דף הבית » כל החברות » פארמה וביוטק »  דרושים DOCS Global
DOCS Global

דרושים DOCS Global

תחום עיסוק
פארמה וביוטק
כמות עובדים
מעל 100
מיקום
מספר מקומות

משרות DOCS Global (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בהרץ השכרת רכב
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
HERTZ מגייסת רכז.ת גיוס וסורסינג משרה זמנית לשנה+ אופציה!
הצטרפו למשפחה מובילה ותהנו מסל תנאים מפנק במיוחד!

מה התפקיד כולל:
אחריות על איתור ומיון מועמדים לתפקידים שונים בחברה:
* פרסום משרות בערוצי גיוס מגוונים וברשתות החברתיות, איתור מקורות גיוס חדשים.
* סינון קו"ח, ביצוע ראיונות טלפוניים ופרונטליים וטיפול בקליטת עובדים חדשים.
* מתן שירות ומענה למנהלים ועובדים בארגון בנושאי גיוס וקליטת עובדים חדשים.

שעות עבודה:
משרה מלאה א'-ה' 8-17 (גמישות בשעות עפ"י צורך)
המשרה ממוקמת במטה החברה במרכז העסקים עזריאלי חולון
דרישות:
מה אנחנו מחפשים?

* אוריינטציה שיווקית, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא.
* היכרות מעמיקה עם עולם המדיה, שליטה ברשתות חברתיות- פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק
* ניסיון עיצוב ב CANVA - יתרון
* יכולת ניסוח והבעה גבוהות
* יכולת גבוהה בניהול משימות
* יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות
* תודעת שירות גבוהה
* השכלה בתחום משאבי אנוש/ מדעי ההתנהגות- יתרון
* חריצות, יצירתיות, אסרטיביות, דיסקרטיות
* שליטה מלאה ביישומי מחשב המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8420044
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
מיקום: תל אביב (בסמוך למגדלי עזריאל)
היקף התפקיד: 70% גיוס | 30% משאבי אנוש

לקבוצת חברות מובילה בתהליך צמיחה, אנו מחפשים רכז/ת גיוס פנים-ארגוני שתרצה לקחת את הצעד הבא בקריירה.
אם יש לך ניסיון קודם בגיוס ואת/ה רוצה להתפתח גם לכיוון של משאבי אנוש פנים-ארגוניים זו יכולה להיות ההזדמנות שלך.

מה התפקיד כולל:

ניהול תהליכי גיוס מקצה לקצה מאפיון צרכים ועד חתימת חוזה.
ראיונות טלפוניים ופרונטליים, כתיבת חוות דעת מקצועיות וליווי מועמדים לאורך כל הדרך.
עבודה צמודה עם מנהלים מגייסים ומתן ייעוץ מקצועי בתהליכי גיוס.
יצירתיות ופיתוח מקורות גיוס חדשים, ניהול פרסום משרות ופעילות ברשתות החברתיות.
תמיכה בתהליכי משאבי אנוש שוטפים קליטה, שימור, ליווי מקצועי ופרידה.
יוזמה ותרומה לשיפור חוויית העובד ולחיזוק תרבות הארגון.

כפיפות ישירה למנהל משאבי האנוש של הקבוצה.
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות בגיוס עובדים חובה.
ניסיון או היכרות עם תחום משאבי האנוש / פרט יתרון משמעותי.
תואר ראשון רלוונטי (מדעי ההתנהגות, פסיכולוגיה, משאבי אנוש וכד) יתרון.
תקשורת בין-אישית מצוינת, אהבה לאנשים, ויכולת עבודה עצמאית בסביבה דינמית. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8398397
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: הרצליה
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה מובילה בהרצליה דרוש/ה רכז/ת גיוס ומש"א

משרה מלאה בימים א'-ה', 8:30-17:30

מה בתפקיד?
* גיוס מקצה לקצה למגוון משרות
* פרסום משרות וסינון קורות חיים
*? ניהול ראיונות טלפוניים ופרונטליים וליווי מועמדים עד שלב החוזה
*?עבודה צמודה עם מנהלים בכירים ופונקציות נוספות
*?הכנת הסכמי העסקה, קליטת עובדים וסיומי העסקה
*?השתלבות בפעילויות רווחה ואירועי חברה
דרישות:
* ניסיון בגיוס - שנה או מעט פחות (כולל ניסיון עם ראיונות פרונטליים) חובה
*?זיקה אמיתית לעולם הגיוס חובה
*?תואר ראשון חובה
*?ניסיון בתחום הפרט יתרון
*?יכולת השתלבות בצוות לצד עבודה באופן עצמאי
*?יחסי אנוש טובים

* משרה מיועדת לגברים ונשים כאחד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8455823
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בRE-MARK
סוג משרה: מספר סוגים
בחברה יציבה וותיקה מעל 24 שנים, באווירה צעירה ומשפחתית
- גיוס נציגי שירות לקוחות+ שירות טכני + מכירות ושימור לקוחות למוקדים טלפוניים
- חובה, ניסיון עמוק בעבודת פרסום בקבוצות דרושים בפייסבוק.
- אחריות מלאה על כל שלבי הגיוס: איתור המועמד, קבלת קורות חיים, ראיון טלפוני והעברת מידע, זימון וראיון פרונטלי, קליטת העובד בחברה כולל ליווי בשבועות הראשונים בחברה.
- העבודה הינה במשרה מלאה ימים א'-ה' במשרדי החברה בנתניה.
דרישות:
- מיקוד בנציגי שירות ומכירה למוקדים טלפוניים - חובה.
- ‏ניסיון רב עם התמחות בגיוס ואיתור מועמדים באמצעות רשתות חברתיות - facebook + instagram -חובה.
- שליטה טובה ביישומי Office.
- יחסי אנוש מצוינים, חיוביות ואופטימיות, יכולת עבודה בצוות, יכולה עבודה עצמאית ותחת לחץ, יוזמה ואסרטיביות.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8451101
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בוויופוינט השמות
סוג משרה: משרה מלאה
תיאור התפקיד
מנהל /ת תפעול ומנהלה/ת מכירות בינלאומית יהיה/תהיה אחראי/ת על תיאום ותמיכה בתפעול מכירות בינלאומיות של
התפקיד דורש אדם מאורגן, קשוב לפרטים, עם כישורי ניהול אדמיניסטרטיביים ותפעוליים גבוהים, יכולת
שירותיות ללקוחות, ותמיכה בצוות המכירות כדי לאפשר לו להתמקד בפעילות מכירה והעצמת הלקוחות.
תחומי אחריות עיקריים
ניהול הזמנות:טיפול בהזמנות מכירה, מעקב אחר סטטוס, תיאום עם הלוגיסטיקה, והבטחת אספקה בזמן
ללקוחות בינלאומיים.
רכש ותיאום עם ספקים: ניהול בקשות רכש, מעקב עם שרשרת האספקה, ותיעוד מדויק של חשבוניות
והספקות.
דרישות:
תואר ראשון יתרון.
+2 שנות ניסיון בתפקיד לקוח/תפעול מכירות/שרשרת אספקה עם אחריות אדמיניסטרטיבית על תפעול
משרד.
ניסיון קודם בחברת מכשור רפואי יתרון.
כישורי שירותיות מעולים ותקשורת בכתב ובעל פה.
יכולת אינטראקציה עם עובדים ולקוחות פנימיים וחיצוניים בכל רמה.
שליטה בתוכנות מחשב:
salesforce o
Priority o
Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, SharePoint) o
o ידע בסיסי בחיבורי רשת
יכולת עבודה בתנאי לחץ ובסביבה דינמית.
כישורים אנליטיים ויכולת פתרון בעיות.
יכולת רב-משימות, גמישות והתאמה לשינויים בצורכי העסק. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8442915
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בANS Tech Ltd
סוג משרה: משרה מלאה ומשרה חלקית
שילוב של ניהול משרד יחד עם אחריות שיווק ותמיכה במכירות ושביעות רצון לקוחות.
תפקיד מגוון, דינמי, ואחראי בחברה טכנולוגית משפחתית וצומחת.
התפקיד כולל ניהול משרד, שיווק,שביעות רצון לקוחות .
דרישות:
יחסי אנוש מעולים, יוזמה ויכולת הנעה עצמית - חובה
שליטה באקסל, בכלי AI ויצירת אוטומציות-יתרון
ניסיון קודם בניהול משרד ובהנהלת חשבונות-יתרון
גישה שירותית, סדר וארגון, אחריות גבוהה - חובה
שליטה במערכת הנה"ח-יתרון
יצירתיות, אכפתיות, אחריות אישית, חשיבה מחוץ לקופסא ולחייך מכל הלב-חובה

אם את/ה אוהב/ת סדר, אנשים ופרויקטים משני עולם מקומך איתנו!
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8440971
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים ברייס פרופשונל בע"מ
סוג משרה: משרה מלאה ומתאים גם להורים / שעות גמישות
לחברת רייס פרופשונל המייבאת ומשווקת מוצרי צריכה וטיפוח דרוש /ה פקיד /ת בק אופיס למחלקת הסחר והמכירות - הזדמנות לקריירה בחברה מובילה

העבודה כוללת:
* תמיכה ובקרה שוטפת במחלקת הסחר והמכירות.
* הפקת דוחות מכירה וניתוח נתונים באמצעות Excel.
* עבודה בסביבה דינמית מול מספר ממשקים בו-זמנית.
* ימי עבודה - א'-ה'.
* שעות עבודה 08:00-17:00 קיימת גמישות.
* מיקום המשרה - מודיעין.
* עבודה בסביבה מקצועית, משפחתית ומלאת אנרגיה.
דרישות:
* ניסיון ב OFFICE לרבות אקסל ברמת נוסחאות.
* ניסיון בפריוריטי
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8448143
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בmorejobs
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: מספר סוגים
תנאים נוספים: מספר סוגים
התפקיד כולל: ביצוע הזמנות ודרישות רכש במערכת, הפקת דוחות, מעקב מחירונים, בקרת ביצוע משימות ועוד.
עבודה כחלק מצוות משפחתי ומגובש!
המשרה בימים א'-ה' 8:00-17:00 ללא ימי שישי (יש אפשרות למשרה 7:00-16:00).
שכר: 8,500 ש"ח + קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון עם שלל תנאים! ובינהם:
החזרי נסיעות, חנייה, חדר אוכל לעובדים, חנות עובדים במוצרים זולים, מתנות בחגים וימי הולדת, הפרשה לפיצויים ותגמולים, תשלום עבור ימי הבראה, מסלול קרן השתלמות, אפיקי קידום ופיתוח ועוד!
ריאיון קצר ומתחילים! לפרטים שלחו קו"ח.
דרישות:
ניסיון בתפקיד בק אופיס תפעולי קודם/ תואר ראשון- חובה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8466127
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בבשיבה בריאה
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: מספר סוגים
דרוש/ה מנהל /ת אדמיניסטרטיבי/ת לתפקיד מגוון ומעניין הכולל אחריות על היבטים שונים של ניהול משרד וארגון עבודת צוות יומיומית במרכז תל אביב.
התפקיד כולל ניהול משרד שוטף, טיפול בעבודה אדמיניסטרטיבית מגוונת וקשר עם לקוחות וספקים. המועמד/ת יהיה/תהיה אחראי/ת על תיאום פגישות, ניהול יומנים ולוחות זמנים של הצוות. התפקיד דורש יכולת עבודה עם מערכות CRM לניהול קשרי לקוחות ועבודה שוטפת עם Office 365 לצורך ניהול מסמכים ותקשורת פנימית. בנוסף, באחריות המועמד/ת לטפל בהפקת חשבוניות, ניהול הזמנות ומעקב אחר תשלומים. התפקיד מתאים למועמד/ת בעל/ת יכולות ארגון גבוהות, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה תחת לחץ. מדובר בתפקיד המאפשר צמיחה מקצועית ופיתוח כישורים ניהוליים במגוון תחומים. העבודה היא עם צוות תומך ומקצועי ותלווה בהדרכה מקיפה בתחילת הדרך. התפקיד כולל אינטראקציה עם גורמים שונים ומגע ישיר עם לקוחות.
העבודה במשרה חלקית עד מלאה.
דרישות:
ניסיון של שנה-שנתיים בתפקיד אדמיניסטרטיבי או ניהולי
תואר ראשון - חובה
שליטה חובה ב-Office 365 כולל Word, Excel ו-PowerPoint
ניסיון בתיאום פגישות וניהול לוחות זמנים
ניסיון בהפקת חשבוניות וטיפול במסמכי חשבונות - יתרון
יכולת ארגון גבוהה ותשומת לב לפרטים
יחסי אנוש מעולים ויכולת תקשורת גבוהה
יכולת עבודה תחת לחץ ועמידה בלוחות זמנים
זמינות לעבודה במשרה חלקית עם פוטנציאל למשרה מלאה
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8446635
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה תעשייתית גדולה ומצליחה דרוש/ה רכז/ת תפעול ואדמיניסטרציה.

התפקיד כולל:
ניהול שוטף של עמדת הקבלה: מענה טלפוני, קבלת קהל וניהול יומני חדרי ישיבות.
אחריות מלאה על התפעול המשרדי: ניהול מלאי, הזמנות רכש של ציוד משרדי, מזון ומשקאות.
אדמיניסטרציה ותפעול של צי הרכב הארגוני (כ-100 רכבים): עבודה שוטפת מול עובדים, ספקים וגורמים רלוונטיים.
אחריות על נראות המשרדים, חדרי הישיבות והמרחב המשרדי, כולל טיפול בתקלות ותחזוקה שוטפת.
ריכוז וניהול תחום הבטיחות: תיאום, תחזוקה וביצוע הדרכות בטיחות לעובדי החברה.
בקרה תקציבית ראשונית: קליטה, בדיקה ואישור חשבוניות ספקים וחשבונות פנים-חברתיים במערכות החברה.
עבודה שוטפת מול מחלקת כספים, משאבי אנוש, עובדי החברה וספקים חיצוניים.
תמיכה בתהליכי קליטת עובדים (Onboarding) והיערכות לישיבות הנהלה ואירוח.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי / תפעולי / Back Office חובה.
ניסיון בעבודה בסביבה ארגונית מרובת ממשקים יתרון משמעותי.
שליטה טובה ביישומי Office, בדגש על Excel חובה.
ניסיון בעבודה עם מערכת Priority יתרון.
יכולת עבודה עצמאית, סדר ודיוק גבוהים, אחריות וראש גדול.
תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה מול מגוון גורמים.
יכולת ניהול מספר משימות במקביל ועבודה תחת לחץ. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8463289
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו