לחברה יבואנית בתל אביב (משרה היברידית) דרוש/ה עוזר/ת אישית למנהלת החברה.
תחילת עבודה: אוגוסט, 2025.
מה בתפקיד?
* טיפול לוגיסטי שוטף בהזמנות מול ספקים בחו"ל (כולל התכתבות ואנגלית ברמה טובה) כולל תיאום ומעקב אחר משלוחים מול עמילי מכס והספק.
* שחרור סחורה מהנמלים ותקשורת עם המחסנים, כולל אופטימיזציה של עלויות אחסנה והובלה.
* תיעוד כלל הנתונים במערכת ה- ERP.
* עזרה בהנהלת חשבונות בסיסית הפקת חשבוניות, קליטת חשבוניות ספקים (אין צורך בניסיון קודם או תעודת הנה"ח, רק גישה טובה למספרים ורצון ללמוד).
* משימות אדמיניסטרטיביות נוספות.
דרישות:
מה אנחנו מחפשים?
* מישהו/י אחראי/ת, מסור/ה ועם רצון אמיתי ללמוד ולהתפתח יחד איתנו.
* אנגלית ברמה טובה (קריאה וכתיבה בעיקר).
* שליטה טובה באופיס ויכולת סדר וארגון גבוהות.
* עדיפות לניסיון בתפקיד ניהול לוגיסטי והיכרות עם עולם היבוא.
סביבת עבודה ידידותית ומקצועית. הזדמנות ללמוד את תחום היבוא והלוגיסטיקה לעומק ולהתקדם יחד איתנו. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.