היקף משרה: 50%
תיאור התפקיד:
ביצוע עבודות מנהליות הקשורות בקבלה ושחרור מטופלים.
הקלדת פרטי המטופל ע"פ הנהלים הקיימים ביחידה.
בדיקת המצאות התחייבות מתאימה מהגורם המממן וביצוע הליכי חיוב, כולל רישום ברשומות היחידה והעברתה לגבייה.
גביית תשלומים ישירים ממקבלי השירות, במקרה הצורך הנפקת קבלות והעברת התשלומים לגורם המוסמך בהתאם לנהלים.
קבלת קהל הפונה למרפאות חוץ לצורך בדיקה. קביעת תורים במרפאות מקצועיות, משלוח הזמנות, ביצוע תיאומים במקרים
של הקדמות תור,דחייתו או ביטולו. גביית התשלומים עבור הביקור במרפאה.
קיום קשר טלפוני עם ציבור הפונים והצוות הרפואי בכל הקשור לבירורים, תורים ובעיות מיוחדות הקשורות בביקור במרפאה
שימוש במערכת עיבוד נתונים ממוחשבת בכל תחומי העיסוק. עשוי/ה להשתלב בעבודה במשמרות, על פי הצורך.
ביצוע תפקידים נוספים, בתחום המקצועי, בהתאם להנחיית הממונה.
דרישות:
השכלה תיכונית (12 שנות לימוד)
עדיפות למזכיר/ה רפואית בוגרי/ות קורס רשומות ומידע רפואי
עדיפות לבעלי ניסיון מקצועי בתחום שירותים רפואיים.
ידע וניסיון בשימוש במערכות מידע ממוחשבות.
שליטה מלאה בשפה העברית, יתרון לידיעה בשפות נוספות.
ידיעת אנגלית וקריאת מונחים מקצועיים רלוונטיים.
יכולת עבודה בסביבה מאתגרת וריבוי משימות.
כושר ארגון וביצוע בקרה, סדר ויכולת דיוק.
יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה.
עבודה במשמרות כולל ימי שישי וערבי חג.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.