דרוש/ה איש תמיכה טכנית לתפקיד מאתגר ומעניין. התפקיד כולל מתן מענה מקצועי ויעיל לפניות משתמשים בנושאי מחשבים ורשתות. המועמד/ת יידרש/תידרש לאתר ולפתור תקלות טכניות במערכות מחשוב שונות, לספק תמיכה בתוכנות Office 365 ומערכות הפעלה Windows, ולהבטיח את תקינות הרשת והציוד ההיקפי.
אחריות התפקיד כוללת ניהול וטיפול בקריאות שירות, ביצוע אבחון ראשוני של בעיות טכניות, והעברת מקרים מורכבים לגורמים המתאימים בעת הצורך. נדרשת יכולת עבודה עצמאית לצד שיתוף פעולה עם צוות התמיכה הטכנית, תוך שמירה על רמת שירות גבוהה ומקצועית.
המועמד/ת האידיאלי/ת יפגין/תפגין יכולת למידה מהירה, חשיבה אנליטית, ויכולת פתרון בעיות יצירתית. חשובה היכולת לעבוד תחת לחץ ולנהל מספר משימות במקביל, תוך שמירה על סבלנות ואדיבות כלפי המשתמשים.
העבודה במשרה מלאה.
דרישות:
דרישות התפקיד:
ניסיון של שנה-שנתיים בתחום התמיכה הטכנית
ידע מעמיק במערכות הפעלה Windows ובתוכנות Office 365
יכולת מוכחת באיתור ותיקון תקלות טכניות
הבנה טובה בעולם המחשבים והרשתות
יכולת עבודה עצמאית ובצוות
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים
אנגלית טכנית ברמה טובה
יתרון:
היכרות עם Active Directory
ניסיון במתן מענה טלפוני
ניסיון במעקב וניהול קריאות שירות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.