לחברה בירושלים המתמחה בפיתוח ויישום פתרונות תזונתיים חדשניים לחולי סרטן, דרוש.ה מזכיר.ה אדמינסטרטיבי.ת, עם רקע בניהול חשבונות.
ניהול קשר עם חולים: קביעת תורים, תשאול חולים לקראת אספקה שבועית, ליווי אישי
אחריות להזמנת אספקות, תיאום מול יצרנים והמרכז הלוגיסטי.
טיפול בניהול חשבונות החולים וניהול החשבונות הכללים של החברה.
עבודה שוטפת מול רואי החשבון של החברה.
ניהול תכתובות ב LinkedIn
היקף משרה: משרה מלאה, עם גמישות בהיקף העבודה ובשעות העבודה בהתאם לדרישות התפקיד ולצרכיהן.ם של המועמדות.ים, כולל אפשרות לזמינות לעבודה בשעות אחר הצהריים פעמיים עד שלוש בשבוע. המשרה עשויה להתאים גם לאמהות, לסטודנטיות.ים ולמי שמבקשות.ים לשלב בין קריירה לחיים אישיים.
דרישות:
ניסיון קודם בעבודת מזכירות וניהול חשבונות.
שליטה בתוכנת חשבשבת ובמערכות מיחשוב נוספות
אנגלית ברמה טובה (קריאה, כתיבה ודיבור)
אחריות, אמינות, יושרה. תקשורת בינאישית טובה. שירותיות גבוה
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.