דף הבית » כל החברות »  דרושים גאודע
גאודע

דרושים גאודע

תחום עיסוק
אדריכלות / תכנון / עיצוב פנים
כמות עובדים
51-100
מיקום
מספר מקומות

משרות גאודע (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בהחברה לניהול דיזנגוף סנטר
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
למחלקת האחזקה של אחד המרכזים המסחריים המובילים בישראל דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת לתפקיד מגוון, דינמי ובעל אחריות רבה
 תיאור התפקיד:

סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף למנהל האחזקה בניהול ותיאום משימות התחזוקה
ניהול לו"ז
הקצאת קריאות שירות לטכנאים ומעקב אחר ביצוען
תיאום מול ספקים וקבלני שירות
ביצוע הזמנות רכש, טיפול בחשבוניות ומעקב תקציבי
מענה לעובדים, דיירים ולקוחות, ותיאומים מול מחלקות החברה

עבודה מיידית לשמונה חודשים לפחות + אופציה
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה
היכרות עם תוכנות י.ל.מ ו - SAP
שליטה מלאה ביישומי Office
יכולת ניהול זמן ועמידה בריבוי משימות
סדר, ארגון, דיוק ויכולת ירידה לפרטים
תודעת שירות גבוהה, אחריות אישית ויכולת עבודה בצוות
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8212357
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
איש/ מכירות פנים: ניהול לקוחות משרדי בחברת אלקטרוניקה מובילה,
(Inside Sales Development Representative)

מיקום: צפון תל אביב (משרה מלאה, במשרדי החברה - לא היברידי)
עדיפות לתושבי ת"א, הרצליה, רמת גן, פ"ת, רמת השרון, הוד השרון, כפ"ס

אנו נציגות ישראלית מובילה ומשווק מורשה של יצרנים עולמיים בתחום הרכיבים האלקטרוניים: רכיבים אקטיביים, רכיבים פאסיביים, רכיבים אלקטרומכניים, תקשורת אלחוטית ו-IoT. החברה פועלת מול כלל היצרנים המובילים בתחום האלקטרוניקה והאלקטרומכניקה - לקוחות בישראל, כוללים חברות ביטחוניות, תעשייתיות ואזרחיות, שעוסקים בפרויקטים מרכזיים לאורך השנים.

תיאור התפקיד:
התפקיד מתאים לאנשים תהלייכים יסודיים שטובים ומעוניינים בניהול משרדי (לא שטח). העבודה כוללת עיסוק בליווי תהליכי תמיכת מכירות והזמנות פעילות סחר והצעות מחיר מול קניינים (אנשי רכש), ומנהלי פרויקטים בחברות ישראליות מובילות במשק כג רפא"ל, אלביט, תע"ש, חברות סמיקונדקטור, תקשורת אלחוטית ומדיקל ועוד.

התפקיד אינו כולל מכירות שטח, אלא מתמקד בניהול תהליכי המכירה במודל פנימי במשרדים בלבד -, תוך דגש על תיאום, מעקב וליווי ואספקות.

תחומי אחריות:
ניהול וליווי תהליכי מכירות פנים, עבודה מול מנהלי רכש ומנהלי פרויקטים אצל לקוחות.
ניהול תהליכי מסחר והזמנות: הכנת הצעות מחיר, תיאום זמני אספקה, מעקב אחר הזמנות.
בנייה ושימור קשרי לקוחות.
עמידה ביעדי KPI פנימיים של המכירות.

דרישות:
- חובה: 10-20 שנות ניסיון בתפקידי מכירות פנים או תמיכה במכירות / ניהול לקוחות משרדי
- לחלופין 10-20 שנות ניסיון בתפקידים מסחריים/עסקיים דומים במשרד.
- יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה מול לקוחות.
- סבלנות שירותיות וסגירת פרוייקטים
- אנגלית טובה
- סדר וארגון ברמה גבוהה, ירידה לפרטים, מעקב אחר תהליכים.

שכר:
שכר בסיס: 15,000 לחודש.
בונוס שנתי בגובה עד 30,000, בכפוף לעמידה ביעדי KPI.
דרישות:
עדיפות לבעלי וותק לרבות בני גילאי 40-50 ומעלה (אנו פתוחים לכל הגילאים ומעריכים מאוד ניסיון וותק)
דרישות אחרות:
10-20 שנות ניסיון בתפקידי מכירות פנים או תמיכה במכירות, רצוי בתעשיות האלקטרוניקה או האלקטרומכניקה. לחלופין 10-20 שנות ניסיון בתפקידים מסחריים דומים במשרד.
יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה מול לקוחות.
אנגלית טובה עד מצויינת כתיבה דיבור (מול חברות הספקים בחו"ל)
סדר וארגון ברמה גבוהה, ירידה לפרטים, מעקב אחר תהליכים.
הגעה עצמאית (נגישות תחבורה ציבורית נמוכה)

אנו מאמינים במתן הזדמנות שווה לכל הגילאים, לרבות אך לא רק לבני 50 ומעלה, ולבעלי מגבלות פיזיות ונכויות.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8254600
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באוניברסיטת תל אביב
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
ריכוז הפעילות האדמיניסטרטיבית השוטפת של המזכירות האקדמית, כולל:
סיוע למזכירה האקדמית בנושאים שבטיפולה לרבות ניסוח מכתבים והודעות, ריכוז מידע במגוון נושאים ועיבודו, מעקב ותיאום עם גורמים פנים וחוץ ארגוניים
השתתפות בישיבות, כתיבת פרוטוקולים ומעקב אחר ביצוע החלטות.
תיאום ומעקב הנוגע לעדכון נהלים וטיפול בהסכמים ומכרזים.
ניהול התקציבים של המזכירות האקדמית ואחריות לרכש ולמלאי.
אחריות על עדכון אתר האינטרנט של המזכירות האקדמית, לרבות טיפול מול גורמים במזכירות האקדמית לשם כתיבה ועדכון המידע
ריכוז ומעקב אחר הפניות אל המזכירה האקדמית ומתן הכוונה ומענה לפונים
סיוע בנושאי כוח אדם, ייזום וטיפול בפעילויות מחלקתיות
מתן גיבוי וסיוע במשימות שבאחריות המזכירות האקדמית ובניהול השוטף של המשרד
ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש
דרישות:
תואר אקדמי.
ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי
ניסיון בתחומי כוח אדם/ניסיון בתחום מינהל אקדמי/תקציב - יתרון
ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעת אנגלית ברמה טובה מאוד לרבות יכולת הבעה ותכתובת בשפות אלה
שליטה מלאה ביישומי מחשב ואופיס בדגש עלEXCEL וניסיון בהכנת מצגות
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות
יכולת התמודדות עם ריבוי משימות ועומס
יוזמה, סדר ודיוק, כושר תכנון ויכולת ארגון, תיאום ומעקב
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8249260
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בJ MEDICAL
מיקום המשרה: פתח תקווה ותל אביב יפו
סוג משרה: מספר סוגים
לרשת מרכזים רפואיים פרטית, דרוש /ה מזכיר /ה לסניפים: תל אביב / פתח תקוה
במסגרת התפקיד:
- עבודה מול צוות הרופאים.
- ניהול יומנים.
- קבלת קהל פרונטלי, מענה טלפוני, קביעת תורים, גבייה וכו'.
- עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת.

אפשרות לעבודה במשרה מלאה / חלקית / משמרות
יכול להתאים להורים / סטודנטים /ות
אווירה נעימה ומשפחתית תנאים טובים למתאים /ה!
דרישות:
- ניסיון במזכירות ו/או אדמיניסטרציה - יתרון.
- שירותיות, אכפתיות, תקשורתיות, יכולת עבודה בצוות.
- יחסי אנוש טובים.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8206008
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באיילת אלבז
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת אנרגיה מובילה בתחום האנרגיה המתחדשת
דרוש/ה מנהל /ת פיתוח פרויקטים - סטטוטורי.


החברה מעניקה תנאים מצוינים ואפשרויות קידום!
משרה מלאה במרכז הארץ.

תחומי אחריות -
ניהול הפרויקט משלב הייזום הראשוני דרך שלב התכנון הסטטוטורי ועד לקבלת היתרי בנייה (Ready To Build).
הובלת הליך התכנון וטיפול בכל הנושאים התכנוניים, סביבתיים, הנדסיים וקניינים, תוך עבודה מול רשויות סטטוטוריות, משרדי ממשלה, ארגוני סביבה, חברות תשתית ובעלי עניין בקרקע.
קידום ואישור תוכניות סטטוטוריות מפורטות (תב"ע/תת"ל) לפרויקטים במוסדות התכנון הארציים והמחוזיים וקידום הליך הרישוי.
ניהול צוות רב תחומי של יועצים מקצועיים ועבודה מול חברות ייעוץ מקומיות ובינלאומיות.
אחריות על כל ההיבטים התאגידיים והפרויקטלים לרבות ניהול תקציב, ניהול גאנט, מודל פיננסי וכו'.
דרישות:
תואר ראשון באדריכלות/משפטים/ הנדסה /גיאוגרפיה או תחומים נוספים רלוונטיים - חובה, תואר שני בתכנון ערים - יתרון משמעותי.
3-5 שנות ניסיון בתחום פיתוח פרויקט סטטוטורי - חובה.
ניסיון בעבודה מול מוסדות תכנון, קידום וניהול הליכים סטטוטוריים מורכבים - חובה.
ניסיון בעבודה מול בעלי עניין שונים - גורמים רגולטוריים, ממשלתיים, מוניציפאליים וארגוני סביבה -חובה.
יתרון לניסיון עבודה בחברות ממשלתיות בתחום התחבורה והתשתיות.
יכולת הבעה גבוהה בעל פה ובכתב.
ניסיון במילוי משימות מרובות במקביל ובתנאי לחץ.
מוטיבציה גבוהה, יחסי אנוש מעולים, חדות מחשבתית ויכולת עבודה עצמאית. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8040173
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
חברה חסויה
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
מנהל /ת תחזוקה ותפעול ארצי לנכסי מגורים
תחומי אחריות עיקריים:
ניהול כולל של כל מערך התחזוקה של מאות יחידות דיור בפריסה ארצית אחריות על שימור, טיפול מונע, תחזוקה שוטפת ותחזוקת חירום.
ניהול והובלה של צוותי אחזקה פנימיים וקבלני משנה בנייה, חשמל, אינסטלציה, מיזוג, מעליות, גינון ועוד.
קביעת נהלים, תעדוף משימות ותכנון תחזוקה ארוך טווח (שנתית ורב-שנתית) לכל הנכסים.
אחריות על תקציב התחזוקה הכולל: בקרה, הפקת דוחות, תכנון וביצוע בפועל.
ביצוע מכרזים והתקשרויות עם ספקים וקבלנים, ניהול מומ ובקרה על רמת השירות והאיכות.
ביקורות שוטפות בשטח, זיהוי בעיות חוזרות, טיפול בתקלות מורכבות והפקת לקחים לשיפור מתמיד.
ניהול פרויקטים לשדרוג מבנים, חיסכון אנרגטי והתייעלות תפעולית.
ממשק ישיר עם ההנהלה הבכירה, דיירים ושוכרים בכל רחבי הארץ.
דרישות:
ניסיון של 5 שנים לפחות בניהול מערך תחזוקה גדול ומורכב יתרון משמעותי לניסיון בתחום המגורים / בנייה רוויה / נכסים מניבים.
ניסיון מוכח בניהול צוותי שטח וקבלני משנה.
הבנה מעמיקה במערכות מבנה: חשמל, אינסטלציה, מיזוג, בקרה, מעליות ועוד.
ניסיון בניהול תקציבים והתקשרויות מסחריות מול ספקים וקבלנים.
נכונות לעבודה אינטנסיבית בשטח בפריסה ארצית.
שליטה ביישומי מחשב (Office, Excel)
ראייה מערכתית, סדר וארגון, גישה שירותית ויכולת לעבוד בלחץ.
השכלה רלוונטית

מיקום: משרה ארצית, העבודה מבוססת שטח עם יציאות לאתרי החברה בכל רחבי הארץ. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8261835
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים ביערה פיינר-אבחון והשמה
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת אנרגיה יזמית גלובלית דרוש/ה מנהל /ת פיתוח פרויקטים סטטוטורי

התפקיד כולל רכב, בונוסים גבוהים, אופציות חברה, קרן השתלמות והטבות עובד/ת חברה
מטה החברה במרכז הארץ.
משרה מלאה.


תחומי אחריות -
ניהול הפרויקט משלב הייזום הראשוני דרך שלב התכנון הסטטוטורי ועד לקבלת היתרי בנייה (Ready To Build)
הובלת הליך התכנון וטיפול בכל הנושאים התכנוניים, סביבתיים, הנדסיים וקניינים, תוך עבודה מול רשויות סטטוטוריות, משרדי ממשלה, ארגוני סביבה, חברות תשתית ובעלי עניין בקרקע
קידום ואישור תכניות סטטוטוריות מפורטות (תב"ע/תת"ל) לפרויקטים במוסדות התכנון הארציים והמחוזיים וקידום הליך הרישוי
ניהול צוות רב תחומי של יועצים מקצועיים ועבודה מול חברות ייעוץ מקומיות ובינלאומיות
אחריות על כל ההיבטים התאגידיים והפרוייקטלים לרבות ניהול תקציב, ניהול גאנט, מודל פיננסי וכו

יש לציין ציפיות שכר. תינתן הזדמנות במכתב מקדים בעת שליחת קו"ח
דרישות:
תואר ראשון באדריכלות/משפטים/ הנדסה /גיאוגרפיה או תחומים נוספים רלוונטיים חובה
תואר שני בתכנון ערים יתרון משמעותי
ניסיון נרחב בעבודה מול מוסדות תכנון, קידום וניהול הליכים סטטוטוריים מורכבים ובפרט קידום תוכניות ברמה הארצית והמחוזית חובה
ניסיון בעבודה מול בעלי עניין שונים: גורמים רגולטוריים, ממשלתיים, מוניציפאליים וארגוני סביבה חובה
רקע בהובלת תהליכים הדורשים שילוב של עולמות תוכן שונים (סטטוטורי, טכני, סביבתי, משפטי) יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8252770
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בוקסמן גוברין גבע
סוג משרה: משרה מלאה
התפקיד כולל: ניהול של תב"ע בגוש דן וברחבי הארץ. עיסוק בתחום של התחדשות עירונית, וכמובן בתכניות גדולות להקמת שכונות מגורים, מתחמי תעסוקה ומסחר ותשתיות מטרופוליניות. עבודה עם לקוחות מגוונים: רשויות התכנון, רשויות מוניציפליות וחברות נדל"ן מובילות במשק
הצוות מלווה שלל היבטים של התכנית לאורך השנים: אדריכלות, תכנון תנועה, שמאות, תכנון סביבתי, תשתיות רטובות ועוד.
דרישות:
השכלה אדריכל /ית ו/או בתחום בינוי ערים
ניסיון של 4 שנים לפחות בהכנת תב"עות וליווי תהליכים סטטוטוריים
ניסיון בעבודה מול רשויות, וועדות מקומיות ומשרדים ממשלתיים
ניסיון בניהול תקציב יתרון
יכולת למידה מהירה, כושר ביטוי בכתב ובע"פ
יחסי אנוש מצוינים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8215354
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: מספר סוגים
לחברה העוסקת בבקרת תכנון בפרויקטים אדריכליים דרוש/ה מבקר/ת תכנון אדריכלות לביצוע בקרות מקצועיות ולהשפעה ממשית על פרויקטים בתחום הבנייה.

מה כולל התפקיד?
- סקירה וביקורת של תכניות אדריכלות בהתאם לחוק ולתקנים
- איתור כשלים וליקויים תכנוניים כבר בשלב ההגשה ("הרמת דגלים")
- עבודה עם קבצי DWF והתאמת התכניות לדרישות חוקיות ורגולטוריות
- שיתוף פעולה מקצועי עם אדריכלים, מהנדסים ויועצים
דרישות:
- היכרות מעמיקה עם חוק התכנון והבנייה
- שליטה בתקנים רלוונטיים (הל"ת, נגישות ועוד)
- ניסיון קודם בביקורת תכניות אדריכלות חובה
- שליטה בעבודה עם קבצי DWF
- ניסיון בעבודה בוועדה מקומית לתכנון ובנייה כמהנדס/ת רישוי יתרון
- היכרות עם מפרטי ותכניות מכר יתרון

מיקום: תל אביב, רמת החייל | משרה מלאה
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8213817
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בU-MAN השמה
סוג משרה: משרה מלאה
מנהל /ת פרויקט תחום תכנון ורישוי
לחברה יזמית גדולה ומובילה בתחום הנדל"ן
עבודת מטה במשרדי החברה בבני ברק
משרה מלאה, ימים א-ה, שעות עבודה 09:0018:00
התפקיד כולל:
אחריות כוללת על קידום תהליכי תכנון ורישוי בפרויקטים של החברה כולל הובלת תהליכי היתרי בנייה, ניהול יועצים ומתכננים, תיאומים מול רשויות ועמידה בדרישות החוק והרגולציה.
________________________________________
??? תחומי אחריות עיקריים:
הובלת תהליכי תכנון והוצאת היתרי בנייה משלב הפרוגרמה ועד תכנון לביצוע
קידום תהליכים סטטוטוריים ותיאום מול יועצים ומתכננים
מעקב אחר משימות יועצים והבטחת עמידה בלוחות זמנים
ניהול ופיקוח על עבודת מתכננים, יועצים ונותני שירות
עבודה שוטפת מול גופי תכנון ורשויות רת"א, נת"ע, חברת חשמל, ועדות מקומיות ועוד
יישום והבנה של חוק מכר ובקרת תכנון
תרגום דרישות תכנוניות למסמכים מקצועיים
טיפול בהיבטים אדמיניסטרטיביים ותיעוד של תהליכים והתקדמות תכנונית
דרישות:
הנדסאי/ת אדריכלות/בניין או אדריכל/ית
ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד דומה חובה
עבודה בסביבת BIM - יתרון
ניסיון מוכח בניהול תכנון וקידום היתרים בפרויקטים של מגורים
היכרות עם חוק התכנון והבנייה, חוק מכר והליכי רישוי זמין
שליטה מלאה ביישומי OFFICE ואפליקציה לניהול משימות
ידע בתוכנת REVIT יתרון לא מדובר בעבודות שרטוט
________________________________________
?? כישורים נדרשים:
כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ
יכולות ניהוליות וניהול ממשקים
סדר וארגון, יכולת עבודה עצמאית תוך עמידה בלוחות זמנים
חריצות, אחריות ויכולת תפקוד תחת לחץ
יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8256862
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו