ניהול יומנים ולו"ז (ראש האגף + סיוע בניהול יומני 2 מנהלי מחלקות)
תיעוד של סיכומי פגישות,הכנת מצגות,ריכוז נושאים וחומרים לפגישות עבודה.
מעקב ובקרה אחר ביצוע משימות של גורמים שונים באגף.
שיווק מבצעי קד"מ ותחרויות באגף המכירות.
העברת הנחיות ומעקב אחר ביצועם.
סיוע בפרויקטים שונים באגף המכירות.
משרה מלאה (8.5 שעות ביום), 5 ימים בשבוע.
דרישות:
תואר ראשון - חובה.
ניסיון קודם של שנה לפחות בתפקיד מזכיר /ת לשכה/מזכיר/ת הנהלה או תפקיד אדמיניסטרטיבי דומה בארגון - חובה!
רמה גבוהה של סדר וארגון בעבודה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.