ניהול תהליכי השכר בקבוצה, לרבות: הקמת עובדים חדשים, עדכוני עובדים, חישובי שכר, טיפול בעוזבים, הפקת דוחות, הכנת משכורות, עדכוני שכר ועוד.
מתן שירות לעובדי ומנהלי החברה בנושאי שכר, מיסים, ביטוח לאומי ביטוח פנסיוני, מילואים ועוד.
אחריות כוללת על הביטוח הפנסיוני וקרן השתלמות, לרבות ניהול ההתקשרות מול הגופים הרלוונטיים.
בקרות נוכחות, אכיפה ודיווח לגורמים רלוונטיים בארגון.
ממשק עבודה צמוד מול מנהלות משאבי אנוש בקבוצה.
הפקת דוחות שוטפים בתחום השכר.
דרישות:
תעודת חשב/ת שכר מדופלם/ת חובה
ניסיון קודם כחשב/ת שכר יתרון
הכרות עם מערכת חילן יתרון
ניהול ותיעדוף משימות עצמאית
יכולת עבודה בסביבת עבודה מורכבת ולחוצה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.