דף הבית » משרות לפי חברות » הזרע Hazera
הזרע Hazera

    דרושים הזרע Hazera

    המשרות שלנו (9)
    תחום עיסוק
    פארמה וביוטק
    כמות עובדים
    מעל 100

    עוד עלינו

    משרות הזרע Hazera

    הצעות עבודה
    מתוך 1
    נמצאו 9 משרות
    1 ימים
    מיקום המשרה: ברורים וקרית מלאכי
    היקף המשרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
    תנאים נוספים:החזר הוצאות
    מדובר במעבדה המהווה חלק ממערך בקרת האיכות של החברה.
    המעבדה עוסקת בשירות אבחון ואפיון פתוגניים המועברים על ידי זרעים.
    התפקיד כולל קבלת דוגמאות לבדיקה, הרצת בדיקות שונות במגוון שיטות מיקרוביולוגיות קלאסיות.
    משרה מלאה + נכונות לשעות נוספות עפ"י צורך.
    (שעות העבודה גמישות, ניתן להתחיל את יום העבודה בין 06:00 ל 08:00).
    דרישות:
    תואר ראשון במדעים, יתרון לתחומי מדעי הצמח /פיטופתולוגיה - חובה.
    עבודה על פי נהלים ותקנים, ראייה מערכתית.
    יכולת גבוהה בעבודה עצמאית ובצוות.
    יכולות ארגון טובות, סדר ודיוק.
    אנגלית רמה גבוהה בכתב ובע"פ.
    חוש טכני וניסיון בעבודה עם מחשב. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5832282
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    1 ימים
    מיקום המשרה: ברורים
    היקף המשרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
    דרוש /ה Orders Planner משרה זמנית החלפה לחל"ד בחברת "הזרע סידס".
    מהות התפקיד: תפעול ותכנון הזמנות.
    תחומי אחריות מקצועיים: טיפול בהזמנות זרעים דוגמאות ומסחרי.
    ייזום פעילויות הכנת מלאי להזמנה.
    קידום הטיפול במלאי למכירה.
    יזום פעילויות מול ממשקים פנים ארגוניים.
    היקף משרה: משרה מלאה ימים א'-ה' 08:00-17:00.
    מיקום המשרה חוות ברורים, סמוך לצומת מסמייה.
    דרישות:
    תואר אקדמי הנדסת תעשייה וניהול /כלכלה - חובה.
    שפות: עברית, אנגלית ברמה גבוהה (בדגש על כתיבה ודיבור).
    שליטה מלאה ב Excel (ניתוח נתונים, טבלאות Pivot, פונקציות מורכבות).
    ידע בעולם הזרעים - יתרון.
    ידע במערכת ERP יתרון.
    דייקנות ותשומת לב לפרטים.
    יכולת לעבוד תחת לחץ.
    נכונות לעבודה עצמאית.
    יכולת למידה עצמית.
    שירותית עבודה עם ממשקים רבים. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5967304
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 1 שעות
    מיקום המשרה: ברורים
    היקף המשרה: משרה מלאה
    דרוש /ה עובד /ת למעבדת ביולוגיה של התא.
    יעוד:
    ביצוע שיטות בתחום ביולוגיה של התא לשיפור וקיצור תהליך הטיפוח.
    תחומי עיסוק ואחריות:
    ביצוע שיטות בתחום ביולוגיה של התא ועבודה בתרביות רקמה, בהתאם להוראות העבודה ולהנחיות מנהלת המעבדה.
    מעקב ובקרה אחר גידול הצמחים בחממה.
    תיעוד התהליכים וכתיבת הוראות עבודה.
    השתתפות בכלל המשימות והפרויקטים השונים המתקבלים במעבדה.
    דרישות:
    תואר ראשון בתחום ביולוגיה / ביוטכנולוגיה. 
    ניסיון בתרביות צמחים -יתרון.
    נכונות לעבודת צוות.
    אנגלית ברמה טובה מאד.
    שליטה בתוכנת Office.
    רישיון נהיגה- חובה.
    שעות עבודה: משרה מלאה 07:00-16:00 .
    (בהתאם לצורך שעת ההתחלה תוקדם לשעה 06:00)
    מיקום המשרה: חוות ברורים בסמוך לצומת מסמייה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5974089
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 6 שעות
    מיקום המשרה: ברורים
    היקף המשרה: מספר סוגים
    לחברת "Hazera" דרוש /ה עובד /ת עונתי /ת לעבודה חקלאית למשך כשמונה חודשים (מוכר גם כעבודה מועדפת).
    תמיכה בפעילות בחממות: דיגום עלים לטובת מחקר גנטי, אפיון בשטח, הכנת מפות, שלטים, שתילה, קטיף ועוד.
    כמו כן, תמיכה בפעילות משרדית כגון: הזנת נתונים למחשב, מיון וספירה של זרעים, סידור מלאי בשקיות.
    היקף המשרה: משרה מלאה, ימים א-ה בין השעות 06:00-15:00.
    מיקום המשרה:חוות ברורים - סמוך לצומת מסמייה.
    קיים מערך הסעות מקריית גת וקריית מלאכי.
    דרישות:
    נכונות לעבודת שטח (חממות).
    נכונות לעבודת צוות.
    שליטה טובה במחשבים - office.
    דיוק, סדר, ארגון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6018814
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    לפני 1 שעות
    Job Type: Full Time and English Speakers
    Required Marketing Analyst and Pricing Officer.
    Operations:
    Administrate marketing data systems.
    Support marketing budget and Actual vs budget monitoring.
    Support Marketing periodic tasks and routines, such as reporting and analysis.
    Maintain sourced products database and analysis.
    Take part in other ad hoc projects and reports to support marketing operations excellence.
    Pricing:
    Assist in price list set up process and analyze deviations from targets.
    Develop Pricing support models and maintain pricing database.
    Manage pricing analysis to support activities including of new product pricing and discrepancy resolution etc.
    Perform profitability analysis per segments and markets supporting. Product Managers as well as Sales team to assure integrated profit approach.
    Analyze financial impact of price approach in view of overall history as well as profitability segments (customer, markets, competition).
    Requirements:
    Relevant academic degree: B.A. in Economics or other relevant degree.
    Up to 5 years' experience in relevant Economics roles (e.g. Sales Analyst, Budget Controller, Cost Controller).
    in a global complex large organization.
    ERP and BI familiarity, background in Oracle & QlickView is an advantage.
    Computer Literate - Proficient in Microsoft Excel and PowerPoint.
    Personal Capabilities and skills:
    Projects management and execution skills.
    Strong interpersonal and facilitation skills across diverse stakeholder.
    Positive pro-active, can-do attitude with high level of energy and work ethics.
    High inter-personal communication skills.
    Ability to multi-task while staying focused to get critical items resolved
    Service oriented.
    Highly analytical skills with proven ability to gather and interpret data.
    Proficient in both oral and written English.
     
    Show more...
    6049695
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    לפני 3 שעות
    מיקום המשרה: ברורים
    היקף המשרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
    דרוש /ה פלנר /ית ליחידת R&D Operations - משרה זמנית.
    אחריות לתכנון הייצור החקלאי בהיבטי כ"א, משאבים ותהליכים.
    מעקב ובקרה אחר המלצות התכנון ותיאום מול הגורמים השונים.
    בחינה ושיפור של מודלים תומכי תכנון.
    גיבוש המלצות אופרטיביות לשיפור תהליכים וביצועים על-בסיס נתונים הגדרת מדדי הצלחה.
    ביצוע אנליזות וניתוחים סטטיטסטים לצורך מעקב ובקרה.
    דרישות:
    תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול.
    ניסיון התחלתי בתחום ה - Planning.
    הבנה של אופטימיזציה של תהליכי ייצור.
    שליטה מתקדמת ביישומי Excel.
    יכולות חשיבה גבוהות בדגש על יכולות אנליטיות.
    ראייה מערכתית לצד העמקה והקפדה על פרטים.
    יכולת הובלה וגישה פרו-אקטיבית.
    יכולת לעבוד בסביבה מורכבת ורב-תרבותית.
    כישוריים בינאישיים מעולים בדגש על:
    - יצירת יחסי אמון ושיתוף פעולה.
    - תקשורת ביניאישית נעימה וחיובית.
    שליטה טובה מאוד באנגלית כתיבה ודיבור.
    זיקה לעולם החקלאות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6054928
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    4 ימים
    Job Type: Full Time
    We are looking for an experienced Regional Marcom Manager to join our team.
    The ideal candidate is strategic and highly organized, with a dynamic and wide Hands-on skillset across various domains.
    Mission:
    To provide marcom expertise and support to our subsidiaries and other internal partners, applying market driven approach and solutions orientation. Bridging between regional markets goals and corporate strategy and policy and strengthen brand visibility and awareness.
    Roles & Responsibilities:
    * Regional/markets annual plans - creating, implementing, managing and executing.
    * Creating budget + follow-up, maintaining.
    * Maintaining brand language & strengthening brand visibility, awareness and consistency.
    * Increasing knowledge of markets (fresh chain/products/processes).
    * Advice on and create new promo materials and actions - based upon the strategy.
    * Responsibility for web.
    Requirements:
    * Education - a relevant degree.
    * Extensive experience in Marketing communication in a multinational organization with an emphasis on digital marketing communications strategies and services a must!
    * Extensive knowledge and experience in digital marketing tools such as:
    - Google AdWords and Analytics.
    - Facebook platforms Facebook, Instagram, WhatsApp.
    - Other social media channels - LinkedIn, Twitter, Tik Tok.
    - WordPress CMS.
    - E-mail marketing.
    * Excellent writing and editing experience and operation of social media channels.
    * Excellent Computer skills - Office (Word, Excel and PowerPoint).
    * Proficient in English and Hebrew.
    Personality traits:
    * Ability to collaborate with peers and motivate interfaces.
    * Ability to lead tasks and projects, engage others and work under tight schedules in a dynamic environment.
     
    Show more...
    6056939
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 4 שעות
    מיקום המשרה: ברורים
    היקף המשרה: משרה מלאה
    אחריות לניהול הטכני של כלל מערכות המפעלים, המבנים והתשתיות לרבות מערכות אלקטרומכניות, מעבדות, שפכים ועוד.
    תכנון וביצוע אחזקת מנע ושבר לצד קליטת ציוד חדש, הטמעה ואכיפת בטיחות ואיכות הסביבה.
    ניהול צוות האחזקה ב 2 אתרים (כ- 8 עובדים).
    הובלת פרויקטים הנדסיים בינוי, תעשיה ותשתיות.
    ניהול תקציבי אחזקה.
    בניה והטמעה של שגרות בדיקות וטיפולים.
    עדכון נהלי הפעלה ואחזקה, מערכת תיעוד ותחזוקת ספרי מכונה.
    אחריות להדרכת עובדים והסמכתם.
    אחריות למדידה ולשיפור רמת שירות ומדדי ביצוע.
    דרישות:
    השכלה - חשמלאי /ת ראשי /ת - חובה.
    השתלמויות בתחומי הבטיחות השונים. הסמכה כממונה /ת בטיחות - יתרון.
    הכשרות והסמכות בקירור ומיזוג אוויר, ממונה /ת אנרגיה - יתרון.
    ניסיון בניהול מערך אחזקה מחברה תעשיתית מורכבת. עדיפות לתחום המזון, הפארמה או התעופה.
    ניסיון בניהול צוותי עובדים.
    ניסיון בניהול וקבלנים חיצוניים.
    ניסיון בהובלת פרויקטים טכנים ותפעוליים מורכבים.
    ניסיון בניהול תוכניות עבודה ותקציבים.
    מחויבות למקצועיות ולחווית לקוח טובה.
    שליטה טובה בעברית ובאנגלית.
    נכונות לעבודה בימי שישי עפ"י צורך. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6091173
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    לפני 4 שעות
    מיקום המשרה: ברורים
    היקף המשרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
    הובלת תהליכי הגיוס למשרות עונתיות, זמניות וקבועות מפתיחת המשרה ועד לחתימת חוזה.
    כתיבת חוות דעת ותמיכה בתהליכי קבלת החלטות.
    ניהול הקשר מול מנהלים מגייסים, מועמדים ומקורות גיוס.
    תיעוד כל שלבי הגיוס במערכת יעודית.
    דרישות:
    ניסיון משמעותי בגיוס כולל הובלת ראיונות ותהליכי אבחון ומיון.
    ניסיון בעבודה עם מערכת Niloosoft - יתרון משמעותי.
    יכולת טובה להתבטא בכתב ובעל-פה; יכולת המשגה טובה.
    סדר, כושר ארגון ותכנון.
    משמעת עצמית, חריצות ומכוונות לעמידה ביעדים.
    סקרנות ויכולת לימוד מהירה של עולמות תוכן חדשים.
    כישוריים בינאישיים מעולים:
    - יכולת לבנות יחסי אמון ושיתוף פעולה עם ממשקים שונים ומגוונים פנימיים וחיצוניים.
    - יכולות הובלה והשפעה.
    - עצמאות, יוזמה ואחריות.
    - גישה נעימה, רגישה ושרותית לזולת. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6091174
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?