דף הבית » משרות לפי חברות » אבידן ושות' רואי חשבון
אבידן ושות' רואי חשבון

    דרושים אבידן ושות' רואי חשבון

    תחום עיסוק
    כלכלה / ביטוח / פיננסים
    כמות עובדים
    1-10

    דרושים ב- אבידן ושות' רואי חשבון

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- אבידן ושות' רואי חשבון אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: מספר סוגים
    בנקאות דיגיטלית ללקוחות החברה בנקאות אישית, קריאת דוחות אקסל, עזרה להתנהלות כלכלית טובה יותר, ניתוח פעולות בחשבון.
    שעות הפעילות:
    08:00-17:00 ו12:00-20:00 ימי שישי לסירוגין שישי כן שישי לא.
    משמרת לילה או סופי שבוע לסירוגין פעם -פעמיים בחודש רק מהבית!
    שכר ותנאים:
    שכר 40 ש"ח + נסיעות + בונוסים ועמלות עד 1,500 ש"ח + הפסקות בתשלום.
    קורס בין שבועיים לשלושה שבועות.
    התחייבות ל4 חודשים - חובה.
    מיקום: עמינדב ת"א.
    דרישות:
    ניסיון מוכח העולמות שירות לקוחות.
    ניסיון תעסוקתי מעולמות הביטוח / בנק / פיננסים/ חברות אשראי / שוק ההון.
    יתרון לבעלי /ות תואר אקדמי, בוגרי /ות תואר תעשיה וניהול, כלכלנים /ות.
    אנגלית ברמה טובה מאוד - חובה.
    יכולת אנליטית.
    ידע באקסל, ידע באופיס. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6179886
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
     
    משרה בלעדית
    1 ימים
    KPMG - סומך חייקין רואי חשבון
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה ומתאים גם לאנשים עם מוגבלות
    KPMG ידועה בהיותה מקום נהדר לעבוד בו ולבנות קריירה, KPMG מספקת שירותי ביקורת, מס וייעוץ לארגונים בתעשיות החשובות ביותר של היום. הצמיחה שלנו מונעת על ידי מתן תוצאות אמתיות עבור הלקוחות שלנו. היא באה לידי ביטוי גם בתרבות שלנו, המעודדת פיתוח אישי, סביבת עבודה ייחודית, מתגמלת חדשנות, מצוינות ותומכת בקהילות שלנו.
    KPMG מחפשת כעת מנג'ר עבור מחלקת הערכות השווי שלנו.
    התפקיד כולל ניהול פרויקטים של הערכות שווי חברות לצרכים מסחריים, חשבונאיים, משפטיים ולצורכי מס.
    התפקיד כולל ממשקים עם הנהלות בכירות של חברות במגוון רחב מאוד של תחומים, בארץ ובעולם, בניית מודלים עסקיים, בניית מצגות מנהלים, כתיבת דוחות בעברית ובאנגלית.
    דרישות:
    תואר ראשון בחשבונאות או כלכלה או תואר דומה.
    תארים נוספים בתחום המשפטי/עסקי - יתרון.
    שלוש שנים ומעלה ניסיון אקטיבי בתחום הערכות שווי.
    ניסיון בניהול עובדים ופרויקטים בתחום הערכות שווי.
    ניסיון ממחלקה כלכלית במשרד רו"ח - יתרון.
    ניסיון בפיתוח עסקי - יתרון.
    יכולת אנליטית מעולה בניתוח דוחות כספיים, חברות ותחומים עסקיים.
    יכולת לימוד מהירה של ענפים ותחומים עסקיים רבים.
    שליטה מעולה באקסל ובפאואר-פוינט וידע בבניית מודל פיננסי באקסל.
    אנגלית ברמה גבוהה מאוד.
    מתאים גם לבעלי /ות מוגבלויות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6252281
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    תנאים נוספים:קרן השתלמות
    השתלבות בקבוצה ציבורית גדולה ומובילה,
    תפקיד יחידני ומאתגר הכולל ביצוע אנליזה עסקית ושיווקית של כל מרכיבי הפעילות בארגון, כולל יצירת ניתוחי עומק מורכבים.
    שליפה וניתוח נתונים במגוון רחב של תחומים, לטובת מיקוד הפעילות העסקית ומתן המלצות לפעולה,
    עבודה מול בסיסי נתונים גדולים תוך אחריות להכנת דוחות / דשבורדים וניתוחם,
    ניתוחי כדאיות כלכלית, עלויות ורווחיות,
    ניהול היעדים העסקיים וזיהוי מגמות,
    בקרת תוצאות ותהליכים תומכים,
    בניית מצגות עסקיות והצגתם לדרג הניהולי.
    בניית תקציבים ויעדים שנתיים,
    כפיפות לראש מטה,
    תנאי שכר מעולים.
    עבודה בת"א בסמוך לרכבת.
    דרישות:
    תואר ראשון בכלכלה / מתמטיקה / סטטיסטיקה / תעשייה וניהול - חובה,
    שלוש שנות רקע ומעלה בתפקיד דומה ( אנליסט /ית / כלכלן /ית ) - חובה,
    אקסל ברמה גבוהה מאוד כולל נוסחאות מורכבות ובניית מודלים כלכליים -חובה!
    שליטה מלאה ב Power Point,
    ניסיון בניתוח נתונים - חובה,
    הכרות עם מערכות BI,
    ניסיון מתחום הקמעונאות / נדל"ן - יתרון,
    ניסיון ב SQL שאילתות וכו יתרון,
    הכרות עם ERP Priority - יתרון,
    יכולות אנליטיות גבוהות והבנה עסקית,
    יכולת למידה גבוהה, ניתוח והסקת מסקנות,
    דיוק, יסודיות, יכולת עבודה בתנאי עומס ולו"ז מוגדרים,
    יחסי אנוש טובים ועצמאות בעבודה,
    יכולת עבודה טובה בצוות,
    זמינות למשרה מלאה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6355502
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    לפני 6 שעות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה חלקית
    למשרד רואי חשבון בתל אביב, דרוש/ה רואה/ת חשבון או מבקר/ מבקרת חשבונות למשרה מלאה או חלקית בעל /ת ניסיון בביקורת חשבונות בחברות קטנות-בינוניות.
    העבודה כוללת ביקורת חשבונות ועריכת דוחות כספיים לחברות קטנות ובינוניות.

    עבודה בסביבה נעימה ובשעות נוחות.

    תנאים טובים למתאים /מתאימה לרבות שמירת זכות וותק לימי חופשה כפי שהיה במקום עבודה קודם ושמירת זכות למספר ימי הבראה בהתאם למה שהיה במקום עבודה קודם.

    קיימת תחבורה ציבורית נוחה למקום העבודה.
    דרישות:
    בעל /ת ניסיון בביקורת חשבונות חברות קטנות-בינוניות במשרדי ראיית חשבון קטנים / בינוניים.
    - שליטה בקונטו.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6374297
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    לפני 10 שעות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה והתמחות
    למשרד רואי חשבון בתל אביב דרוש /ה מתמחה בראיית חשבון במגוון תחומי הביקורת לאחר בחינות מועצה.
    משרה מלאה, תחילת עבודה מידית.
    דרישות:
    בעל /ת ניסיון קודם - עדיפות.
    בעל /ת יכולת למידה מהירה.
    בעל /ת יכולת מולטיטסקינג ועבודה תחת לחץ.
    דייקנות.

    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6369767
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    4 ימים
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    הזדמנות להצטרף ל"גוזלן לוריא" הפירמה שתביא אתכם /ן הכי רחוק והכי גבוה שאפשר!
    במסגרת התפקיד:
    תיהנו מהכשרה מקצועית צמודה מהשותפים.
    תקבלו אחריות כוללת על אשכול חברות ממגוון תחומים במשק.
    תנהלו קשר ישיר מול הלקוחות.
    תבצעו ביקורת ותכינו דוחות כספיים, דוחות אישיים והצהרות הון לבעלי שליטה.
    תתנהלו ישירות מול הרשויות.
    תתמקצעו בתחומי המיסוי והחשבונאות.
    תבחנו תוצאות העסקיות וההשלכות המסחריות על העסקים הנבחנים.
    דרישות:
    בעלי /ות ניסיון.
    ראייה רחבה.
    יכולת עבודה בצוות.
    נכונות למשרה מלאה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6332035
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    לפני 9 שעות
    פרנקו ושות' - רואי חשבון
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    למשרד רו"ח בלב הסיטי של ת"א (חניה צמודה מובטחת חינם במגדל) דרוש/ה רו"ח מבקר/ת.

    * המשרד מחויב לשיפור תמידי שוטף של רמת עובדי הביקורת במיסוי (ישיר ועקיף).
    * נוכחות בפגישות עם הלקוחות בכל פגישה הינה חובה משרדית.
    * אופק, קידום מהיר למתאימים /ות והמסוגלים /ות לנהל באופן עצמאי אשכול לקוחות לרבות: קשר אישי וישיר עימם לצד טיפול רוחבי מלא בכל מגוון צרכיו של הלקוח
    (נוכחות בפגישות עימו,, קשר מול רשויות מס, ביקורת, הכנת פגישות רבעוניות, תכנוני מס וכדומה)
    * הרצאות מקצועיות פרטיות אחת לחודש, ישיבות עם בכירי המשרד להענקת כלים משמעותיים יותר להגברת היכולת המקצועית, ישיבות שבועיות של כלל המשרד לצורך סקירה ובחינה משותפת של אירועי השבוע החולף מהבחינה המקצועית והמיסויית, מעבר משותף על פרסומים מקצועיים וכדומה.
    *ניהול עמדת העבודה באמצעות האינטרנט ובאמצעות תוכנות לניהול משימות מהמתקדמות בעולם כגון ה Monday ה Google drive ה Dropbox ועוד. למעשה המשרד מנוהל מלא בענן והוא מוגדר כמשרד Paper Less ארכיב דיגיטלי.
    * כאמור שליטה עצמאית ומלאה באשכול חברות (כ-40 במספר).
    חניה מקורה במגדל המשרד עצמו, שכר גבוה, תנאים נפלאים בסביבת העבודה, אירועים חברתיים, אווירת עבודה אחרת, קהל לקוחות מאד ייחודי, התמקצעות בלתי פוסקת ועניין רב.
    דרישות:
    * ניסיון של 3-4 שנים לפחות
    * המשרה מתאימה אך ורק לרואי /ות חשבון אחרי שלוש שנות ניסיון לאחר סיום התמחות לפחות.
    * שליטה מוכחת בשע"מ.
    * יכולת ניהול עמדת עבודה במספר תיקים במקביל.
    * יכולת עבודה בצוות ו/או סיוע לצוותים אחרים.
    * יכולת כתיבה משרדית, אוצר מילים והתבטאות ברמה גבוהה.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6340753
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?