התפקיד כולל מתן מענה טלפוני שירותי ומקצועי ללקוחות החברה,
עיקר התפקיד הוא טיפול בתלונות לקוח (שיחות נכנסות בעיקר וגם יוצאות)
עבודה מול ממשקים פנימיים בחברה.
מדובר במוקד אינטימי ומשפחתי עם אווירה טובה ונעימה- סה"כ 3-4 נציגות
העבודה במשרדי החברה בניר צבי- במוקד חדיש בעל עיצוב יפה ונעים לעין.
דרישות:
-ניסיון קודם במוקד טלפוני- הכרחי!
-פלפליות, אסרטיביות, סבלנות, יכולת הבעה טובה בכתב ובעל פה,
-שירותיות, מוסר עבודה גבוה, יכולת הגדלת ראש ועבודה תחת לחץ. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.