דף הבית » כל החברות »  דרושים סיליקום
סיליקום

דרושים סיליקום

תחום עיסוק
הייטק / חומרה / תוכנה / סייבר
כמות עובדים
51-100
מיקום
מספר מקומות

משרות סיליקום (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
מירי כהן עשור משאבי אנוש וניהול קריירה
דרושים במירי כהן עשור משאבי אנוש וניהול קריירה
מיקום המשרה: כפר סבא
סוג משרה: מספר סוגים
לחברת לוגיסטיקה והפצה מהמובילות והיציבות במשק

במסגרת התפקיד:
איוש חדר הבקרה וניטור רציף של בית המסחר לתרופות וצי הרכבים
בקרה על יציאת הנהגים בדיקת אישורים והנפקת אישורי יציאה
מעקב אחר הרכבים לאורך יום העבודה
תקשורת שוטפת עם מנהלי התפעול וההפצה והנהגים
הפקת דוחות, תיעוד ובקרה שוטפת

היקף המשרה
משרה מלאה-משמרות
א'-ה' (ימי ו' לסירוגין מהבית)
06:30-15:00 / 08:00-17:00

אפשרות למשרה חלקית -א'-ה' + ימי ו' לסירוגין- 6:30-12:00 / 12:00-17:00
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי
ניסיון בחדר בקרה / לוגיסטיקה / הפצה יתרון
ניסיון עם מערכות ERP / WMS / SAP יתרון
שליטה ביישומי מחשב
אחריות, סדר וארגון, אמינות, יכולת להתמודד עם ריבוי משימות וראש גדול המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8419256
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במעבדת רכב אריאל
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה ומשרה חלקית
למעבדת רכב אריאל, חברה בתחום שירותי ההנדסה דרושה רכזת יבוא
אנו חברה קטנה וצומחת באווירה משפחתית הנמצאת בפארק אפק, ראש העין

מתן מענה מיקצועי ללקוחות החברה בתחום היבוא.
בדיקת מסמכי יבוא והנפקת אישורים והסכמים שנתיים.
הובלת תהליך שחרור מהמכס מול עמילי מכס וחברות השילוח.
הפקת מסמכים למכס לטובת שחרור טובין.
דרישות:
תואר ראשון יתרון.
ניסיון מעולם השילוח הימי/אוירי, המכס או הלוגיסטיקה.
יכולת עבודה עצמאית, יסודית תוך תודעת שירות גבוהה.
ניסיון בעבודה מול לקוחות והתמודדות עם מצבי לחץ.
שליטה באנגלית ובתוכנות Office.
שליטה בתוכנת Priority יתרון.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8422243
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בקבוצת ח.י.
מיקום המשרה: כפר סבא
סוג משרה: משרה מלאה
איתור ואפיון צרכים מול הלקוחות בישראל
עבודה שוטפת מול הספקים ולקוחות בחו"ל
ניהול לידים
בנייה ותחזוקה מאגר ידע חדש (לקוחות,מק"טי לקוח אנשי קשר ועוד).
עבודה במשרד (לא שטח)
דרישות:
ניסיון בעבודה מול ספקים ולקוחות בארץ ובחו"ל
רקע במכירות של רכיבים אלקטרוניים- חובה
ניסיון במכירות /אוריינטציית מכירתית
תודעת שירות ויחס אנוש מעולים
אנגלית ברמה טובה כתיבה, קריאה ודיבור- חובה
ניסיון בעבודה עם פריוריטי- יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8297693
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
Job Type: Full Time
Salary: 25,000-30,000
A Medical device company in Hsharon area is seeking for a a talented Mechanical/Biomedical/Material Engineer to join the Engineering team, leading multiple processes and a complex product through the transition to manufacturability.
Responsibilities:
Lead New Product Introduction (NPI) processes, including transfer from R D to production.
Optimize manufacturing processes, including the design and development of production equipment and jigs.
Writing manufacturing documentation
Provide production floor support through effective problem-solving and root cause analysis.
Collaborate with external suppliers and subcontractors to ensure quality, efficiency, and compliance.
Lead equipment and process qualifications (IQ, OQ, PQ)
Lead and implement engineering changes (ECOs) to improve design and manufacturing outcomes
Writing TEST protocols and reports.
Requirements:
B.Sc. in Mechanical, Biomedical, or Materials Engineering with a strong mechanical orientation.
2-5 years of experience (medical device industry- an advantage).
Acquittance Quality Assurance and regulatory standards.
Proven hands-on expertise in process development.
Proficiency in SolidWorks (and PDM).
Analytical skills.
Good written/verbal communication skills.
Strong interpersonal skills with the ability to collaborate effectively across multidisciplinary teams
This position is open to all candidates.
 
Show more...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8391730
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
Job Type: Full Time
Role Overview:
The Operations Coordinator is responsible for managing and executing the end-to-end operational workflow for international customers. This includes handling customer orders, coordinating with overseas suppliers, and ensuring smooth procurement and logistics processes.

Key Responsibilities:
Manage and monitor the full lifecycle of customer orders.
Coordinate daily communication with overseas suppliers and production partners.
Execute purchasing activities, including issuing purchase orders and tracking delivery timelines.
Support international shipping processes; experience in global logistics is an advantage.
Ensure accurate documentation and data management within Priority ERP.
Collaborate with internal departments to ensure on-time delivery and high service levels.
Requirements:
Previous experience in operations, procurement, or supply chain roles.
Strong familiarity with international suppliers; experience in global shipping is an advantage.
Fluent English verbal and written.
Proficiency in Priority ERP required.
Strong organizational skills, attention to detail, and ability to manage multiple tasks simultaneously.
This position is open to all candidates.
 
Show more...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8438633
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
Location: More than one
Job Type: Full Time
Lead and manage the execution of multiple technological projects from initiation to completion.
Monitor project's data concentration, schedule management, budget, outputs and products.
Define project scope, goals, and deliverables among the customers and various interfaces in the organization.
Look after project progress, identify potential risks, and implement effective risk mitigation strategies.
Oversee the development of the projects and ensure that team members are carrying out their tasks efficiently.
Lead the PMOs team and manage day-to-day activities of the team, including prioritizing.
Work with computerized systems.
Requirements:
BSc/BA degree in management or a relevant field Mandatory
Minimum of 5 years of proven experience as a Program Manager with previous experience from development and manufacturing companies.
3+ years of experience in team management role.
Strong leadership skills.
Excellent analytical skills and a knack for data analysis.
Strong written and verbal communication skills.
Strong analytical and critical thinking skills, capable of quickly identifying and resolving project issues.
Thorough understanding of program management techniques and methods
MS Project and Priority - advantage. Strong prioritization, organization, and project management skills.
Excellent problem-solving ability
English - fluent. The position requires talking and writing in English.
This position is open to all candidates.
 
Show more...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8400015
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בPro Talent
מיקום המשרה: כפר סבא
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה ביטחונית מובילה בתחום פיתוח וייצור מכלולים מולטי-דיסציפלינריים ב- RF עבור לקוחות צבאיים ואזרחיים, דרוש/ה פלנר/ית תפ"י.

תיאור התפקיד:
אחריות על תכנון ובקרה של פרויקטים משלב ההזמנה ועד לאספקה.
מעקב אחר התקדמות הייצור, זיהוי סיכונים ומתן פתרונות בזמן אמת.
עבודה מול ממשקים מגוונים: ייצור, הנדסה, רכש, פיתוח ואיכות.
עדכון וניהול נתונים במערכת ERP (Priority) פקודות עבודה, מלאי ועצי מוצר.
הכנת דוחות סטטוס וניתוח מדדי ביצוע (KPIs).
קידום הייצור מול מחלקת הרכש וקבלני משנה בתחום האלקטרוניקה והמכניקה.
דרישות:
הנדסאי/ת תעשייה וניהול/ ניהול תעשייתי/ תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול או תחום רלוונטי.
ניסיון מעשי של שלוש שנים ומעלה במפעל תעשייתי יצרני (היכרות עם רצפת ייצור)- חובה.
חשיבה יצירתית וגמישות מחשבתית.
שליטה מלאה ב- Excel
היכרות עם פריורטי.
יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8391496
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בנתיב להשמה
סוג משרה: משרה מלאה
התפקיד דורש שילוב של יכולות מכירתיות, שירותיות ויכולת תפעולית גבוהה.
משימות עיקריות בתפקיד:
הפקת הצעות מחיר, הזמנות ומעקב אחר שרשרת אספקה עד אספקה ללקוח.
ביצוע שיחות טלסייל ומעקב אחר הצעות מחיר עד סגירה (FOLLOW UP).
הפקת דוחות מכירה ותפעול שוטפים.
ניהול מערכות הטעינה: בקרה שוטפת, טיפול בתקלות ופתיחת טיקטים מול ספקי תוכנה.
תמיכה טכנית ושירות ללקוחות החברה ולגורמים פנימיים.
תפעול לקוחות חדשים מרגע הקמה ועד התקנה מלאה, כולל עבודה בפריוריטי.
עבודה מול ספקים: בקשת הצעות, הזמנות ורכש.
סיוע בגבייה, חיוב לקוחות ובדיקת חשבוניות רכש.
הפקת דיווחי החזרי חשמל ללקוחות ושותפים.
הדרכת עובדים על מערכות החברה.
ריכוז ומתן מענה לפניות כולל ניהול ממשק ווצאפ שירותי.
דרישות:
ניסיון קודם במכירות / תפעול / שירות חובה
אנגלית ברמה טובה (קריאה, כתיבה. דיבור) חובה
אוריינטציה מכירתית מוכחת ויכולת ניהול תהליך מכירה מא-ת
שליטה גבוהה באקסל וביישומי Office
יכולת עבודה מול מספר משימות במקביל, סדר וארגון
אוריינטציה טכנולוגית יתרון
ניסיון בעבודה עם פריוריטי יתרון משמעותי
שירותיות גבוהה, אחריות ויחסי אנוש מצוינים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8427757
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באוקטאלי אינטגרציה בע"מ
סוג משרה: מספר סוגים
חברת טכנולוגיה בינלאומית מובילה מחפשת אותך לתפקיד בק אופיס מקצועי, דינמי ומעניין!
מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית למחלקות השונות ביניהן שיווק, משאבי אנוש ופיננסים.
טיפול בהזמנות לקוחות, תיעוד ומעקב במערכת CRM / Priority
הפקת דוחות, חשבוניות וגבייה מול לקוחות עסקיים
עבודה מול ממשקים פנים-חברתיים וחברות בינלאומיות
התנהלות יומיומית במיילים ובאנגלית
תנאים מעולים ואפשרויות קידום בחברה בינלאומית יציבה ומובילה!
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה
שליטה מלאה ביישומי Office
שליטה ב Excel כולל נוסחאות מורכבות
אנגלית ברמת שפת אם- חובה (כולל דיבור, קריאה וכתיבה)
ניסיון במערכת Priority או מערכת ERP אחרת
יכולת סדר, ארגון, עבודה בצוות ויחסי אנוש מעולים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8397131
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו