חברה בינלאומית המפתחת מוצר טכנולוגי ייחודי בתחום הקריאה והלמידה מחפשת מנהל /ת משרד ועוזר/ת מנכ"ל עם ניסיון בלוגיסטיקה וחשבונאות, חשיבה טכנית ויכולת טכנולוגית גבוהה, כולל מתן תמיכה טכנית בסיסית ללקוחות בעת הצורך.
התפקיד הוא במשרה חלקית בהיקף של 80%, עבודה מהמשרד בלבד, 5 ימים בשבוע (ללא עבודה מהבית).
דרוש/ה מועמד/ת שיכול/ה להתחיל באופן מיידי.
תחומי אחריות עיקריים:
ניהול שוטף של המשרד ותמיכה ישירה במנכ"ל
תיאום לוגיסטי הזמנות, שילוחים, עבודה מול מפעלים בסין ומחסנים בארה"ב, אירופה וישראל
הנפקת חשבוניות, מעקב אחרי תשלומים, עבודה מול לקוחות עסקיים ופרטיים
מתן תמיכה בסיסית ללקוחות (טכנית ואדמיניסטרטיבית)
חיבור בין מחלקות התפעול, התמיכה, השיווק והפיתוח
דרישות:
שליטה גבוהה באנגלית קריאה, כתיבה ודיבור
שליטה מתקדמת באקסל חובה
ניסיון בעבודה עם כלים דיגיטליים, מערכות ניהול וממשקים בין-מערכתיים
ניסיון בעבודות לוגיסטיקה וחשבונאות
תואר ראשון במנהל עסקים או תחום רלוונטי יתרון
ניסיון קודם בניהול משרד וליווי מנכ"ל יתרון משמעותי המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.