דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים משרד התיירות
משרד התיירות

    דרושים משרד התיירות

    תחום עיסוק
    ממשלתי / ציבורי
    כמות עובדים
    11-50

    דרושים ב- משרד התיירות

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- משרד התיירות אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    סוג משרה: מספר סוגים
    תנאים נוספים: מספר סוגים
    CONSTRUCTION ENGINEER למגה פרויקטים ציבוריים-מסחריים בחברת הנדסה בין-לאומית מובילה!
    במסגרת התפקיד: תכנון קונסטרוקציה במגה פרויקטים של בינוי חישובי רעידות אדמה למבנים, פיקוח עליון, חישובי חוזק ועומסים תכנון מבנים בסקטור התעשייה מבני דרך ומבני ציבור
    אפשרות לתפקיד מקצועי/ניהולי כולל ניהול תכנון פרויקטים
    עבודה עם תוכנת אוטוקאד ורוויט
    עבודה במשרה מלאה
    תנאי שכר מעולים
    דרישות:
    השכלה: הנדסאי/מהנדס בנין-חובה
    ניסיון בתכנון קונסטרוקציה-חובה
    ניסיון בתוכנת אוטוקאד-חובה
    ניסיון בתוכנת רוויט-יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7704087
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    סוג משרה: מספר סוגים
    תנאים נוספים: מספר סוגים
    team leader עבור מתכנני כבישים בחברת הנדסה מובילה בתשתיות!
    במסגרת התפקיד: קידום פרויקטים לתכנון תשתיות כבישים / ותנועה תוך ניהול צוות יועצי משנה וייצוג החברה בפני מזמיני העבודה והרשויות, ניהול והכשרת עובדים
    משרה מלאה
    תנאי שכר הולמים!
    דרישות:
    מהנדס אזרחי בעל 5 שנות ניסיון - רצוי
    ניסיון בתכנון פרויקט באופן עצמאי מבחינה הנדסית - חובה
    ניסיון בכל שלבי התכנון ראשוני, מוקדם, מפורט וליווי ביצוע - רצוי המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7707943
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים במשרד ראש הממשלה
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    טיפול בהיבטים השונים של הניהול החשבונאי ובניתוח התנהלות הכספית והתקציבית. לרבות:
    *ביצוע בקרה תקציבית
    *ביצוע ניתוחי תקציב וגיבוש תחזית ביצוע תקציב
    *טיפול בתחזוקת נתוני תקציב ובקרה תקציבית ב SAP
    *ייצוג דרישות צרכי ניהול מידע חשבונאי ותקציבי מול גורמי מחשוב
    *תכלול היבטי פתיחת/סגירת שנת כספים בתחומי חשבונאות ותקציב
    *טיפול בהכנת דו"ח כספי שנתי מאוחד לאוצר
    *ייצוג ותכלול דרישות תקשוב צרכי מסלול רכש ולוגיסטיקה מול גורמי המחשוב
    דרישות:
    דרישות התפקיד
    השכלה: תואר ראשון כלכלה/מנהל עסקים/חשבונאות. תואר שני בתחומים אלה- יתרון.
    ניסיון:
    1. 5 שנים לפחות בחשבות. רצוי במגזר הממשלתי או בביקורות פיננסיות
    2. 3 שנים לפחות ניסיון בעבודה עם מערכות פיננסיות ממוחשבות (כמו: סאפ, אורקל).
    ניסיון חופף או מצטבר
    דרישות נוספות:
    1. ניסיון בתחום דיווח חשבונאי יתרון
    2. ניסיון בתחומי בקרה וניתוח נתונים כספיים/תקציביים יתרון
    3. יכולת גבוהה של ניתוח נתונים מורכבים
    4. אוריינטציה מחשובית גבוהה
    5. הכרות עם מערכות סאפ (מודולי FI, FM, MM)
    6. ראייה מערכתית ואינטגרטיבית רחבה
    7. תקשורת בינאישית גבוהה
    8. יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל פה
    9. יכולת הצגת נושא בפני פורומים מקצועיים וגורמי הנהלה
    10. יכולת הקפדה על עמידה בלו"ז ויעדים
    למתאימים.ות
    עניין, אתגר רב, סיפוק מקצועי ואישי
    תנאים סוציאליים מצויינים
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7706174
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    רשות הטבע והגנים
    דרושים ברשות הטבע והגנים
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    מכרז פנימי+ חיצוני
    שם המשרה: מנהל/ת יחידת ספקים
    כפיפות: מנהל אגף כספים
    תחום דרגות: 11-13 (בדירוג המנהלי) 41-43 (בדירוג המח"ר/המהנדסים)
    מספר משרה: 157617/524
    סוג תקן: קבוע

    הגדרת תפקיד:
    ניהול יחידת הספקים.
    תיאור התפקיד:
    1. אחריות וניהול יחידת הספקים
    2. ביצוע בקרות רישומי חשבוניות
    3. בקרת תשלומי ספקים
    4. בקרות על ממשקי ספקים שונים
    5. הכנה ובקרה של נהלי עבודה שוטפים
    6. הכנת דוחות 102 חודשי
    7. התאמת 856 שנתי
    8. בקרה על תשלומים לרשויות המס
    9. ביצוע בקרה על סגירות חודשיות
    10. ביצוע בקרות חתך רבעוניים- ספקים בחובה, הוצ' לשלם וכיו"ב
    11. מתן מענה שוטף לעובדות היחידה בסוגיות מקצועיות שונות
    12. הכנת חומרים לביקורת דוחות כספיים שנתית
    13. כל מטלה נוספת בהתאם לאופי התפקיד ולדרישות המנהל הישיר.
    דרישות:
    תנאי סף:
    השכלה: אקדמית תואר ראשון בתחום מנהל עסקים/ חשבונאות או תואר רלוונטי אחר- יתרון
    קורסים: קורס הנה"ח סוג 3- חובה

    ניסיון:
    ניסיון של חמש שנים לפחות בתחום הנה"ח, מתוכם כשלוש שנים במגזר הציבורי-יתרון.
    ניסיון רב בניהול צוות עובדים (שלושה עובדים לפחות)
    ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת
    שפות: עברית ברמת שפת אם, אנגלית- יתרון
    יישומי מחשב: שליטה מלאה ביישומי אופיס לרבות שליטה מלאה באקסל ידע בפריוריטי-יתרון

    "עובדים שאינם עומדים בתנאי הסף המפורטים למשרה, יוכלו להגיש מועמדותם למשרה, ואולם אין בכך כדי להתחייב לבחינת מועמדותם למשרה. בחינת מועמדות למשרה של עובדים אשר אינם עומדים בתנאי הסף, תיקבע ע"י ועדה ממיינת מיוחדת שנקבעה לצורך זה בהסכם הקיבוצי"

    דרישות כלליות:
    כישורים:
    אמינות, דייקנות, סדר וארגון, כושר ביטוי בכתב ובעל פה, אסרטיביות, הקפדה על פרטים, תודעת שירות גבוהה, ראיה מערכתית, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות, יכולת עבודה בלחץ, עבודה בשעות לא שגרתיות, הזדהות עם מטרות הארגון
    כללי: התפקיד דורש עבודה בשעות נוספות ולעיתים בשעות לא שגירות. בריאות תקינה, נדרש מעבר מבדק אמינות בהצלחה

    מקום עבודה: משרדי המטה בירושלים.
    הבהרה מגדרית: המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ולנשים כאחד.

    למילוי טופס הגשת מועמדות יש להיכנס ללינק
    ניתן להגיש מועמדות עד ליום שני, יב באייר, 20.5.24

    הרשות תפעל למתן העדפה מתקנת למועמדים מקרב קבוצות הזכאיות לייצוג הולם, של בני האוכלוסייה האתיופית ואנשים בעלי מוגבלות ככל שישנם, כאשר הם בעלי כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7710834
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    רשות הטבע והגנים
    דרושים ברשות הטבע והגנים
    סוג משרה: משרה מלאה
    מכרז פנימי+חיצוני
    שם המשרה: מנהל/ת יחידת ספקים
    כפיפות: מנהל אגף כספים
     
    תחום דרגות: 11-13 (בדירוג המנהלי) 41-43 (בדירוג המח"ר/המהנדסים)
     
    מספר משרה: 157617/424
    סוג תקן: קבוע
     
    הגדרת תפקיד:
    ניהול יחידת הספקים.
    תיאור התפקיד:
    1. אחריות וניהול יחידת הספקים
    2. ביצוע בקרות רישומי חשבוניות
    3. בקרת תשלומי ספקים
    4. בקרות על ממשקי ספקים שונים
    5. הכנה ובקרה של נהלי עבודה שוטפים
    6. הכנת דוחות 102 חודשי
    7. התאמת 856 שנתי
    8. בקרה על תשלומים לרשויות המס
    9. ביצוע בקרה על סגירות חודשיות
    10. ביצוע בקרות חתך רבעוניים- ספקים בחובה, הוצ' לשלם וכיו"ב
    11. מתן מענה שוטף לעובדות היחידה בסוגיות מקצועיות שונות
    12. הכנת חומרים לביקורת דוחות כספיים שנתית
    13. כל מטלה נוספת בהתאם לאופי התפקיד ולדרישות המנהל הישיר.
    דרישות:
    תנאי סף:
    השכלה: אקדמית תואר ראשון בתחום מנהל עסקים/ חשבונאות או תואר רלוונטי אחר- יתרון
    קורסים: קורס הנה"ח סוג 3- חובה
    ניסיון:
    ניסיון של חמש שנים לפחות בתחום הנה"ח, מתוכם כשלוש שנים במגזר הציבורי-יתרון.
    ניסיון רב בניהול צוות עובדים (שלושה עובדים לפחות)
    ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת
    שפות: עברית ברמת שפת אם, אנגלית- יתרון
    יישומי מחשב: שליטה מלאה ביישומי אופיס לרבות שליטה מלאה באקסל ידע בפריוריטי-יתרון

    עובדים שאינם עומדים בתנאי הסף המפורטים למשרה, יוכלו להגיש מועמדותם למשרה, ואולם
    אין בכך כדי להתחייב לבחינת מועמדותם למשרה. בחינת מועמדות למשרה של עובדים אשר
    אינם עומדים בתנאי הסף, תיקבע ע"י ועדה ממיינת מיוחדת שנקבעה לצורך זה בהסכם הקיבוצי
     
    דרישות כלליות:
    כישורים:
    אמינות, דייקנות, סדר וארגון, כושר ביטוי בכתב ובעל פה, אסרטיביות, הקפדה על פרטים, תודעת שירות גבוהה, ראיה מערכתית, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות, יכולת עבודה בלחץ, עבודה בשעות לא שגרתיות, הזדהות עם מטרות הארגון
    כללי: התפקיד דורש עבודה בשעות נוספות ולעיתים בשעות לא שגירות. בריאות תקינה, נדרש
    מעבר מבדק אמינות בהצלחה
     
    מקום עבודה: משרדי המטה בירושלים.
    הבהרה מגדרית: המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ולנשים כאחד.
     
    **להגשת מועמדות יש ללחוץ על "הגשת מעומדות".
    ניתן להגיש מועמדות עד ליום שלישי, כב בניסן, 30.4.24

    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7694794
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    רשות הטבע והגנים
    דרושים ברשות הטבע והגנים
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
    לרשות הטבע והגנים, חטיבת משאבי אנוש ד ר ו ש/ה רכז/ת נוכחות ושכר
    משרה זמנית - החלפה לחופשת לידה
    העסקה במעמד יומי
    היקף: 100% משרה
    כפיפות: מנהל/ת תחום תנאי העסקה ושכר

    תיאור התפקיד:
    כללי: ריכוז וטיפול אדמיניסטרטיבי בנושאי נוכחות ושכר העובדים.

    מהות התפקיד:
    1. אחריות על שלמות דיווח הנוכחות והכנה לשכר העובדים הקבועים והיומיים שבתחום המחוזות.
    2. דיווח שינויים בפרטים אישיים של העובדים כגון: נישואין, שינוי פרטי בנק, מען וכו' והפסקות זמניות כגון: לידה, שמירת הריון, אבדן כושר עבודה.
    3. אחריות ובקרת ממשקים מול ביטוח לאומי בנושאי הפסקות עבודה זמניות וקבועות (חל"ד חל"ת מילואים ותאונות עבודה, שמירת הריון, דמי לידה, דמי אבטלה, נכות, זקנה ועוד לרבות, מילוי טפסים לביטוח לאומי ומעקב אחר התביעות מול העובדים עד לקבלת תשלום.
    4. אחריות וטיפול בתשלומים נילווים לעובד כגון: מלגות לימודים לילדי עובדים,תשלומי רכב, תוספת מעונות וכו... וביצוע בקרת תשלום.
    5. מתן מענה וקבלת קהל אישי וטלפוני בתחומי שבטיפולו/ה, לרבות טיפול ומענה בנושא תקלות בשעוני נוכחות, מערכת משאבי אנוש.
    6. ביצוע סימולציות שכר לפרט עפ"י הנחיות החטיבה.
    7. הפקת דו"חות מעקב ובקרה שוטפים לטיפול ויישום פערים.
    8. תיוקים וסריקות לתיקים האישיים במערכת הממוחשבת.
    9. מטלות נוספות הקשורות לאופי התפקיד בהתאם להוראת הממונה הישיר.
    דרישות:
    תנאי סף:
    השכלה: בעל/ת תעודת חשב/ת שכר בכיר באישור לשכת רו"ח- חובה.
    השכלה אקדמאית בתחומי מדעי החברה מדעי ההתנהגות או תואר רלוונטי אחר- יתרון.

    ניסיון: ידע וניסיון בתפקיד דומה ובמערכות שכר (עדיפות לחילן או מלם) של 3 שנים לפחות או ניסיון של 3 שנים לפחות בעבודת משרד והנהלת חשבונות
    נסיון בעבודה עם אקסל.

    דרישות כלליות:
    כישורים: אחריות, אמינות, יכולת עבודה בצוות, תודעת שירות גבוהה, סדר וארגון, יכולת עבודה תחת לחץ ועמידה בלוחות זמנים, יחסי אנוש טובים, ידע בתחומי הרשות- ידיעת הארץ, טבע ומורשת.

    ישומי מחשב: שליטה מלאה בישומי אופיס, בדגש על תוכנת אקסל.

    כללי: בתאריכים בהם נסגר השכר נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות ולא שגרתיות.
    מעבר מבדקי אמינות בהצלחה.

    מקום העבודה: משרדי הרשות בירושלים.
    נדרשת יכולת הגעה עצמאית למקום עבודה.

    זמינות לעבודה מיידית
    התחלת העסקה: חודש מאי/יוני 2024

    המעוניינים ישלחו קורות חיים הכוללים פרטים אישיים, השכלה וניסיון
    יש לצרף תעודת חשב שכר בכיר
    יש לציין את שם המשרה!
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7696207
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים במרכז רפואי שערי צדק
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    אחריות על הכנת תשלומי שכר לעובדים במגזר הציבורי, חישוב שכר, ביצוע סימולציות בהתאם לשינויים
    החלים במשק ובהתאם להסכמים קיבוציים, ביצוע בקרות שכר והתאמה בין נתוני הדיווח והזנת תיקונים
    נדרשים במערכות השכר והנוכחות, הגדרת צרכים בתחום הנוכחות, מעקב ובקרה של ביצועי חישובי
    נוכחות וניהול מערך ההיעדרוי ות, הנפקת דוחות ונתונים בתחום השכר והנוכחות, ביצוע תהליכי בקרה
    שוטפים וטיפול בשגויים, ליווי ותמיכה למשתמשים במערכת הנוכחות)חילנט(, מתן שירות ומענה לעובדים
    בסוגיות מעולם השכר והנוכחות.
    דרישות:
    תואר ראשון חובה.
    תעודת חשב שכר בכיר מטעם לשכת רואי חשבון חובה.
    ניסיון של לפחות שלוש שנים בתחום, בחברה גדולה - לפחות 2,000 עובדים
    ידע ואוריינטציה בעבודה במחשב, OFFICE, ואקסל ברמה גבוהה חובה.
    ניסיון במערכות שכר ונוכחות גדולות עדיפות ל - HILAN ושליטה במחולל דוחות אופק יתרון.
    ידע וניסיון בעבודה עם הסכמים ציבוריים חובה.
    יכולת למידה עצמאית, יכולת עבודה והשתלבות בצוות, שרירותיות, סדר וארגון, יכולת דיוק
    וירידה לפרטים, יכולת עבודה תחת לחץ, יחסי אנוש טובים ויכולת שירות מצוינת.
    כפיפות: מנהל מחלקת משכורות.
    היקף משרה - משרה מלאה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7703968
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    רשות העתיקות
    דרושים ברשות העתיקות
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    1. חבר הנהלת הרשות ושותף משמעותי בקביעת אסטרטגיה ומדיניות הארגון.
    2. ניהול כלל כספי הארגון לרבות ניהול בקרה תקציבית על כלל ההיבטים הפיננסיים של הרשות.
    3. אחריות לגיבוש מדיניות הכספים של רשות העתיקות.
    4. מתן שירות לכלל יחידות הרשות.
    5. אחריות על הנהלת חשבונות והנפקת דוחות כספיים.
    6. בניית תקציב שנתי ורב שנתי שיביא לידי ביטוי את תכנית העבודה של הרשות לרבות בקרה על ביצוע.
    7. התנהלות מול המערכת הבנקאית וניהול תזרימי מזומנים שוטפים.
    8. ייצוג הרשות בנושאים שונים מול משרדי הממשלה וגורמי ממשל אחרים בתחום הכספי והמקצועי וגיוס משאבים.
    9. ניהול קשרי עבודה עם אגודת הידידים של רשות העתיקות ואחריות על הפעילות הפיננסית מולה.
    10. בקרה על תשלומי השכר המבוצעים באגף הון אנושי.
    11. משתתף קבוע בישיבות מועצת רשות העתיקות.
    12. חבר בוועדת מכרזים והתקשרויות.
    13. ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך.
    דרישות:
    ידע והשכלה: תואר ראשון במינהל עסקים, כלכלה ו/או חשבונאות המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחו"ל מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחו"ל

    ניסיון ניהולי: ניהול של צוות המונה לפחות 7 עובדים במשך חמש שנים לפחות בתחום הפיננסי.

    ניסיון מקצועי:
    1.לפחות 10 שנות ניסיון מצטבר בתחום הפיננסי בארגון המונה לפחות 200 עובדים (לא כולל עובדי מיקור חוץ, פרילנסרים וכד')
    2.ניסיון של לפחות 5 שנים בתפקיד של ראש אגף כספים ו/או סמנכ"ל ו/או תפקיד ניהולי האחראי על מערך כספים בארגון, בכפיפות ישירה למנכ"ל.
    3. ניהול תקציב שנתי בסך 300 מיליון לפחות 3 שנים.

    להגשת מועמדות למכרז זה יש להכנס לאתר רשות העתיקות ולמלא את השאלון הנדרש לרבות צירוף מסמכי חובה.
    רק פניות עם כלל המסמכים הנדרשים יתקדמו לשלב הבא.
    הגשה עד ליום חמישי, 9.5.24 בשעה 16:00 המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7697547
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד