דף הבית » משרות לפי חברות » סבון של פעם
סבון של פעם

    דרושים סבון של פעם

    המשרות שלנו (10)
    תחום עיסוק
    פרסום / שיווק / מדיה
    כמות עובדים
    מעל 100

    עוד עלינו

    משרות סבון של פעם

    הצעות עבודה
    מתוך 1
    נמצאו 10 משרות
    4 ימים
    היקף המשרה: מספר סוגים
    לסניף הכי נוצץ ב-SABON דרוש/ה מוכר/ת תותח/ית
    שכר בסיס גבוה + בונוסים מהמכירה הראשונה.
    200 ש"ח שי יום הולדת.
    40% בקניה כל חודש.
    בנוסף כל חודש - מוצר החודש מתנה.
    עבודה באווירה קסומה נעימה וריחנית.
    משמרות // שעות עבודה גמישות.
    אפשרויות קידום נרחבות
    דרישות:
    ניסיון במכירות - יתרון.
    יחסי אנוש מעולים. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6177427
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    4 ימים
    היקף המשרה: מספר סוגים
    רשת SABON למוצרי טיפוח מגייסת מוכרים/ות לסניפי הרשת!
    מכירה של מוצרי הרשת, תפעול קופה, קבלת סחורה ומתן שירות.
    עבודה באווירה מפנקת ונעימה.
    עבודה במשמרות - 5-6 פעמים בשבוע.
    התחלה והכשרה מיידית
    שכר מתגמל למתאימים /ות + בונוסים + תחרויות + מתנות בחגים!
    דרישות:
    אש בעיניים!
    ניסיון קודם במכירות - יתרון המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6177443
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    4 ימים
    היקף המשרה: בכירים ומשרה מלאה
    אחריות להכנה ולדיווח על התוצאות והביצועים הפיננסיים בחטיבת סבון ישראל ומזרח אירופה, זאת כדי לעמוד בדרישות הדיווח הכספי הפנימי והחיצוני, ביצוע בדיקות בשטח והכנת מצגות תקופתיות של התוצאות.
    סיוע למנכ"ל האזורי בהכנת תוכניות פיננסיות, תחזיות, תקציבים וברישומים הכספיים.
    אחריות לביצוע בקרות פיננסיות יעילות.
    פיקוח על העיבוד הכספי, התאמה והדיווח לחברה ולחברות הבנות שלה במזרח אירופה.
    עבודה צמודה בסיוע למנכ"ל סבון ישראל ומזרח אירופה.
    ניהול כל פעולות החשבונאות, כולל חיוב, הון, רווח, יועת, חשבונאות עלויות, חשבונאות מלאי וזיהוי הכנסות בחטיבה.
    תיאום והכוונת הכנת התקציב והתחזיות הכספיות ודיווחי דוחות.
    הכנה של דוחות כספיים חודשיים / רבעוניים / שנתיים ואחרים בזמן.
    בדיקת סוגיות חשבונאיות טכניות לצורך התאמה.
    בקרת איכות על עסקאות פיננסיות ודיווח כספי.
    דיווח לחשב חברת סבון.
    עבודה על פי דרישות הדיווח והגשת המס של הממשלה המקומית, הממלכתית והפדרלית.
    לפתח ולתעד תהליכים עסקיים ומדיניות חשבונאית.
    דרישות:
    תואר ראשון בראיית חשבון, רו"ח מוסמך/ת.
    בוגר/ת אחד מארבעת המשרדים הגדולים יתרון משמעותי.
    היכרות עם ה- IFRS ותקינה ישראלית.
    שליטה במערכות ממוחשבות, היכרות מעמיקה ושליטה מלאה בעבודה עם EXCEL חובה.
    אנגלית ברמה גבוהה.
    יכולות אנליטיות גבוהות.
    יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש מצוינים.
    יכולת עמידה בלו"ז,ניהול עצמי ויכולת קבלת החלטות.
    עבודה במשרדי החברה באזור. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6177499
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    1 ימים
    מיקום המשרה: אזור
    היקף המשרה: משרה מלאה
    שכר: 12,000-15,000
    לחברת סבון חברת טיפוח מובילה בעולם דרוש /ה קניין /ית רכש.
    העבודה כוללת קשר שוטף מול ספקים בעולם.
    ניהול משא ומתן מול ספקים וליווי עסקה עד להשלמתה.
    העברה ומעקב אחר תשלומים לספקים.
    פתיחה וסגירה של מקטים במערכת החברה.
    עבודה רציפה מול מחלקת הפיתוח והשיוק.
    העבודה במשרדי החברה באזור, המצודה 16.
    משרה מלאה.
    דרישות:
    אנגלית ברמה גבוהה - חובה.
    ניסיון קודם והכרות עם פריוריטי - חובה.
    שליטה טובה באקסל.
    ניסיון מתחום הקוסמטיקה/פארמה/מזון - יתרון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6178843
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    2 ימים
    מיקום המשרה: אזור
    היקף המשרה: משרה מלאה
    חברת סבון מגייסית מתאם /ת תקשורת שיוווקית למשרה כיפית ומדליקה.
    תיאום, תכנון וביצוע משימות שונות ומגוונות בתחום התקשורת ברמה פנים וחוץ ארגונית.
    ניהול ותכנון הפקת ימי צילום.
    סיוע ביצירה ופיתוח של אסטרטגיית התוכן של SABON המותאמת לפלטפורמת המותג.
    סיוע בייצור והפקת תכנים שיווקיים של המותג- תמונות, סרטונים, קטלוגים, הודעות יח"צ. וכדומה תוך וידוא עמידה בלו"ז הנדרש.
    מעקב אחר הטמעה ויישום של התכנים השיווקיים והתקשורתיים במדינות השונות בהן פועלת SABON (מוצרים חדשים, השקות, אירועים וקמפיינים).
    אחראי /ת מטעם SABON על ניהול תקשורת רציפה מול מחלקת התקשורת מקבוצת גרופ רושה (פריז).
    עבודה בתיאום מול מחלקת הדיגיטל לייצור תכני התקשורת הדיגיטלית (מדיה חברתית / סחר אלקטרוני).
    דרישות:
    תואר ראשון בתקשורת.
    ניסיון של שנתיים בתפקיד דומה.
    ניסיון מוכח ביצירת תכני תקשורת וניהול פעילויות תקשורת.
    יכולות תקשורת מצוינות- כתובה ומילולית.
    כישורי מדיה דיגיטלית וחברתית.
    ביצוע ריבוי משימות ועבודה תחת לחץ זמנים.
    יכולות ארגוניות מצוינות ותשומת לב לפרטים קטנים.
    mindset בינלאומי עם עדיפות לזיקה לתחום הקוסמטיקה ומוצרי יוקרה.
    חשיבה יצירתית.
    אנגלית ברמה גבוהה מאוד. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6178980
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    2 ימים
    מיקום המשרה: אזור
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברת סבון - חברת טיפוח מובילה בעולם דרוש /ה מנהל /ת פרוייקטים (IT ודיגיטל), דרוש /ה מנהל /ת פרויקטים BRM.
    במסגרת התפקיד: ניהול פרויקטים משלב הייזום ועד ההטמעה, קישור בין הארגון ומערכות מידע של הקבוצה (חברה בינלאומית).
    ניהול מחזור חיי הפרויקט משלב היזום ועד לעלייה ליצור.
    אחריות אישית על הובלה, איסוף וניהול של דרישות הפרויקט.
    ניהול של מספר פרויקטים במקביל, ניהול לו"ז, תכולות ותקציב.
    בקרה אחר התקדמות שלבי הפרויקטים, ניהול קונפליקטים ופתרון בעיות.
    הבנת התהליכים העסקיים הקיימים והרצויים תוך הבנת צורך ממשי.
    ניהול משימות מול מנהל מערכות מידע וחברת האם דורש ממשקים רבים עם חברות בנות בחו"ל.
    דרישות:
    ניסיון קודם באפיון וניהול פרויקטים IT ודיגיטל - חובה.
    תודעת שירות גבוהה, יוזמה, יצירתיות, יסודיות, יכולת לניהול ומעקב אחר מספר פרויקטים במקביל.
    תקשורת בינאישית טובה.
    אנגלית ברמה גבוה.
    כתיבת מסמכים ומצגות באנגלית. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6181053
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    4 ימים
    Location: Azor
    Job Type: More than one
    The role of the International Business Manager is to ensure that global strategies are applied locally with Countries around the world. This role is also fundamental in supporting two ways communication between the Countries and the Corporate Office. It covers a large scope of activities such as Marketing Plans, Operations, Business Development, Financials. Some strong cultural skills and understanding of international economics are needed to facilitate the communication.
    RESPONSIBILITIES-Country Management
    -Ensure daily communication with Countries.
    -Build strong relationships with key stakeholders at all level of hierarchy
    -Drive main KPIs across business such as retail sales, traffic, conversion, upt, atv.
    -Support new Partner/Country onboarding when happening Operations
    -Support shipments and logistic operations
    -Work closely with Planning teams.
    -Control inventory levels and recommend corresponding action plan Business Development-
    -Understand physical and digital development in Country.
    -Supervise global consistency of developments.
    -Understand Due Diligence, Regulatory and Franchisee Contracts Financials.
    -Understand Country and Store P&L
    -Ensure Country targets in terms of sales and investments are aligned and executed.
    -Support price positioning in market and insure price increase
    -Control execution versus Commercial Agreements.
    Customer Experience & Marketing-
    -Ensure Countries are applying and adapting global Marketing Plan
    -Work closely with the global team to understand and improve our customer experience (UX)
    -Support Assortment execution in line with Visual Merchandising.
    Requirements:
    -7-10 years experience in Country Management or Key Account Management.
    - experience with Asia-Pacific Region.
    -Strong negotiation skills and problem solving skills.
    -Excellent retail math skills and KPI understanding
    -Knowledgeable in Microsoft environment, Priority, Power BI, Retail Drive, Anaplan
    -Demonstrate ability to work cross-culturally and cross-functionally in an organization; able to build strong relationships across varying levels
    -Ability to recognize opportunities and quickly turn them into recommendations.
    -Acute sense of Brand and Customer experiences.
    -Strong communication, presentation, and influencing skills.
    -Ability to travel roughly 25% of the time.
    -Fluency in English required. Fluency in other local languages a plus
    -Education: MBA preferred.
     
    Show more...
    6203115
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 4 שעות
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לרשת SABON הבינלאומית דרוש /ה מנהל /ת סניף.
    ניהול סניף הכולל עמידה ביעדים, ניהול והנעת עובדים, ניהול קופה והפקדות,
    שמירה על נראות הסניף וגיוס עובדים /ות לסניף.
    משרה מלאה, א-ו, 8 שעות עבודה, פעמיים בשבוע משמרת ערב.
    למתאים /ה מובטח שכר מתגמל מאוד + בונוסים מפנקים!
    40% הנחה על כל מוצרי הרשת!
    200 ש"ח שי יום הולדת.
    הזדמנויות קידום משמעותיות בחברה גלובלית מצליחה.
    דרישות:
    ניסיון קודם בניהול / אחמש /ית / סגן /ית - חובה
    יחסי אנוש מעולים המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6220456
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 5 שעות
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: משרה מלאה
    אוהב/ ת טיפוח ויופי?! - בוא /י לנהל הכי קרוב ליפן איטליה ספרד וצרפת.
    SABON מגייסת מנהל /ת - עבודה באווירה קסומה וייחודית!
    ניהול צוות עובדים
    הנעה לעמידה ביעדי מכירות ושירות.
    ניהול מלאים, כספים והתנהלות מול ממשקים.
    מוכן /ה להכנס לרשת בין לאומית ולהרוויח?!
    הגיש /י מועמדות עכשיו!
    דרישות:
    ניסיון בניהול חנות /סניף - חובה
    נסיון במכירות פרונטליות - חובה
    נסיון בעולם היופי והטיפוח - יתרון
    זמינות למשרה מלאה - וימי שישי
    יכולת הנעת עובדים לעמידה ביעדים המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6220557
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    2 ימים
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברת סבון דרוש /ה מנהל /ת אזור מרכז -החלפה לחופשת לידה.
    1. ניהול והנעת צוותי העובדים בחנויות.
    2. אחריות לעמידה בתקציב המכירות במדדים השונים ולעמידה ובתקציב ההוצאות בחנויות.
    3. ניהול מנהלות החנויות והמוכרים בחנות: הגעה לחנויות, מתן כלים למכירה ולניהול החנות, הדרכה ובקרה, פתרון בעיות.
    4. ניהול עקיף של המוכרות/ים, כולל הדרכה, קביעת יעדים, פתרון בעיות בשטח והנחיות.
    5. בהתאם לדו"חות מכירה ובקרה בחתכים שונים עוקב אחר המתבצע בחנויות שבניהולו ומנחה את המנהלים בהתאם (מול מטה המכירות לרשת).
    6. אחריות לבקרה על נראות החנויות ולהיותן מסודרות בהתאם לפלנוגרמות שנקבעו (מול ה VM).
    7. אחריות לאיכות המנהלים והעובדים בחנויות גיוס, עזיבה, שימור עובדים, (סיוע משאבי אנוש).
    8. אחריות לוודא קיום הסחורה בחנויות בהתאם לתקנים שנקבעו לחנויות שבאחריותו (מול הלוגיסטיקה).
    9. אחריות לטיפוח עתודה מקצועית וניהולית בחנויות.
    דרישות:
    עברית על בוריה, שפות נוספות- יתרון.
    אופיס ברמה גבוהה, יכולת ללמוד מערכות מחשב ולהכין דו"חות.
    ניסיון בניהול מכירות אזורי בחברה קמעונאית- יתרון לחברות טיפוח / אופנה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6240864
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?