דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים אניטה גלידה
אניטה גלידה

דרושים אניטה גלידה

תחום עיסוק
מזון / מסעדנות / אירועים
כמות עובדים
51-100
מיקום
מספר מקומות

משרות אניטה גלידה (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בYHR
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה מובילה בצפון דרוש/ה מנהל /ת מוקד טלפוני.
התפקיד כולל:
ניהול, הובלה ושיפור מתמיד של מוקד השירות והמכירה הטלפונית. עמידה ביעדי שירות ומכירה, קידום חווית הלקוח לאורך תהליך הקנייה והשירות וחיזוק נאמנות הלקוחות לחברה
ניהול צוות עובדים/ות ואחריות על תפעול המוקד
דרישות:
ניסיון קודם כמנהל/ת מוקד שירות ו/או מכירה טלפוני - חובה
ניסיון בניהול צוות עובדים/ות
יכולת הובלה, רמת שירותיות גבוהה, יכולת אנליטית וניסיון בעבודה עם דוחות שירות ומכירה, היכרות עם מערכות CRM וטלפוניה, יוזמה, משימתיות בשילוב רגישות אנושית, אסרטיביות ויכולת פתרון בעיות בזמן אמת.
המשרה מתאימה לנשים וגברים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8208643
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בגב אקספרט בע"מ
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
לארגון טכנולוגי מוביל ופורץ דרך בתחומו, המשיק בימים אלו פעילות חדשנית בישראל, אנו מגייסים מנהל /ת מוקד שירות ומכירה בעל/ת ניסיון מוכח ויכולות הובלה.

התפקיד כולל ניהול והובלה של צוות עובדים איכותי (כ-10 עובדים), אחריות על עמידה ביעדי שירות, מכירה וזמינות, בניית סידורי עבודה ותכנון משמרות, ובקרה שוטפת על איכות השירות ושיפור תהליכי עבודה. כמו כן, מנהל /ת המוקד יהיה/תהיה אחראי/ת על גיוס, הכשרה, חניכה ומתן מענה מקצועי לצוות, ועל הפקת דוחות, ניתוח נתונים ויישום תובנות בשטח. העבודה הינה בממשק צמוד עם מכירות, שיווק, מערכות מידע והנהלה.

אם אתם מחפשים את האתגר הבא שלכם בסביבה דינמית וצומחת, עם דגש על שירות פרימיום ומצוינות תפעולית, ורוצים לקחת חלק בהצלחה של חברה עם אופק התפתחות משמעותי זו ההזדמנות שלכם.
דרישות:
ניסיון קודם בניהול מוקד שירות/מכירות חובה!
ניסיון בניהול צוות עובדים חובה!
ניסיון מוכח בבניית סידור עבודה ותכנון משמרות חובה!
שליטה גבוהה במערכות CRM, תוכנות דיווח וניהול מוקדים.
יכולת אנליטית חזקה הפקת דוחות, ניתוח נתונים וקבלת החלטות מבוססות.
אוריינטציה שירותית גבוהה, סדר, ארגון ויכולת קבלת החלטות בזמן אמת.
תקשורת בין-אישית מעולה, יכולת עבודה תחת לחץ והתמודדות עם מצבי שירות מורכבים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8191974
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בAlljobs Match
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה בנשר, דרוש/ה מנהל/ת צוות למחלקת פניות הציבור.

תיאור התפקיד:
אחריות לניהול כולל של צוות פניות הציבור בארגון, במטרה להבטיח מתן מענה מקצועי, מהיר ואיכותי לפניות הציבור, תוך שיפור מתמיד של תהליכי השירות, ניתוח מגמות ושמירה על שביעות רצון גבוהה בקרב הפונים.

תחומי אחריות עיקריים:
ניהול והובלה של צוות פניות הציבור, כולל חניכה, ליווי מקצועי, גיבוש תוכניות עבודה וניהול שוטף.
פיקוח על הטיפול בפניות שמתקבלות בערוצים השונים (טלפון, דוא"ל, מכתבים, רשתות חברתיות, מערכת CRM וכו').
אחריות לעמידה ביעדי שירות ובמדדי איכות (SLA, זמני תגובה, שביעות רצון).
טיפול בפניות מורכבות, תלונות רגישות או חריגות, וייצוג הארגון מול הפונים.
ניתוח דוחות ומגמות מהפניות זיהוי כשלים מערכתיים, והצעת פתרונות לשיפור השירות.
שיתוף פעולה עם גורמים פנים ארגוניים לשם קידום פתרונות מערכתיים לפניות חוזרות או מורכבות.
אחריות על הדרכות והכשרות מקצועיות לעובדי הצוות.
עדכון נהלים והטמעתם בצוות.
דיווחים שוטפים למנהלים ולגופי בקרה רלוונטיים.
דרישות:
ניסיון כנציג/ה בכיר/ה בחברת תקשורת וסלולר גדולה או ביטוח -חובה.
ניסיון קודם בניהול צוות שירות/מוקד/פניות ציבור - חובה.
ניסיון בעבודה מול מערכות CRM וניהול דוחות יתרון.
כושר ניסוח מעולה בכתב ובע"פ בעברית (יתרון לשפות נוספות).
אוריינטציה שירותית גבוהה, אמפתיה, סבלנות, ויכולת טיפול במצבים רגישים.
ראייה מערכתית ויכולת ניתוח תהליכים.
יכולת הנעה והובלת צוות לעמידה ביעדים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8218572
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו