דף הבית » משרות לפי חברות » הזרע Hazera
הזרע Hazera

    דרושים הזרע Hazera

    המשרות שלנו (10)
    תחום עיסוק
    פארמה וביוטק
    כמות עובדים
    מעל 100

    עוד עלינו

    משרות הזרע Hazera

    הצעות עבודה
    מתוך 1
    נמצאו 10 משרות
    1 ימים
    מיקום המשרה: ברורים
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברה חקלאית גלובאלית דרוש /ה רכז /ת משתלה.
    גידול אגרונומי מזרע לשתיל.
    מעקב ובקרה על הפעילות האגרונומית/ אגרוטכנית במשתלה.
    הוצאה לפועל של ריסוסים.
    אחריות על משטרי השקיה ודישון מיטביים לאורך הגידול במינים השונים- מתן הנחיות וביצוע תפעולי.
    פיקוח על ביצוע תהליכי הזריעה וההנבטה.
    תפעול ומעקב של מערכות אוורור וחימום.
    ריכוז הזמנות לתפעול אגרונומי ואגרוטכני.
    חיטוי חממות.
    ביצוע פרויקטים עונתיים.
    דרישות:
    ניסיון בשתלנות- חובה.
    ניסיון בהגנת הצומח.
    ניסיון בהפעלת מערכות מים ממוחשבות.
    ניסיון בכתיבת פרוטוקולי עבודה.
    נכונות למשרה מלאה כולל שעות נוספות (בתשלום) עפ"י צורך. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5607881
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    3 ימים
    מיקום המשרה: ברורים
    היקף המשרה: משרה מלאה וכולל נסיעות לחו"ל
    דרוש /ה IT Technician לחברה בינלאומית.
    מתן שירות ותמיכה טכנית לעובדי החברה בארץ ובחו"ל.
    התקנות של מחשבים ותוכנות, מתן תמיכה על חומרת המחשב וציוד היקפי.
    המשרה ממוקמת בין גדרה לקרית מלאכי.
    דרישות:
    השכלה - קורס ניהול רשתות /טכנות PC.
    ניסיון בתפקיד דומה של 5 שנים לפחות.
    היכרות ועבודה עם Active Directory ואופיס.
    היכרות עם ציוד תקשורת ותקלות תקשורת.
    נכונות למשרה מלאה + שעות נוספות.
    נכונות לנסיעות עבודה בחו"ל.
    שליטה בשפה האנגלית ברמה גבוהה מאוד. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5757559
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    1 ימים
    Job Type: Full Time
    The Global Marketing Communication Manager will be in charge of developing the global marketing communication approach and integrating all communication resources to generate coherent communication course and clear messages, serving the company's strategy and business goals.
    Manage, inspire and guide the global Marketing Communication team
    Provide guidance and support throughout the company securing cohesive marketing communication activity supporting the needs of all units, subs and markets and of promoting products and services
    Develop expertise, prioritization and focus in all communication domains i.a. brand, digital, events, PR, content, advertising
    Lead the strengthening and positioning of our brand; and manage the process for naming and branding of specific products, activities etc.
    Define digital-marketing goals and apply roadmap.
    Requirements:
    MBA or master's degree in marketing. 
    At least 4 years of managerial experience in management of a global communication and digital marketing team. 
    7 years of experience in a multicultural, international, complex company; experience in the food or agriculture industry. 
    Marketing and customers orientation.
    Up-to date knowledge and experience in all marketing communication domains, best practices, technologies, methodologies, platforms, tools and trends.
    Global organization and strategy perspective, strong collaborative approach building trust among all relevant functions.
    Excellent planning and project management skills, results oriented and deadline focused, generating and delivering high quality content to a range of audiences.
    Excellent communication and presentation skills.
    Fluent in English a must; additional languages will be a plus: Hebrew, Dutch, Spanish, French .
     
    Show more...
    5800677
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    4 ימים
    Job Type: Full Time
    * Lead a team of two L&D managers in Israel and the Netherland. 
    * Design, Lead and implement OD roadmap that includes programs and initiatives such as:
    - Leadership & Management Development.
    - Employee Engagement.
    - Performance Management.
    - Succession Planning.
    - High Potential Development/Talent Management programs.
    - Internal organizational communication events.
    * Own the internal communication in the company.
    * Own the Learning and training plan for the company. 
    * Collaborate with Business leaders and HR and serve as a trusted advisor for OD programs and change initiatives.
    * Develop and help business create and implement effective change management strategies and plan to ensure successful and lasting change.
    Requirements:
    * Academic degree: M.A. in Organizational Psychology, Behavioural Science or a related field.
    * 7+ years of experience as an OD Manager supporting leading OD projects in a complex global organization.
    * Experience in managing globally.
    * Strong program management and execution skills.
    * Ability to multi-task and navigate through change.
    * Strong interpersonal skills, highly collaborative - Communicative, great teammate with outstanding interpersonal skills.
    * Positive can-do attitude and hands-on approach with high level of energy.
    * Strong written, verbal and presentation skills.
    * Highly analytical with ability to gather and interpret data.
    * Enthusiastic team player with a strong drive to create a positive work environment.
    * Willingness to travel internationally 3-4 times a year.
    * Fluent in English and Hebrew.
     
    Show more...
    5824151
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    2 ימים
    מיקום המשרה: ברורים וקרית מלאכי
    היקף המשרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
    תנאים נוספים:החזר הוצאות
    מדובר במעבדה המהווה חלק ממערך בקרת האיכות של החברה.
    המעבדה עוסקת בשירות אבחון ואפיון פתוגניים המועברים על ידי זרעים.
    התפקיד כולל קבלת דוגמאות לבדיקה, הרצת בדיקות שונות במגוון שיטות מיקרוביולוגיות קלאסיות.
    משרה מלאה + נכונות לשעות נוספות עפ"י צורך.
    (שעות העבודה גמישות, ניתן להתחיל את יום העבודה בין 06:00 ל 08:00).
    דרישות:
    תואר ראשון במדעים, יתרון לתחומי מדעי הצמח /פיטופתולוגיה - חובה.
    עבודה על פי נהלים ותקנים, ראייה מערכתית.
    יכולת גבוהה בעבודה עצמאית ובצוות.
    יכולות ארגון טובות, סדר ודיוק.
    אנגלית רמה גבוהה בכתב ובע"פ.
    חוש טכני וניסיון בעבודה עם מחשב. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5832282
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    3 ימים
    Job Type: Full Time
    Responsibility for general office management (calendar management, handling suppliers' billings, preparing presentations, handling translations etc.).
    Record keeping (electronic and hard copy filing of documents). 
    Contract management (responsibility for the entire process until final execution of a contract including circulation and filing).
    Managing contract-related insurance matters.
    Managing legal updates (new regulation and ruling).
    Create and manage departmental databases and generate reference tools for easy use by the department (departmental tasks, litigation files, insurance portfolio, trademark portfolio, subsidiaries corporate files etc.).
    Maintain and update Group databases.
    Participation in different meetings (minutes, follow-up on action items).
    Assisting the department lawyers with the operational aspects of transactions.
    Requirements:
    BA.
    Experience as a Paralegal assistant.
    At least 5 years' experience in office management and providing administrative assistance.
    Fluent in Hebrew and English (oral and written).
    Highly skilled in Microsoft Office (Outlook, Excel, Word and PowerPoint).
     
    Show more...
    5842423
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    4 ימים
    מיקום המשרה: ברורים
    היקף המשרה: משרה מלאה
    דרוש /ה עוזר /ת אדמיניסטרטיבי /ת למחלקה המשפטית בחברת "Hazera".
    ניהול יומנה של היועצת המשפטית, טיפול בחשבונות ספקים, הכנת מצגות, תרגום מסמכים, תיוק מסמכים.
    ניהול חוזים (אחריות על התהליך כולו עד לביצוע סופי של חוזה כולל מחזור ותיוק).
    ניהול הקשורות לחוזים בנושאי ביטוח.
    ניהול עדכונים משפטיים (רגולציה ופסיקה חדשים).
    יצירה וניהול של מסדי נתונים מתיקי ליטיגציה, תיק ביטוח, תיק מסחרי, חברות בנות החברה וכו'.
    סיוע לעורכי הדין במחלקה בהיבטים תפעוליים של עסקאות.
    דרישות:
    BA.
    ניסיון כעוזר /ת משפטי /ת.
    לפחות 5 שנות ניסיון בניהול משרדי ובמתן סיוע מינהלי בעברית ובאנגלית בעל פה ובכתב.
    ניסיון בעבודה עם תוכנות ב-Microsoft Office Outlook, Excel, Word ו-PowerPoint. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5854215
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    1 ימים
    מיקום המשרה: שדרות
    היקף המשרה: מספר סוגים
    יעוד:
    אחריות לתהליך הדיגום ביחידת בקרת איכות.
    תחומי עיסוק ואחריות:
    איסוף דגימות ממחלקות שונות במפעל.
    פתיחת דגימות ושקילת זרעים במערכת ממוחשבת אורקל.
    הפקת דוחות ע"פ דגימות ושליחה למעבדות פנימיות וחיצוניות.
    טיפול בטפסי בקשה בסיקוונס.
    עדכון כמויות בפקעות תקן (פקודות עבודה).
    עבודה מול ממשקים שונים בארגון כגון: מפעל, תכנון ובקרה, שירות לקוחות, מעבדות פנימיות חיצוניות.
    מיקום: שדרות.
    היקף: משרה מלאה, 07:30-16:30, נכונות לעבודה בשעות נוספות.
    דרישות:
    תואר אקדמי.
    ניסיון בעבודה משרדית תפעולית של 3 שנים ומעלה.
    ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת.
    ניסיון עם תוכנת ERP.
    נכונות לעבודה בסביבה דינאמית.
    יכולת טובה לתכנון ובקרה של פעילות תפעולית.
    אמינות, יסודיות, אחריות, סדר וארגון.
    כישורים בינאישיים מעולים יכולת לייצר יחסי עבודה מבוססי אמון והערכה עם ממשקים.
    שפות: עברית ברמת שפת אם, אנגלית ברמה טובה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5868040
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    2 ימים
    מיקום המשרה: ברורים
    היקף המשרה: משרה מלאה
    תמיכה אדמיניסטרטיבית בכל צרכי האגף, בצוות המרקום ומנהלי מוצר
    ניהול רכש אגף (דרישות, הזמנות וחשבוניות) וניהול קופה קטנה
    אחריות לפעילות הרווחה באגף (ארגון ימי אגף, פגישות אגפיות, ממשק עם מחלקות החברה השונות וכו')
    איסוף אינפורמציה והגהות לחומרים שיווקים (ברושורים, קטלוגים, תכנים לאתרים)
    תחזוקת קטלוג תמונות ממוחשב.
    מעקב אחר מלאי מחסן של חומרים שיווקיים ועדכון במערכות.
    תמיכה בתחזוקת עמוד ה Facebook ואתרי החברה.
    תמיכה בהכנת מצגות.
    תמיכה שוטפת בפרויקטים של מרקום.
    תמיכה במנהל האגף - ניהול יומן וכד'.
    אחריות על ציוד ותחזוקה שוטפת באגף, פתיחת קריאה לטיפול בתקלות, הזמנת ציוד וכד'
    מיקום המשרה:חוות ברורים, סמוך לצומת מסמייה
    דרישות:
    השכלה אקדמית (בתחום השיווק יתרון)
    עד שלוש שנות ניסיון קודם (משרת גו'ניור)
    תודעת שירות גבוהה ויחסי אנושי מעולים, יכולת עבודה בסביבה מרובת ממשקים
    מוטיבציה ואחריות לניהול משימות מקצה לקצה.
    סדר, ארגון ושיטתיות, יכולת עבודה עצמאית.
    שליטה ברמה גבוהה ביישומי OFFICE בדגש על Excelו PPT
    התמצאות בסביבה דיגיטלית ויכולת למידה מהירה של תוכנות שונות
    אנגלית ברמה טובה מאוד קריאה וכתיבה
    נכונות למשרה מלאה א-ה 08:00-17:00 המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5905142
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 18 שעות
    מיקום המשרה: ברורים
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברת "הזרע סידס" דרוש /ה עובד /ת כללי /ת לעבודה משולבת במעבדה ובחממות.
    אגף הייצור:
    הוצאה לפועל של תכנית הדיגום (חוות הבית, ייצור מסחרי של דלועיים וסולניים אצל ספקים, מו"פ בחוות הבית ונותני שירות של המו"פ).
    קשר רציף עם צוות מומחי הייצור, מנהלי פרויקטים, מטפחים ונותני שירות של המו"פ לצורך ביצוע הדיגום.
    הכנת הדגימות כולל פתיחת טפסים ומעקב אחר תוצאות.
    ביצוע בדיקות שדה לצרכי ניטור והתראות לצוות הפיטופתולוגיה על חשד לנגיעות.
    איסוף והקלדת נתונים לצורך בקרה בזמן אמת, הכנת דוחות ניטור.
    ניהול מלאי ורכש של אמצעי דיגום, בדיקה וציוד פיטוסניטארי ייעודי.
    מעבדת בריאות זרעים:
    ביצוע מטלות טכניות במעבדת בריאות זרעים, כגון: הפעלת אוטוקלאב, מכשירי חיטוי וניקוי וכו'..
    חיטוי מתקנים וכלים לצורך עבודה סטרילית.
    הכנת תמיסות עבודה למעבדה.
    ארגון מלאי חומרים במעבדה.
    דרישות:
    ניסיון בתפקיד דומה - יתרון.
    יכולת לעבוד בתפקיד המשלב עבודת שטח מאומצת לצד עבודה אדמיניסטרטיבית.
    יכולות גבוהות של סדר ודיוק.
    יכולת לעבוד באופן עצמאי וכן נכונות לעבודת צוות.
    ידע בתוכנות Office ובOutlook.
    שפות: עברית טובה, אנגלית טובה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5911900
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?