וניתוח התקדמות הפרויקטים בשוטף (גאנט, S CURVE)
    הגדרת ביצוע ותעדוף של רשימת המשימות בתכולת הפרויקטים עפ"י לוחות הזמנים
    ביצוע התרעות שוטפות בצורה אקטיבית, לרבות זיהוי והצפת נושאים מהותיים מול מנהלי הפרויקטים הנוגעים להתקדמות הפרויקטים
    הכנת דו"חות התקדמות תקופתיים
    הובלה וקידום משימות רוחביות עבור צוות ניהול ההקמה (פורמטים, מתודות, פרוצדורות, נהלים וכו') וביצוע מעקב משימות
    סיוע למנהלי פרויקטים בהכנת סטטוסים חודשיים לצוות ניהול ההקמה
    מיפוי ודיווח על עומסי משאבים בפרויקטים
    נא לציין צ"ש-תינתן אופציה בעת שליחה
    דרישות:
    5-8 שנות ניסיון בתפקידי PMP / PMO חובה
    נסיון בהטמעת תהליכי עבודה - חובה
    אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, קריאה וכתיבה) חובה
    תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול/כלכלה/ מנהל עסקים/לוגיסטיקה יתרון
    נסיון בפרויקטי -BOT או PPP - יתרון משמעותי
    ניסיון קודם בחברה לייעוץ ו/או חברה קבלנית יתרון משמעותי
    שליטה ברמה גבוהה בתוכנות MS Project ו-Excel
    יחסי אנוש מצוינים, מוטיבציה גבוהה ויכולת מוכחת להניע תהליכים ואנשים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7684926
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים ביערה פיינר-אבחון והשמה
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודות ללא קורות חיים
    לחברת אנרגיה ציבורית גלובאלית דרוש/ה מנהל /ת פיתוח פרויקטים לשוק אירופה
    החברה עוסקת במימון, הקמה והפעלה של מתקנים לייצור חשמל ממקורות אנרגיה מתחדשת בישראל ארהב ואירופה.
    התפקיד כולל בונוסים שנתיים, אופציות חברה, תנאים סוציאלים מלאים כולל קרן השתלמות.
    העבודה במטה החברה במרכז הארץ. כולל נסיעות לחו"ל מעת לעת.
    במסגרת התפקיד:
    ניהול ופיתוח פרויקטים בתחום האנרגיה המתחדשת באירופה משלב הייזום ועד לתחילת ההקמה
    הובלת הפרויקטים מול יועצים ושותפים מקומיים, מוסדות רגולטורים, גופים מממנים וקבלנים
    ניהול ואינטגרציה של לוחות הזמנים, גאנט, מודל פיננסי ותקציב
    הנעת תהליכים מרובים בכל תחומי ניהול הפרויקט
    הובלת ממשקים פנים וחוץ ארגוניים בנושאי חוזים והתקשרויות, תכנון הנדסי, תמחור ולו"ז
    נא לציין צ"ש
    דרישות:
    תואר ראשון בהנדסה/ מנהל עסקים/משפטים- חובה, תואר שני יתרון
    ניסיון בניהול פרויקטים בחו"ל - חובה (עבודה מול יועצים,בנקים בחו"ל)
    ניסיון בניהול פיתוח פרויקטים מתחומי התשתיות/אנרגיה או עולמות תוכן קרובים - חובה
    שליטה במתודולוגיות וכלים לניהול פרויקטים
    אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, קריאה וכתיבה) חובה
    מוטיבציה גבוהה, יחסי אנוש מעולים, חדות מחשבתית ויכולת עבודה עצמאית
    סדר, ארגון ויכולת ירידה לפרטים
    התפקיד כרוך בנסיעות לחו"ל המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7585859
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    סוג משרה: מספר סוגים
    לחברת בניה מובילה היוזמת ובונה אלפי יח"ד בפריסה ארצית דרוש/ה מנהל /ת תכנון פרויקטים
     במסגרת התפקיד:
    ניהול תהליך התכנון של הפרויקטים.
    מינוי והפעלת יועצים וניהול ישיבות התכנון.
    התנהלות מול הרשויות לקידום רישוי הפרויקט.
    סנכרון בין אנשי השיווק, המכר, הביצוע וכלל הגורמים המעורבים בפרויקט.
    יצירת לו"ז לתכנון ומעקב שוטף על ביצועו.
    **העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בחדרה
    דרישות:
    השכלה: מהנדס/ת / הנדסאי/ת אזרחי / בניין / אדריכל/ית / הנדסאי/ת אדריכלות - חובה
    ניסיון בניהול תכנון ורישוי פרויקטים חובה! - ניסיון בתחום המלונאות - יתרון!!
    נכונות לעבודה מאומצת תחת תנאי לחץ במספר פרויקטים במקביל.
    יכולת התנסחות טובה בכתב ובעל פה.
    נכונות לעבודה בשעות מרובות במידת הצורך
    יחסי אנוש טובים מעולים
    יסודיות ומקצועיות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7561229
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בתפקיד פלוס - חיפה
    מיקום המשרה: כפר סבא
    סוג משרה: משרה מלאה ומשמרות
    אחריות ניהולית ומקצועית על כל הפעילויות האדמיניסטרטיביות והלוגיסטיות במרפאה, גיבוש תכניות עבודה, הנעה והטמעה של תהליכים וכלים, ארגון משימות ומשאבים.
    שותפות בהובלת המרפאה להשגת היעדים בתחומי השירות, האיכות הרפואית, גיוס לקוחות ושיווק שירותים
    ניהול צוות אדמיניסטרטיבי של המרפאה - קליטת עובדים, הכשרה ופיתוח, סידורי עבודה, דיווחי שכר, הערכה ומשוב וסיוע בבעיות אישיות
    ניהול השירות במרפאה - ניהול תורים ושירותים אדמיניסטרטיביים, מענה כולל לצרכי הלקוחות וטיפול בפניותיהם, ייזום, תכנון ויישום תכניות לשיפור איכות השירות
    ניהול תפעולי של המרפאה - אחריות על תחזוקת מבנה וציוד, מלאי ורכש, ניהול ותחזוקת מערכות מידע
    ניהול הכספים ודברי ערך של המרפאה - גביית כספים, תשלומי החזרים והוצאות, הפקדות, רישום ודיווח, קיום ממשקים וקשרי עבודה עם גורמים בארגון ומחוצה לו
    אחריות על נושאים נוספים כגון הגנת מידע, בטיחות בעבודה, איכות סביבה, שעת חירום ועוד..
    דרישות:
    דרישות:
    * תואר ראשון במנהל מערכות בריאות, מדעי החברה, תעשייה וניהול וכו. - חובה!
    *ניסיון בניהול עובדים ישיר חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7709656
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בTalent Solutions
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: מספר סוגים
    לחברה בהרצליה דרוש/ה אדמינ/ית (Business Admin) לתמיכה בקבוצת פיתוח מובילה.
    **המשרה הינה זמנית החלפה לחופשת לידה

    במסגרת התפקיד:
    מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת לקבוצה ולמנהלה.
    תמיכה מלאה בהוצאת הזמנות רכש (P.O) ובקרת חשבוניות ספקים.
    ניהול ביקורים המגיעים מחול מקצה לקצה.
    אחריות על ייזום ותפעול אירועי רווחה ופעילויות גיבוש ברמת הקבוצה.
    עבודה למול ממשקים גלובליים והתנהלות למול מערכות מידע ארגוניות.
    אחריות על תפעול ותאום ימי גיוס
    **אופציה לגמישות בשעות העבודה עבור הורים.
    דרישות:
    ניסיון של לפחות 3-4 שנים בתפקידי אדמין מחברות גלובליות- חובה
    אנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה)- חובה
    ניסיון קודם בארגון אירועים - חובה
    ניסיון בניהול ביקורים מחו''ל מקצה לקצה- חובה
    שליט ביישומי תוכנת ה- OFFICE (בפרט Outlook ו- Excel)- חובה
    ניסיון תעסוקתי קודם מחברות הייטק גלובליות- יתרון
    יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות, עצמאות ומיומנויות גבוהות בסדר וארגון.
    **העסקה במשרה הינה דרך חברת Talent Solutions. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7667765
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בכפיר מעליות
    מיקום המשרה: כפר סבא
    סוג משרה: משרה מלאה
    מתן מענה אדמיניסטרטיבי כולל ללשכת המנכ"ל
    ניהול לו"ז מנכ"ל ותיאום פגישות מול גורמים פנים וחוץ
    ארגוניים
    טיפול מול עובדים בנושאים אדמיניסטרטיביים שונים
    אחריות על תחזוקת המבנה במשרדי המטה
    ארגון ותיאום ישיבות הנהלה/דירקטוריון, מעקב אחר ביצוע משימות
    הכנת חומרים לפגישות, עריכת מצגות
    הובלה וסיוע בקידום פרויקטים מסוגים שונים, מעקב אחרי סטטוס משימות
    תיאום נסיעות עבודה לחו"ל עבור כלל מנהלי ועובדי החברה)התפקיד כולל טיפול
    בטיסות, לינה וכד (לינה, הסעדה ועוד(ובביקורים,V.I.P טיפול באירוח אורחים מחו"ל)טיסות, מסלולי
    שונים
    עזרה בתיוק מסמכים, ניהול דואר ושליחויות
    מענה טלפוני וקבלת אורחים בחברה, הזמנת והגשת כיבוד בישיבות
    טיפול בהזמנות וניפוק ציוד משרדי
    העבודה הינה בצמוד למנכ"ל החברה ובתאום וממשק קבוע עם חברי צוות הנהלה
    וגורמים שונים בחברה.
    סיוע כללי למנכ"ל והנהלה בכירה בנושאים אדמיניסטרטיביים ככל שיידרש
    דרישות:
    ניסיון מוכח של מספר שנים בתפקיד ניהול אדמיניסטרטיבי
    תואר אקדמאי רלוונטי
    אנגלית ברמה גבוהה)קריאה, כתיבה, דיבור(
    OFFICE שליטה מלאה בתוכנות ה
    ראש גדול ויכולת עבודה בסביבה מרובת משימות
    יכולת התמודדות עם פתרון בעיות
    יכולת עבודה והתנהלות מול ספקים שונים
    יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה
    חריצות, דינאמיות, אחריות, יסודיות.
    נכונות לעבודה מאומצת
    דיסקרטיות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7704216
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בWork On It
    מיקום המשרה: כפר סבא
    סוג משרה: משרה מלאה
    מנהל /ת משרד לחברה מובילה בכפר סבא
    היקף משרה: משרה מלאה בימים א' עד ה' ממשרדי החברה בכפר סבא בשעות 08:00-16:30/17:00
    יש חנייה חופשית ומסודרת לעובדי החברה.

    תחומי האחריות:
    אחריות לתפעול שוטף של המשרד.
    הזמנת ציוד למשרד ועבודה מול ספקים.
    עבודה מול מנכ"ל החברה וסיוע בתאום פגישות.
    מענה לטלפונים.
    סיוע שוטף למחלקת הנהלת חשבונות (עדכונים בתוכנת פריוריטי, הוצאת חשבוניות וקבלות ללקוחות).
    דרישות:
    חובה ניסיון של 3 שנים לפחות כמזכיר /ה או כמנהל /ת משרד.
    יתרון לרקע בהנהלת חשבונות.
    זמינות למשרה מלאה ממשרדי החברה בכפר סבא בשעות 08:00-16:30/17:00.
    דייקנות ותודעת שירות מפותחת. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7693916
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים במרכז רפואי לב-השרון
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    למוסד רפואי בשרון מנהל ענף גביה
    תיאור העיסוק:
    אחראי לניהול, ביצוע ובקרה אחר ההכנסות והגביה במרכז רפואי פסיכיאטרי, במסגרת הרפורמה בבריאות הנפש
    ובכפוף להוראות ולחוקים הרלוונטיים.
    מבצע בקרה על החשבונות טרם שליחתם ללקוחות.
    מנהל מעקב אחר תשלום החשבונות.
    ביצוע התחשבנות לסגירת שנה.
    קבלה ובדיקת ערעורים מגורם חוץ והמשך טיפול מול הלקוח.
    דרישות:
    תנאי סף:
    השכלה:
    תואר ראשון בכלכלה או בחשבונאות או במינהל עסקים.
    או רואה חשבון המוכר/ת מטעם מועצת רואי החשבון בישראל.
    או
    בעל/ת השכלה אקדמית אחרת ובוגר/ת אחד מהקורסים הבאים: הנהלת חשבונות-תעודת סוג מקצועי 2
    ו/או בוגר קורס כספים וחשבונות ו/או בוגר/ת קורס חשבונאי בכיר)מדופלם(.
    ניסיון:
    לבעלי/ות תואר ראשון שנת ניסיון בתחום הכספים ו/או החשבונות.
    רצוי ניסיון בעבודה במערכת הבריאות או מערכת דומה אחרת.
    דרישות רצויות נוספות
    ידע:
    יכולת עבודה ושימוש בתוכנות אופיס, ובגיליונות אלקטרוניים בפרט וברמה גבוהה.
    הכרת החוקים והתקנות הרלוונטיים לתפקיד.
    הכרה של מערכת הבריאות בארץ.
    שפות:
    ידיעת השפה העברית.
    ידיעת השפה האנגלית כדי קריאת ספרות מקצועית מקובלת בארץ.
    צפי שכר: 9,500-10,000.
    שעות עבודה: 8:00-16:00
    מקום עבודה: מרכז רפואי לבריאות הנפש לב השרון מושב צור משה.
    מחלקה: כספים.
    אפשרות קליטה לתקן מדינה
    יודגש כי המשרה הינה במילוי מקום)העסקה זמנית(בהמשך יפורסם מכרז פומבי,
    אליו ניתן יהיה להגיש מועמדות.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7695153
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?