תיאור התפקיד
4.יכולת עבודה מול גורמי חוץ וספקים.
1.אחריות לתפעול התקין של כל העבודה המשרדית.
2.קליטה וניתוב דואר נכנס ודואר יוצא באופן פיזי ובמיילים.
3.מעקב אחר פניות מגורמי עיריית ת"א יפו ובית החולים איכילוב וגורמי חוץ ללשכת מנכ"ל תגמולים.
4.ניהול יומן.
5.הכנה ובקרה על שלמות ועדכניות חומר רקע לקראת דיונים.
6.קיום קשר עם גורמי העירייה וגורמי חוץ.
7.בצוע מטלות בהתאם להנחיות המנהלים.
2.תנאי חשוב-למועמד/ת לא יכולים להיות קרובים בעיריית ת"א יפו או המרכז הרפואי.
3.שכר: פרטים ימסרו בראיון העבודה.
דרישות:
דרישות מהתפקיד ומהמועמד/ת
1.חובה-ניסיון של עבודה עם קהל, יחסי אנוש מעולים ותודעת שרות גבוהה.
5.התפקיד דורש יכול ארגון,סדר ועבודה בתנאי עומס ולחץ.
6.התפקיד דורש יכולת עבודה וניסיון בעבודת צוות.
7.המועמד/ת חייבים להיות בעלי יוזמה,סבלנות וסובלנות,נטילת אחריות, אמינות, ראש גדול.
8.התפקיד דורש שליטה מלאה במחשב, תוכנות אופיס,EXEL, OUTLOOK ו-WORD לרבות עבודה בסביבה אינטרנטית רשתות חברתיות ותוכנות מקומיות.
9.התפקיד דורש ידיעת השפה העברית על בוריה וכושר ביטוי בכתב ובע"פ בעברית, ידיעת אנגלית בסיסית והקלדה באנגלית בסיסית.
10.התפקיד דורש מענה פרונטלי ומענה טלפוני.
11.השכלה תיכונית מלאה, עדיפות ויתרון לבעלי השכלה אקדמאית.
13.המועמד/ת צריכים להיות בעלי עצמאות, יוזמה מסירות ומקצועיות גבוהה, תודעת שרות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
14.המשרה מחייבת עבודה בשעות רגילות ויכולת עבודה בשעות אחה"צ והערב(שעות נוספות).
15.בהגדרת התפקיד קיימת דרישה להענקת הלוואות עבור קופת התגמולים ועמותת עזור לעזור,
מענה פרונטלי, מענה טלפוני, מענה כתוב ובשאר האמצעים עבור הענקת הלוואות.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.