דף הבית » כל החברות » אופנה / ביגוד / הנעלה / תכשיטים »  דרושים תמוז סחר (1983) בע"מ
תמוז סחר (1983) בע"מ

דרושים תמוז סחר (1983) בע"מ

תחום עיסוק
אופנה / ביגוד / הנעלה / תכשיטים
כמות עובדים
1-10
מיקום
מספר מקומות

משרות תמוז סחר (1983) בע"מ (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
10,000-12,000 ש"ח + אפשרות לשעות נוספות
מטלות לתהליכי עבודה עיקריים:
1. תשלום לספקים בגין קבלת שירות - ריכוז הדרישות לתשלום שמגיעה מספק/קבלן, הוצאת אישורי החשבון הרלוונטים לדרישה, וידוא העדר תביעות מהספק, הוצאת דרישת הכספים מהעירייה לטובת תשלום לספקים לפי העבודה שבוצעה ע"י הספק.
2. ריכוז הטיפול ברכש מספקים לאחר קבלת אישור חשבון-
3. ביצוע תשלום לאור מדיניות הנהלה - קבלת סדר עדיפות לתשלום ממנהלת הכספים לאור התזרים.
4. התאמה חודשית של מע"מ- ביצוע התאמת מע"מ לאחר קבלת חשבוניות מס כחוק.
5. מתן שירות על בסיס מדיניות השירות של החברה.
6. מתן שירות לספקי החברה.
7. פתיחת ספקים במערכת.
דרישות:
דרישות מקצועיות: 
השכלה על תיכונית לימודי תעודה הנה"ח, 2 שנות ניסיון בהנה"ח, הנהלת חשבונות סוג 3
 
יכולות ומיומנויות נדרשות: 
סדר, ארגון ושיטתיות בעבודה; עבודה ע"ב נהלים והוראות; דייקנות וירידה לפרטים; מיומנות בהנהלת חשבונות; סקרנות ולמידה; ידע בחומרה ותוכנה; תודעת שרות ורצון לעזור; מיומנות באקסל;  ניהול מידע וארכיב; אמינות, אחריות וזהירות

- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8461166
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת נדל"ן מובילה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות ספקים שיודעת לעבוד בצוות והכפיפות למנהלת חשבונות ראשית.

התפקיד כולל:
פתיחות ספקים חדשים / עדכון קיימים.
קליטת חשבוניות למערכת.
תשלומים לספקים באמצעות שיקים / העברות בנקאיות.
הכנת חומר למאזנים רבעוניים.
אחריות על כרטיסים מניבים/ חיבים חודשיים, מעקב גבייה.
הקמת הרשמות/חוזים של שוכרים.
הנפקת קבלות/חשבוניות מס.
שירות פנים וחוץ ארגוני.
דרישות:
תעודת הנה"ח סוג 2/3 חובה
סדר וארגון, רצינות ואחריות חובה
יכולת עבודה עצמאית,תודעת שירות גבוהה
שליטה במערכות ממוחשבות חובה
ניסיון מינימלי של 3 שנים בהנהלת חשבונות חובה
ניסיון בתפקיד דומה בחברת בנייה למגורים יתרון משמעותי
היכרות עם מערכת פריוריטי//או במערכת סאפ (SAP)-חובה!!!
אקסל ברמה טובה
זמינות למשרה מלאה
ציפיות שכר סביב ה 12k - 14k
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8436732
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: תל אביב יפו ונתניה
סוג משרה: משרה מלאה ומשרה חלקית
לסניפי תל אביב ונתניה, דרושים/ות מנהלים /ות חשבונות למשרד רואי חשבון. 

התפקיד כולל:
- עבודת הנה"ח שוטפת של עצמאים וחברות והכנת תלושי שכר.
- עבודה עם מערכת שע"מ של מס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי.
- העבודה הינה עד הגשת דו"ח שנתי לרו"ח המבקר.

עבודה בהיקף משרה מלאה, 5 ימים בשבוע (ניתן להתחיל בחלקיות משרה).
סביבת עבודה איכותית, חיובית, מקצועית ותומכת!
דרישות:
- ניסיון קודם בתחום - חובה. 
- ידע בתוכנות ארדני, מכפל, חשבשבת, פייפר לס - יתרון.
- ידע וניסיון בחישוב תלושי שכר של עובדים זרים - יתרון.
- ידע וניסיון בתוכנות אקסל ו-וורד - יתרון.
- תשוקה למקצוע.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8448493
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
מיקום: תל אביב
היקף משרה: מלאה, ימים א-ה, שעות 8:0016:00
תחילת עבודה: מיידית

מה אנחנו מציעים?
סביבת עבודה נעימה ומשפחתית
יציבות תעסוקתית
תנאים טובים למתאימים/ות
דרישות:
ניסיון קודם כמנהלת חשבונות חובה
שליטה מלאה בתוכנות חשבשבת עד מאזן חובה
יכולת עבודה עצמאית, דיוק וראש גדול
יחסי אנוש טובים ואחריות אישית גבוהה
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8442371
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
מיקום המשרה: קרית גת
סוג משרה: משרה מלאה
ניהול מלא של תפעול מרלו"ג בכל ההיבטים
ניהול מרכז לוגיסטי הכולל הפצה, מחסן ותפעול
ניהול יחידת רווח והפסד
ניהול עובדים על כל ההיבטים ( ניהול עבודה, ניסיון בשימועים, פיתוח עובדים)
היכרות עם מדדי לוגיסטיקה כולל ניסיון בניהול תקציבים ומדדי KPI
ידע וניסיון עם תהליכי ספירות מלאי
ניהול דוחות ניהוליים
ניהול דוחות עובדים
ניהול ושמירה על בטיחות העובדים
שמירה על תחום האיכות
ניהול תקציבים
דרישות:
תואר אקדמאי מתחום רלוונטי- יתרון
ניסיון ניהולי (מעל 15 עובדים) בתחום הלוגיסטיקה והמחסנים - חובה
היכרות והבנת תהליכי לוגיסטיקה על כל ההיבטים
יכולת פרזנטציה וניסיון בהצגת ביצועים
היכרות עם מערכות מחשוב ( ERP, אקסל, POWER POINT)
היכרות עם תחום הבטיחות והאיכות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8425702
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בשופרסל
סוג משרה: מספר סוגים
שכר: 12,000-15,000
תנאים נוספים:החזר הוצאות, קרן השתלמות
ניהול והובלת צוות המלקטים בשטח
חניכה והכשרת עובדים חדשים
ניהול משמעת ומתן כלים מקצועיים לצוות
ביצוע הדרכות בוקר
תעדוף וניהול משימות יומיומי
בניית סידור עבודה וחלוקת משימות
הפעלת הקליטה במערכת WMS
עבודה בממשקים מרובים בתוך המרלוג
דרישות:
ניסיון קודם בלוגיסטיקה יתרון משמעותי
כושר הובלת צוות וניהול עובדים
עברית ברמה טובה (קריאה, כתיבה ודיבור)
נכונות עבודה במשמרות - שבוע בוקר שבוע לילה
עמידות בלחץ
יכולת הנעת עובדים
יכולת הגעה עצמאית המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8448104
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
החברה לבידור ולבילוי חולון
דרושים בהחברה לבידור ולבילוי חולון
סוג משרה: משרה מלאה
ניהול תפעולי של פארק פרס אשר ממוקם בצמוד למתחם לה פארק והינו פארק ציבורי פתוח וחלק מצוות מנהלת פארק פרס על כל משימותיו. האחריות כמפורט להלן:
1. אחריות כוללת וישירה על תפעול הפארק ברמה הניהולית והתפעולית.
2. שמירה על הסדר הציבורי וניהול מערך התפעול של הפארק.
3. הפעלת צוות עובדים וקבלנים חיצוניים בתחומים:
אחזקה, גינון, ניקיון תחזוקה, ספקי שירות טכני ואחזקת אגם מים מלאכותי כולל חדרי מכונות.
4. הפעלת הפארק באירועי ספורט, תרבות, בידור וחברה עירוניים, ארציים ובינלאומיים.
5. התנהלות במסגרת תקציבית כפי שמוגדר ע"י הנהלת החברה.
6. טיפול ברישיונות, היתרים ואישורים הנדרשים לפעילויות בשטח הפארק.
7. ניהול וטיפוח קשרים עם בעלי העסקים והזכיינים במתחם.
דרישות:
השכלה:
בעל/ת תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ
או
השכלה תורנית כמפורט להלן:
אפשרות א' - תעודת סמיכות לרבנות (יורה יורה) לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.
אפשרות ב' אישור לימודים בתוכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות לאחר גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל. שתיים משלוש בחינות אלה יהיו בדיני שבת איסור והיתר.
או
הנדסאי או טכנאי מוסמך

ניסיון:
1. ניסיון מקצועי -
1) נדרש ניסיון קודם במערך אחזקה, ממשקי עבודה מול אנשי שירות, תחזוקה וקבלנים חיצוניים - במשך 3 שנים לפחות.
2) יתרון לבעלי הסמכה בתחומי הבטיחות, גינון, אחזקה.

2. ניסיון ניהולי -
1) נדרש ניסיון בניהול לפחות 10 עובדים - במשך 3 שנים לפחות.
-הנדסאי/ת ידרשו לשנת ניסיון מקצועי וניהולי נוספת מעבר לאמור לעיל.
-טכנאי/ת ידרשו ל- 2 שנות ניסיון מקצועי וניהולי מעבר לאמור לעיל.

דרישות נוספות:
1. שפות עברית ברמת שפת אם ואנגלית ברמה טובה.
2. יישומי מחשב- מיומנויות גבוהה בעבודה על תוכנות אופיס.

כישורים אישיים:
1. שירות לקוחות יחסי אנוש ותקשורת בינאישית ברמה גבוהה מאד.
2. יכולת הנעת והובלת עובדים לביצוע משימות.
3. יכולת טיפול במגוון נושאים בו זמנית ותחת לחץ.
4. רהיטות ויכולת התבטאות גבוהה בכתב ובעל פה.
5. יכולת למציאת פתרון בעיות באופן מהיר ומוצלח.
6. עבודה בימים ובשעות לא שגרתיות ובכלל זה במנוחה השבועית ובחגים התפקיד הוא תפקיד הנהלה אשר חוק שעות עבודה ומנוחה לא חל עליו.

*כפיפות: ראש מנהלת פארק פרס

מועד פרסום המכרז ביום רביעי  10/12/2025
בקשות למכרז יש להגיש לא יאוחר מיום שלישי  23/12/2025 בשעה 14:00.
 
דרישות התפקיד מפורטות לעיל הינן דרישות הסף לשם השתתפות במכרז.
מועמד/ת העונה לתנאי הסף רשאי/ת להגיש קורות חיים בצירוף תעודות / אישורים הרלוונטיים במעטפה סגורה לתיבת המכרזים, במשרדי הנהלת החברה לבידור ולבילוי בכתובת: מפרץ שלמה 66, חולון.
אשת הקשר לעניין מכרז זה הינה  הגב' שרית וייס טלפון 03-5582050.
 
למען הסר כל ספק, יובהר כי החברה רשאית לשקול כחלק משיקוליה, דרישות העולות על האמור לעיל ובכלל זה: לימודים נוספים/ תארים אקדמיים נוספים ו/או מתקדמים, ניסיון מיוחד, וותק בתחום וכיו"ב.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8451449
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
חברה חסויה
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה מובילה דרוש/ה מנהל /ת לוגיסטיקה.
ניהול מערך הלוגיסטי: ניהול ואחריות על פעילות הלוגיסטית, ניהול צוות המחסן. ארגון סידורי עבודה, ארגון וסדר של המחסן, בקרה על קבלה וקליטת סחורה למלאי, בקרה על מערך ההזמנות, ניהול מלאי וניהול מערך ההפצה ללקוחות.
עבודה מול ממשקים בחברה: עבודה שוטפת מול מחלקת מכירות, מחלקת רכש, מנהלי מחסן בסניפים ומחסן לוגיסטי של החברה.
קשרי לקוחות: קשר רציף מול לקוחות החברה, תיאום הזמנות ללקוחות
דרישות:
ניסיון מוכח כמנהל /ת לוגיסטיקה חובה
ידיעת הארץ חובה
ניסיון ניהולי - חובה
ראש גדול ותודעת שירות גבוה, יכולת כרזימטית ומנהיגותיות
יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
שליטה ביישומי office חובה
הכרות עם מערת פריוריטי יתרון
הכרות עם מערכת WMS - חובה.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8462641
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
מיקום המשרה: ראשון לציון
סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
אנחנו חברת מוצרי פרסום ותיקה ומובילה, שצומחת ומתפתחת בקצב מהיר. אנו מחפשים מנהל /ת תפעול
(Operations Manager) בעל/ת יכולות מוכחות, שינהל/ת ותייעל את כלל שרשרת הערך שלנו, משלב הרעיון/הייבוא ועד האספקה המושלמת ללקוח.
אם את/ה אדם עם תשוקה לסדר, שיפור תהליכים ויכולת לחבר בין כל הקצוות זה המקום שלך.

מה יעמוד באחריותך?

את/ה תהיה/י האדריכל/ית הראשי/ת של התפעול, עם אחריות מלאה על:

ניהול שרשרת אספקה מלאה: ניהול אפקטיבי של כלל תהליכי הייבוא, רכש, לוגיסטיקה ואחסון.
בקרה ופיקוח: בנייה, הטמעה ומעקב יומי אחר מדדי ביצוע (KPI's) וניהול דוחות שוטפים לשיפור מתמיד.
ניהול מחלקות: הובלת צוותי העבודה השונים במחלקות התפעול (כולל מחסן ולוגיסטיקה) ודאגה לליווי, פיתוח והנעת עובדים.
ממשקים אסטרטגיים: ניהול עבודה שוטפת מול ספקים גלובליים ומקומיים, לקוחות מפתח, וממשקי פנים הנהלת חשבונות, שיווק, ומטה החברה.
ניהול תקציב: בניית תקציב תפעולי ושליטה שוטפת בו.
דרישות:
מה אנחנו מחפשים בך?

אנו מחפשים איש מקצוע שיודע/ת "ללכלך את הידיים" וגם לראות את התמונה הגדולה:

1. ניסיון רלוונטי: ניסיון מוכח בתפקיד דומה בחברה עתירת תפעול, ייבוא או מוצרי צריכה/פרסום.
2. מיינדסט תפעולי: הבנה מעמיקה ומלאה של לוגיסטיקה, רכש ושרשרת אספקה היכולת לזהות צווארי בקבוק ולייצר פתרונות יצירתיים.
3. דיוק ופרטים: יכולת אנליטית גבוהה, ירידה לפרטים, שליטה מלאה בעבודה מול מערכות ממוחשבות (כולל ERP ).
4. מנהיגות והנעה: כישורי ניהול והנעת עובדים, לצד יחסי אנוש מצוינים וניסיון בעבודה מול מקבלי החלטות.
5. שליטה בשפות: אנגלית ברמה גבוהה מאוד (כתיבה ודיבור) חובה, לעבודה מול ספקים בינלאומיים.

למה לעבוד איתנו?

בחברת הפרסום שלנו תמצא/י בית מקצועי עם תרבות ארגונית חמה, אתגרים ניהוליים אמיתיים והזדמנות להשפיע באופן ישיר על הצלחת החברה ועל חווית הלקוח.
שלח/י קורות חיים עוד היום והצטרפ/י לצוות המנצח שלנו! (נא לצרף מספר משרה רלוונטי). המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8428100
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו