דף הבית » משרות לפי חברות » PORAT GROUP
PORAT GROUP

    דרושים PORAT GROUP

    תחום עיסוק
    משפטים
    כמות עובדים
    11-50

    דרושים ב- PORAT GROUP

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- PORAT GROUP אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברת שמירה ובטחון דרוש /ה עוזר /ת חשב לתחום בקרות שכר.
    ביצוע בקרות שוטפות על שכר העובדים בהתאם לנהלי החברה.
    בניה ושיפור תהליכים בתחום השכר, הנהלת חשבונות ותחומים נוספים.
    דיווחים למוסדות /רשויות /משרדי ממשלה.
    דרישות:
    רואה /ת חשבון מתחיל /ה או בעל /ת תואר ראשון בחשבונאות לאחר סיום התמחות המעוניין /ת לעסוק בתחום בקרת שכר
    היכרות עם עולמות התוכן של דיני עבודה
    שליטה מלאה באקסל המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6280258
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    4 ימים
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברת תיירות גדולה דרוש /ה עוזר /ת חשב למחלקת הכספים של החברה.
    התפקיד כולל:
    * הכנת דוחות כספיים חודשיים ושנתיים.
    * קשר עם רשויות.
    * סיוע באיסוף והגשת חומרים הנדרשים על ידי רשויות המס.
    * מתן תמיכה למחלקות השונות בחברה בנושאים כספיים.
    * עבודה מול חשב החברה ומול רו"ח חיצוניים בנושאים חשבוניים של החברה.
    משרה מיידית בתל אביב.
    משרה מלאה.
    דרישות:
    רואה /ת חשבון מתחיל /ה לאחר התמחות - חובה.
    שליטה ביישומי אופיס - חובה.
    ידע קודם בתוכנת אביב - יתרון.
    אנגלית ברמה גבוהה - חובה.
    ידע וניסיון בהכנת דוחות כספיים וניתוחים כלכליים - חובה.
    יסודיות, קפדנות, חשיבה גמישה - חובה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6303044
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דנאל משאבי אנוש בע"מ- סניף ת"א אדמ'
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    דרוש /ה עוזר /ת חשב- לחברה רפואית בתל אביב!
    במסגרת התפקיד:
    -סיוע בעריכה ואיחוד דוחות כספיים רבעוניים / שנתיים.
    -ניהול צוות הנהלת חשבונות ובקרה על עבודת מנהלי החשבונות בחברה.
    -ביצוע בקרות על התהליכים הכספיים/החשבונאיים, דוחות וניתוחים אנליטיים שוטפים.
    -עבודה על פרויקטים שונים במחלקת הכספים עם ממשקים חוצי ארגון.
    -הכנת תקציב שנתי ומעקב שוטף אחרי תקציב מול ביצוע.
    -עבודה מול רואי החשבון המבקרים של החברה.
    -כפיפות לחשב הקבוצה.
    *משרה מלאה, בתל אביב.
    * תן ביס, קרן השתלמות וסבסוד חנייה מלא.
    דרישות:
    -רואה /ת חשבון מוסמך /ת.
    -התמחות באחד ממשרדי ה BIG5 בביקורת חברות.
    -בקיאות ידע ויישום בתקינה בינלאומית (IFRS) - הכרחי.
    -ניסיון עם US GAAP- יתרון.
    -ניסיון כע.חשב /ת בחברה - יתרון משמעותי.
    -יכולת ניהול צוות והנעת עובדים.
    -יוזמה, ראש גדול ויכולת ניהול וסגירת משימות ותהליכים באופן עצמאי.
    -יחסי אנוש מעולים, יכולת עובדה בצוות ומול גורמים חיצוניים- חובה.
    -דיוק ותשומת לב לפרטים, בעל/ת מוטיבציה ורצון להשקיע, ללמוד ולצמוח בתפקיד.
    -אנגלית ברמה גבוהה.
    -שליטה ברמה גבוהה באקסל ותוכנות OFFICE.
    -נכונות לעבודה מאומצת ובסביבה דינאמית. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6377290
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
     
    משרה בלעדית
    4 ימים
    KPMG - סומך חייקין רואי חשבון
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: מספר סוגים
    KPMG מחפשת כעת יועץ /ת למחלקת רגולציה וניהול סיכונים פיננסיים.
    התפקיד כולל השתלבות בפרויקטי יעוץ לבנקים ולחברות מתן שירות פיננסי חוץ בנקאיות, לרבות חברות FINTECH וכן השתלבות בפרויקטי יעוץ וביקורת במשרד בתחומים ניהול סיכונים ורגולציה פיננסית.
    בנוסף, העבודה כוללת שילוב בביקורות של נאותות היישום של הוראות רגולציה, בחינת רגולציה בינלאומית וסקרי השוואה לפרקטיקות בחו"ל, ייעוץ בהיערכות ליישום של רגולציה חדשה, שירותי ניטור רגולציה ישראלית ובינלאומית, ביצוע ביקורות מיוחדות בתחומים רגולטוריים לרבות דיווחים רגולטוריים ועוד, בקרב גופים פיננסיים מובילים בתחומי הבנקאות ושוק ההון.
    התפקיד מאפשר היכרות עם תהליכים עסקיים בארגונים המובילים במשק, עבודה מול ממשקים מרובים וחשיפה לפרויקטים מגוונים.
    דרישות:
    תואר ראשון בחשבונאות, כלכלה, או משפטים.
    שליטה באקסל ברמה גבוהה.
    שליטה בניתוח נתונים - יתרון.
    ידע מימוני וידע בניהול סיכונים פיננסיים.
    יכולת מחקר איכותית וכמותית ומתוך מקורות מידע.
    יכולות ניסוח גבוהות ופרזנטטיביות מול לקוחות.
    יכולות פרזנטציה, הכנת תוצרים במסמכים רשמיים בוורד, POWER POINT ועוד.
    יכולת אנליטית וראייה רוחבית של תהליכים.
    ראיה עסקית ופיננסית.
    היכרות עם תהליכים עסקיים, יתרון מארגונים פיננסים.
    היכרות עם SAS, SQL - יתרון.
    מתאים גם למועמדים /ות עם מוגבלות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6045492
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: משרה מלאה
    שכר: 18,000-22,000
    לחברת ענק בתחום ההום סטיילינג דרוש /ה מנהל /ת חנות און ליין.
    דרישות:
    ניסיון בניהול חנות און ליין - חובה.
    ניסיון בליהוק מוצרים.
    הבנה בעולם הדיגיטל. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6379532
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    לפני 5 שעות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה ולדוברי אנגלית
    לחברת מורנה מעצבים בע"מ, עיצוב, ייצור ושיווק בגדי ים, דרוש /ה מנהל /ת אתר סחר E-COMMERCE (אתר בעברית ובאנגלית).
    תחומי אחריות: העלאת מוצרים, כתיבת תכנים, ניהול מלאי, תמיכה טכנית ללקוחות האתר, ניהול ועיצוב ערוצי המדיה, תכנון גאנט שיווקי, ניסיון בחקר שוק וניהול מועדון לקוחות - עבודה באקסל ובמערכות פנימיות לניהול לקוחות, הכנת ניוזלייטרים, עבודה מול משרד פרסום וקידום, ניהול רשתות חברתיות ומענה ללקוחות.
    אפשרות קידום למתאים /ה.
    דרישות:
    - ניסיון מוכח בתחום ה-E-COMMERCE, אתרים שמבוססי מערכת וורדפרס/שופיפאיי.
    - ידע בכל תוכנות המחשב כגון: אופיס, יתרון לפוטושופ ואילוסטרייטור.
    - אנגלית ברמת שפת אם - חובה.
    - נכונות לעבודה מאומצת.
    - יכולת ביצוע מספר משימות במקביל.
    - אחריות, מסירות, ראש גדול.
    (נא לשלוח קורות חיים בעברית).
    - המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6368338
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    ShayTech - שירותי השמה
    Job Type: Full Time
    Required Bookkeeper.
    What will you do:
    Maintain an accurate record of financial transactions across company ledger accounts.
    Purchase-orders, bills (supplier invoices), credit cards, VAT, payment cycles
    Sales-orders, invoices, dunning (collection), revenue recognition schedule
    Maintain the trial balance. Ensure proper Chart of Accounts match across the group.
    Reconcile accounts on weekly basis across all ledger (banks, credit cards, customers, suppliers, authorities, payroll, etc.)
    Reporting periodic tax reports to the relevant authorities
    Preparing monthly financial reporting package (Balance Sheet, P&L and Cash Flow).
    Preparing Payroll, travel reports and employee reimbursements.
    Point of contact for offshore financial service providers.
    Type 1+2 bookkeeper certification (type 3 is an advantage)
    Requirements:
    You are:
    At least 3 years of experience as a bookkeeper (including payroll, AR, AP).
    Excellent English: speaking, writing.
    Experience working in the Hi-Tech industry.
    Experience working with Salesforce and MS Excel.
    Experience working with NetSuite - Advantage
    Data entry skills
    A high degree of accuracy and attention to detail
    A strong sense of urgency, accountability, and end-to-end ownership
    Team player
    Confidentiality
    Full time, willingness to work extra hours on monthly/quarterly closing.
     
    Show more...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6346262
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?