התפקיד כולל טיפול בתקלות חומרה ותוכנה, עבודה עם מערכות הפעלה, תמיכה בסביבת Office 365 ו-Active Directory, וכן אחריות על תקלות רשת ותקשורת בארגון מקצועי ודינמי.
דרישות:
ניסיון של שנתיים בתמיכה טלפונית ופרונטלית
ניסיון בטיפול בתקלות חומרה למחשבים נייחים וניידים
ידע וניסיון בעבודה עם Office 365 ו-Active Directory
ניסיון בטיפול בתקלות רשת ותקשורת: ארונות תקשורת, נקודות רשת ופתרון בעיות
תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה עצמאית וברמה מקצועית גבוהה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.