הובלת הקשר הישיר עם הלקוחות - מרגע קבלת התלונה ועד למתן מענה ללקוח.
טיפול בתלונות לקוחות, קבלת תלונות, ניתוב התלונה לגורם הרלוונטי ומעקב אחר הטיפול.
השתתפות בביצוע תחקירים לקיחת חלק בביצוע תחקירים בעקבות תלונות חיצוניות.
מעקב על פעולות מתקנות ומונעות בעקבות תחקירי תלונות.
הקלדת ממצאים והפקת דוחות ביקור אצל הלקוח.
דרישות:
הנדסאי מתחום תעשייה וניהול יתרון.
הכשרה מקצועית בתחום הבטחת איכות ובקרת איכות - יתרון.
ניסיון בתחום האיכות, ניהול לקוחות יתרון.
ניסיון בתחום שירות לקוחות/ ניהול לקוחות
אנגלית ברמה טובה מאוד.
ראיית צבעים תקינה חובה.
תקשורת בין אישית גבוהה.
שליטה מלאה בתוכנות האופיס ושימוש מתקדם באקסל חובה!
שליטה בניהול זמן וריבוי משימות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.