דרוש.ה רכז.ת קשרי לקוחות בתל אביב
לחברת CALANIT BY ONE דרוש.ה רכז.ת קשרי לקוחות מקצועי.ת, שירותי.ת ובעל.ת ראש גדול לעבודה עם קהלים חינוכיים.
תיאור התפקיד:
מתן מענה ללקוחות מורים, מנהלים, תלמידים והורים במייל, טלפון ומערכות CRM
טיפול בהרשאות לסביבות למידה, רכישת ספרים דיגיטליים ופיזיים, בירור תקלות ומשלוחים
תיאום הדרכות עם צוות ההדרכה של מט"ח
הפניה למחלקת הנהלת חשבונות לפי צורך
דרישות:
זמינות למשרה בימים: א-ד 08:0016:30, ה עד 16:00
אחריות אישית ויוזמה
תקשורת בינאישית מצוינת
סדר וארגון ברמה גבוהה
הבנה טכנולוגית בסיסית וניסיון בעבודה מול לקוחות
המשרה בסמוך לתחנת רכבת תל אביב אוניברסיטה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.