דף הבית » משרות לפי חברות » גו-אקו בע"מ
גו-אקו בע"מ

    דרושים גו-אקו בע"מ

    תחום עיסוק
    תיירות ומלונאות
    כמות עובדים
    1-10

    עוד עלינו

    דרושים ב- גו-אקו בע"מ

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- גו-אקו בע"מ אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    היקף המשרה: מספר סוגים
    דרושים /ות נציגי /ות ייעוץ ומכירה לצוות השיט לחברת תיירות מובילה.
    התפקיד כולל: קבלת שיחות נכנסות מסוכני הנסיעות ולקוחות. טיפול בלידים והוצאת שיחות לאנשים שפנו במטרה להתאים ללקוחות של הסוכנים את השיט לפי הדרישות שלהם, סוג האוניה, ימי השיט, סוגי החדרים, מסלול השיט.
    לאחר שההזמנה מתבצעת צריך לבצע את ההזמנה במערכות השונות ומול ממשקים שונים פנים וחוץ אירגוניים ביצוע הזמנת השיט, כרטוס ההזמנה וכדומה.
    דרישות:
    ניסיון מעולם התיירות/שיט- יתרון מובהק.
    ניסיון במכירות- חובה.
    עברית ואנגלית ברמה גבוהה מאד- חובה.
    שליטה ביישומי מחשב, אינטרנט ברמה גבוהה,
    יתרון לשולטים בתוכנת גלבוע. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5705600
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 18 שעות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: מספר סוגים
    רוצים/ות ללמוד את עולם התיירות? מקומכם/ן איתנו!
    חברת קווי חופשה חברת תיירות מובילה לחופשות באיי יוון ויעדים רבים נוספים באירופה, מגייסת סוכני/ות נסיעות לעבודה במוקד המכירות בסביבה צעירה ודינמית.
    העבודה במשרה מלאה בתל אביב במשמרות.
    תנאים טובים למתאימים/ות הכוללים שכר בסיס + עמלות + מענקים מיוחדים.
    למתאימים/ות תינתן הכשרה ייחודית על חשבון החברה לרבות סיורים לימודיים בחו"ל.
    *קיימת אפשרות למשמרת לילה.
    דרישות:
    כושר ביטוי ויכולת שכנוע.
    מוטיבציה גבוהה.
    תודעת שרות גבוהה
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5693442
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 13 שעות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: מספר סוגים
    לבית תוכנה בתחום הסלולר והמובייל דרוש /ה מתאם /ת פגישות.
    העבודה בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00, קיימת אופציה למשרה חלקית.
    התפקיד כולל:
    - איתור הזדמנויות חדשות.
    - יצירת פגישות עם לקוחות חדשים.
    - הרחבת הפעילות אצל לקוחות קיימים.

    המשרה מתאימה גם לסטודנטים /ות.
    שכר מתגמל ותנאים טובים למתאים /ה!
    דרישות:
    - ניסיון בתיאום פגישות ושיחות קרות- יתרון.
    - ניסיון בתעשיה (חברות עסקיות, הייטק, סטארטפים) -יתרון.
    - בעל /ת רקע בהנדסת תעשייה וניהול /מדעי המחשב /תואר טכנולוגי מערכות המידע.
    - בעל /ת כושר ביטוי גבוה.
    - עברית ברמת שפת אם ואנגלית ברמה גבוהה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5694874
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 14 שעות
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: מספר סוגים
    יש לכם ניסיון בעבודה במכירות? רוצים /ות להרוויח כסף גם בעולם השירות?
    מקומכם /ן איתנו!
    חברה מובילה בתחומה מגייסת אנשי /נשות שירות לקוחות.
    הזדמנות להרוויח:
    *שכר שעתי של 40 ש"ח + עמלות.
    *סביבת עבודה נעימה. 
    *משמרות נוחות וגמישות.
    - העבודה באזור המרכז במשרה מלאה ובמשמרות
    דרישות:
    *שירותיות, אדיבות, סבלנות ואסרטיביות.
    * זמינות למשרה מלאה במשמרות כולל משמרת ערב אחת לפחות בשבוע בין 12:00-20:00.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5676014
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    4 ימים
    פרונטאג בע"מ
    Location: Tel Aviv-Yafo
    Job Type: Full Time
    Frontegg is an early-stage startup, revolutionizing SaaS development. We are well backed by top VCs and have great customer traction. We are looking for a new Office Operations Administrator to join our team.
    We offer you a diverse, influential and meaningful position. Youll be in direct contact with each and one of our team members you will be an integral part of our team. If you are looking for a dynamic environment with vast responsibilities to the tasks at hand that might be the next opportunity for you.

    The Main operational tasks are:

    Office tasks:
    Providing general administrative support, taking care of payment to suppliers, ordering supplies, taking care of internal and external documentation, scheduling meetings, greeting visitors, etc.
    Working with bookkeepers:
    Handling basic bookkeeping tasks such as paying, invoicing, managing P&L file, update salary information, handling bookkeeper's documentation.

    HR responsibilities:
    Taking care of welfare activities, helping with the recruiting process, greeting new employees, taking part in the onboarding procedure, etc.

    Project management:
    Ensure project schedules and quality with all operational requirements, reschedule meetings with multiple participants, monitor progress and raising red flags when necessary. Collaborate with other managers to ensure effective execution of activities etc.
    Projects include SOC2, GDPR compliance certifications, event and meetup management, etc.
    Requirements:
    - Capable of performing comfortably in a fast-paced, deadline-oriented      work environment. Having a real can-do attitude.
    - High level of responsibility, independence while being a team player        when needed.
    - Ability to organize a daily workload by priorities.
    - Proactive approach to problem-solving.
    - Professional level of verbal and written communication skills in                English.
    - In-depth understanding of the entire MS Office suite. Experience in          working with SaaS tools.
    - Proven experience as an executive assistant or relevant                          administrative support experience.
    - Working experience from hi-tech companies (preferably a startup).
    - Bachelor's degree.
     
    Show more...
    5692002
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 13 שעות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    CyberPro אקדמיית הסייבר המובילה בישראל, הוקמה בכדי לתת מענה לפער הקיים
    והמתמיד בין התקדמות הטכנולוגיה לבין הצורך בהכשרות ואימונים מתקדמים לאנשי הסייבר
    מכללת CyberPro- מגייסת מנהל /ת הדרכה לאקדמית סייבר.
    למנהל /ת הדרכה יהיה /תהיה אמון על הקשר עם המדריכים, ניהול המכללה והלוז ואחריות כוללת על כלל תהליכי ההדרכה וההכשרה באקדמיה - איתור ואבחון צרכי ההדרכה, בניית תוכנית הדרכה והוצאתה לפועל וניהול צוות עובדים.
    דרישות:
    חייב /ת להגיע עם ניסיון משמעותי בתחום הסייבר.
    תואר ראשון חובה, תואר שני - יתרון משמעותי.
    ניסיון בניהול צוותי הדרכה ופתוח ארגוני - חובה.
    הכרות מעמיקה עם מתודולוגיות הדרכה ופתוח ארגוני - חובה.
    ניסיון בבניית מערכי שיעור, גאנט הדרכות, עבודה עם מערכות למידה - חובה.
    ניסיון במענה למכרזים וניהול כנסים - יתרון משמעותי.
    משרה מלאה 100%. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5686689
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה

    חברות דומות שיכולות לעניין אותך

    איפה אנחנו נמצאים?