חברת Fix Point, העוסקת בייבוא חיפויי קיר יוקרתיים לבנייה, מחפשת מנהלת משרד שתהיה אחראית על הניהול האדמיניסטרטיבי השוטף ועל הקשר עם לקוחות, ספקים ונותני שירות.
התפקיד כולל טיפול בלידים, הזמנות, תיאומים עם הנהלת חשבונות ומעקב אחר מלאים, לצד תמיכה במכירות והפקת מסמכים.
העבודה מגוונת וכוללת ממשקים עם קבלנים, אדריכלים וספקים בארץ ובחול.
דרישות:
ניסיון קודם בניהול משרד חובה
שליטה מלאה באופיס ויישומי מחשב חובה
אנגלית ברמה טובה (התכתבויות עם חו"ל) חובה
ניסיון בעבודה מול ספקים בינלאומיים יתרון
היכרות עם מערכת Priority יתרון
ניסיון בשירות לקוחות או ניהול תיקי לקוחות יתרון
סדר, ארגון, אחריות ויכולת עבודה עצמאית בסביבה דינאמית המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.