דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים KPMG - סומך חייקין רואי חשבון
KPMG - סומך חייקין רואי חשבון

    דרושים KPMG - סומך חייקין רואי חשבון

    תחום עיסוק
    כלכלה / ביטוח / פיננסים
    כמות עובדים
    11-50

    עוד עלינו

    דרושים ב- KPMG - סומך חייקין רואי חשבון

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- KPMG - סומך חייקין רואי חשבון אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים בקבוצת יעל
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    קבוצת יעל מגייסת מנתח/ת מערכות פיננסיות עבור ארגון פיננסי גדול במרכז.

    תיאור התפקיד:
    - אחריות על ניתוח מערכות פיננסיות מורכבות אשר הינן קריטיות לארגון.
    - עבודה מול לקוחות פנים ארגוניים, הגדרת צרכים ותרגומם לפתרונות טכניים, כתיבת אפיונים מפורטים: פונקציונליים וטכניים.
    - עבודה מול ממשקים מרובים מהצד העסקי ומערכות מידע: לקוחות, פיתוח, QA, תשתיות ועוד.
    - אחראיות על מודולים עסקיים רוחביים ומורכבים, עבודה אינטגרטיבית מול מנתחי מערכות ומנהלי פרויקטים מצוותים מקבלים, למידה של תהליכים עסקיים מורכבים וחוצי ארגון.
    דרישות:
    - השכלה אקדמית - תואר במערכות מידע/ הנדסת תעשייה וניהול /רלוונטי אחר- חובה
    - ניסיון של 3 שנים לפחות בניתוח מערכות מורכבות ומרובות ממשקים חובה
    - ניסיון של לפחות 3 שנים בכתיבת מסמכי אפיון פונקציונליים וטכניים מארגונים גדולים - חובה
    - רקע בפיתוח יתרון משמעותי
    - ידע וניסיון בתחום הפיננסי/ עבודה אל מול מערכות פיננסיות יהווה יתרון למשרה.
    - עבודה עם SQL - יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7828144
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בIngima
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
    הצטרף/י לצוות המוביל בתחום ניתוח מערכות והובלת פרויקטים ארגוניים! התפקיד כולל ניתוח והגדרת תהליכים עסקיים וטכנולוגיים חוצי ארגון, תכנון ואפיון של מערכות אינטגרטיביות מורכבות והובלת סדנאות אפיון עם גורמים עסקיים וטכנולוגיים. העבודה מתבצעת בסביבה טכנולוגית חדשנית, תוך שימוש בשיטות ניהול מתקדמות.

    תחומי אחריות:
    ניתוח והגדרת מערכות ותהליכים חוצי ארגון, כולל תהליכים עסקיים וטכנולוגיים.
    תכנון, אפיון ובניית תהליכים אינטגרטיביים ומורכבים, תוך אינטגרציה וסנכרון בין מערכות שונות.
    הובלת סדנאות אפיון HLD בשיתוף פעולה עם גורמים עסקיים וטכנולוגיים לצורך יצירת מתווה לפרויקטים.
    כתיבת מסמכי אפיון MLD.
    עבודה בסביבה דינמית ומתקדמת, תוך שמירה על שימוש בשיטות ניהול ואפיון מתקדמות.
    דרישות:
    ראייה מערכתית רחבה ויכולת ניתוח תהליכים עסקיים וטכנולוגיים בצורה מעמיקה.
    ניסיון במתודולוגיות אינטגרציה בין מערכות.
    ניסיון בכתיבת דרישות ואפיונים טכנולוגיים ועסקיים.
    יכולת עבודה עצמאית, ניהול משימות מרובות בו זמנית ועמידה ביעדים.
    יצירתיות, סקרנות ומוטיבציה גבוהה להוביל פרויקטים טכנולוגיים מורכבים.
    כישורי ביטוי גבוהים בכתב ובעל פה, טכניים ועסקיים.
    תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול, ניתוח מערכות או מדעי המחשב יתרון.
    ניסיון בתחום הבנקאי יתרון.
    לפחות 5 שנות ניסיון בניתוח מערכות.
    יכולת עבודה תחת לחץ עם גישה תכליתית, דינמיות ויכולת שיתוף פעולה מצוינת בצוות.
    שליטה באנגלית ברמה גבוהה יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8021102
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בקונסיסט ישראל
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
    תנאים נוספים:החזר הוצאות, קרן השתלמות
    האם את/ה מוכן/ה לקחת חלק בהובלת פרויקטים פורצי דרך בעולם הפיננסים? אם כן זו ההזדמנות שלך להשפיע ולהתפתח בסביבה מקצועית ומאתגרת!
    לחברת ההייטק הבינלאומית קונסיסט דרוש/ה מנתח/ת מערכות מנוסה לתפקיד מרכזי וארוך טווח, המשלב עבודה אסטרטגית עם התפתחות מקצועית ואישית. מסגרת התפקיד כוללת: ניתוח מערכות ונתונים פיננסיים בתחומים מרכזיים כגון הפרשות להפסדי אשראי וחומ"ס, שיתוף פעולה עם משתמשים ומחלקות מקצועיות, לצד עבודה צמודה עם צוותי הפיתוח על צד ה- back end, הכנת מפרטי דרישות, אפיון עיצוב ומפרטי תוכנה מותאמים הן למפתחים והן למשתמשי המערכות.
    דרישות:
    - תואר ראשון רלוונטי (מדעי המחשב, תעשייה וניהול, מערכות מידע, ראיית חשבון) חובה.
    - ניסיון מוכח בניתוח מערכות של שנתיים לפחות (קורס ניתוח מערכות יתרון משמעותי).
    - היכרות עם הסביבה הבנקאית או עולם הביטוח יתרון גדול.
    מה מחכה לך אצלנו?
    ? הזדמנות לעבוד בחברה גלובלית יציבה ומובילה.
    ? תפקיד משמעותי עם אפשרויות קידום.
    ? סביבת עבודה מעשירה ותומכת. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7947083
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מרתון ניהול נדל"ן בע"מ
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    קרן מרתון המתמחה ברכישה, ניהול והשבחה של נדל"ן בישראל מגייסת שמאי /ת מקרקעין /איש /אשת נדל"ן לתפקיד אנליסט /ית במחלקת פיתוח עסקי.
    התפקיד כולל:
    * ניתוח עסקאות נדל"ן בכלל הייעודים לרבות-תעסוקה, מסחר, מגורים, מלונאות ולוגיסטיקה, תוך בחינת כלל היבטי הפרויקט.
    * בחינת העסקאות מכילה את כלל ההיבטים - לרבות מצב תכנוני, מצב קנייני, ניתוח והכנת תוכניות עסקיות, דו"חות אפס, שיחות עם גורמים מקצועיים, הכנת תקציר עסקה, חומרים לוועדת השקעות ועוד.

    התפקיד הינו בליבת פעילות הקרן ובממשק ישיר עם כלל הגורמים הרלוונטיים בתוך ומחוץ לקרן.
    דרישות:
    * מינימום שלוש שנות ניסיון בעולם הנדל"ן כשמאי/ת מקרקעין מוסמך/ת / בתפקידי פיתוח עסקי.
    * שליטה גבוהה באקסל ותוכנות אופיס - חובה.
    * ניסיון קודם בתחום הייזום בנדל"ן / ניתוח עסקאות מורכבות - יתרון.
    * תקשורת בינאישית גבוהה - חובה.
    * סקרנות, למידה ויישום, עבודה בצוות, עמידה ביעדים ואחריות אישית גבוהה.
    * עבודה בסביבה מנוסה, מתגמלת ומאתגרת עם הזדמנויות צמיחה משמעותיות.
    * משרה מלאה מהמשרדים ביגאל אלון, תל אביב.
    * נגישות גבוהה לתחבורה ציבורית.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7996604
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בגאודע
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברה שעוסקת בתחום הפרויקטים ברמת החייל דרוש/ה חשב/ת שכר לתפקיד מאתגר ומעניין!

    התפקיד כולל:
    הכנת שכר מקליטת העובד עד סיום יחסי עובד מעביד.
    בקרת קליטת עובדים בהתאם לדיני העבודה במשק.
    חישוב שכר לעובדים.
    שידור טופסי 102 לביטוח לאומי, טיפול בתביעות ביטוח לאומי: לידה, אבטלה, מילואים, פגיעה בעבודה וכד'.
    טיפול ומעקב אחרי הפרשות הכספים לקופות הגמל וההשתלמות.
    הפקת טופס 161 וסגירת חשבון בסיום יחסי עובד מעביד.
    טיפול בתשלומים שנתיים הבראה, סגירת שנה לרבות הכנת טפסי 106 ושידור טופס 126 בסוף שנה.
    ביצוע בקרה ומעקב של עלויות שכר, חבויות חופשה ומחלה.
    הפקת והכנת דוחו"ת שונים בהתאם לדרישות המנהלים בארגון.
    דרישות:
    תעודת חשב/ת שכר חובה.
    ניסיון של 2 שנים לפחות כחשב/ שכר בארגון עם 250 עובדים ומעלה חובה.
    ידע ועבודה שוטפת בתוכנת אקסל בפרט ותוכנות אופיס בכלל חובה.
    הכרות מערכת השכר "חשבית" מקבוצת חילן יתרון משמעותי.
    תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 יתרון משמעותי.
    הכרות תוכנת "פיננסית פלוס" יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7928008
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה ומשרה חלקית
    אם יש לך ניסיון מקצועי מוכח ורצון להשתלב בתפקיד משמעותי בסביבה דינמית ותומכת, זו ההזדמנות שלך להצטרף לצוות שלנו!

    מה כולל התפקיד?

    בדיקת דוחות נוכחות והבטחת עמידה בתנאי החוק (חופשות, מחלות, הבראה וכו').
    אחריות על ביצוע תשלומים לעובדים ובדיקת תלושי שכר.
    מתן מענה לעובדים בנושאי שכר.
    ביצוע חישובי גמר חשבון והכנת טופסי 161.
    הפקת דוחות שכר ועבודה מול בית תוכנה חיצוני.


    הזדמנות להשתלב בתפקיד משמעותי עם אחריות רבה, בצוות מקצועי ודינמי!
    דרישות:
    תעודת חשב/ת שכר בכיר/ה חובה.
    תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 ומעלה חובה.
    ניסיון של לפחות 3 שנים כחשב/ת שכר, כולל ניהול שכר לכ-100 עובדים ומעלה
    שליטה גבוהה באקסל חובה.
    יתרון לניסיון בתפעול תוכנת השכר מלמ.
    יכולת עבודה בצוות, דייקנות, סדר וארגון, תודעת שירות גבוהה ועמידה בלחץ המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8025354
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים במדנס סוכנות לביטוח בע"מ
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    קליטת עובדים הקמת העובדים במערכות המידע הרלוונטיות.
    הכנת משכורות לעובדי החברה עדכונים שוטפים של שינויים, ביצוע בקרות חודשיות, בדיקת התאמות חודשיות, הכנת דוחות חודשיים, רבעוניים ושנתיים, העברת המשכורות למסב.
    קשר עם מנהל ההסדרים הפנסיונים עדכון הפרשות סוציאליות במערכת השכר.
    טיפול בסיומי עבודה הכנת טפסי 161 לעוזבים, סגירת תיקי עובד.
    בקרות שוטפות על חופשות, היעדרויות, הפרשות סוציאליות, התאמות, ניתוח חו"ז.
    הכרת תחום דיווחי הנוכחות הקמת והסרת עובדים במערכת, הגדרת הסכמי עבודה במערכת, איסוף נתונים, עדכון נתוני נוכחות, שיוך עובדים בהתאם למחלקות ולצוותים הנכונים.
    דרישות:
    הכשרה מקצועית בחשבות שכר.
    ניסיון מקצועי קודם:
    לפחות 6 שנות ניסיון כחשבת שכר בארגונים בינוניים או גדולים.
    נסיון בהכנת משכורות ל300 עובדים מינימום חובה
    נסיון בהכנת משכורות לעובדים מקבלי עמלות
    יכולת ידע וניסיון:
    עמידה בלוחות זמנים
    הכרות עם מערכות השכר סינאל / הרגל
    הכרה עם כללי החשבונאות
    הכרות עם דיני עבודה ומיסוי
    שליטה במחשב: אקסל שליטה ברמה גבוהה חובה
    ניסיון בביצוע התאמות וניתוחי חו"ז
    היקף משרה:
    משרה מלאה א-ה 8:00 17:00
    נדרשת נכונות לביצוע שעות נוספות בהתאם לצורך, בעיקר לקראת מועדי הכנת השכר.

    דגשים מיוחדים:
    1. דייקנות
    2. סדר וארגון
    3. תקשורת בין אישית טובה וסבלנות מהווה כתובת ואוזן קשבת לעובדים
    4. יכולת לעבודה טכנית, ושימת לב לפרטים הקטנים
    5. יכולת עבודה עצמאית וכושר לימוד עצמי
    6. יכולת עבודה תחת ביקורת וניהול קפדני המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7786381
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?