לחברה העוסקת בתחום ניהול והשכרת נכסים בארץ דרוש /ה מנהל /ת חשבונות למשרדי החברה בתל אביב למשרה בהיקף של כ-120 שעות חודשיות, גמישות בשעות ובימים.
התפקיד כולל:
ביצוע הנה"ח על כל תחומיה כולל סגירה עד למאזן, רישום וניהול חשבונאי תקין של כל הפעילות הכספית בחברה, ניהול כרטיסי חו"ז, התאמות בנקים, הנפקת חשבוניות בתדירות יומית, בקרת הוצאות, דיווח לרשויות ולמוסדות, קליטת נתוני שכר למערכות והנפקת תלושי שכר (ניסיון בחשבות שכר יתרון), הכנה ודיווח לקרנות פנסיה.
כ"כ התפקיד דורש ביצוע מטלות "אד-הוק" המנותבות ע"י מנהל המחלקה מעבר למטלות השוטפות בהתאם לצורכי החברה, כגון העברות בעלות /אחזקה בנכסים /דירות מול רשויות מקומיות, רשויות מים, חשמל וכד', יצירת קשר עם ספקים ולקוחות, בקרות נתונים ניהוליים, בקרות של תנועות ופעולות כספיות (עבודה עם אקסל).
דרישות:
הנה"ח סוג 3 עד למאזן, ניסיון מוכח שנתיים לפחות בסגירת דוחות שנתיים עד למאזן.
ניסיון בדיווחים למוסדות ורשויות (מע"מ, מס הכנסה, ביטוח לאומי).
שליטה בתוכנת הנה"ח חובה.
שליטה באקסל חובה.
ניסיון במחלקת הנה"ח בחברה בתחום המלונאות יתרון.
תעודת חשבות שכר יתרון.
שליטה במנוע חיפוש גוגל ומיקרוסופט וורד יתרון.
ראש גדול, אחריות ואמינות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.