דף הבית » משרות לפי חברות » Cal כרטיסי אשראי לישראל
Cal כרטיסי אשראי לישראל

    דרושים Cal כרטיסי אשראי לישראל

    המשרות שלנו (20)
    תחום עיסוק
    כלכלה / ביטוח / פיננסים
    כמות עובדים
    מעל 100

    עוד עלינו

    משרות Cal כרטיסי אשראי לישראל

    הצעות עבודה
    מתוך 1
    נמצאו 5 משרות
    לפני דקה
    מיקום המשרה: אשדוד
    היקף המשרה: מספר סוגים
    חברת Cal מגייסת אנשי /נשות מכירות המעוניינים /ות ליהנות מ:
    סביבת עבודה צעירה, מקום עבודה חיוני ויציבות תעסוקתית, גמישות בשעות העבודה, יכולת השתכרות ללא תקרת שכר (בונוסים גבוהים!), קליטה לחברה כעובד /ת חברה מהיום הראשון, המעניקות תנאים סוציאליים מורחבים, ארוחות מסובסדות, החזרי נסיעות מוגדלים ועוד.
    דרישות:
    זמינות לקורס במתכונת משרה מלאה.
    בגרות מלאה - חובה.
    ניסיון קודם - יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6072885
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    4 ימים
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: מספר סוגים
    סטודנט /ית? הורה? אוהב /ת לקום מאוחר? מתאים גם לך! דרושים /ות נציגי /ות שירות למוקד אישורים הפועל 24/7 ונותן מענה לבתי עסק וללקוחות פרטיים בכל הנוגע לאישורי עסקאות וכן מענה לחסימה ואובדן כרטיסי אשראי.
    *הכשרה מלאה על חשבון החברה.
    משמרות נוחות ומגוונות.
    שבתות + לילות 200%, מוקד בוטיק, נסיעות בלילות, תשלום ארוחות ועוד המון תנאים שווים!
    ** המוקדים ממוקמים בגבעתיים ואשדוד.
    דרישות:
    נכונות לעבודה במשמרות 24/7 - חובה.
    שישי לסירוגין - חובה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6251431
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    2 ימים
    היקף המשרה: מספר סוגים
    תנאים נוספים:קרן השתלמות
    בואו לטפל בלקוחות שלנו בנושאים הכי מעניינים שיש:
    מתן מענה טלפוני בנושאי הונאה ארץ-חו"ל.
    מתן תמיכה ומענה ללקוחות עבור עסקאות שבוצעו בחו"ל.
    ביצוע תשאול לקוחות בהתאם לנסיבות אירוע הגניבה או אובדן הכרטיס.
    עבודה מול מערכת מניעת הונאה ייעודית.
    הזדמנות לעבוד בצוותים קטנים במשרת שירות בלבד, ללא מכירות!
    עבודה בימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:00!
    שכר שווה ביותר!
    ועכשיו - למצטרפים /ות החודש: מענק הצטרפות בגובה 5000 ש"ח!
    דרישות:
    הכרות עם יישומי האופיס.
    שליטה בשפה האנגלית- קריאה, כתיבה, דיבור.
    אוריינטציה שירותית גבוהה.
    יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
    יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות ותחת לחץ.
    יכולת אנליטית ניתוח והסקת מסקנות והפעלת שיקול דעת.
    יכולת למידה גבוהה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6395649
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    1 ימים
    היקף המשרה: מספר סוגים
    למוקד המכירות של CAL בגבעתיים דרושים /ות נציגים /ות!
    מכירת כרטיסים, מכירת מוצרי אשראי הלוואות, חיוב חודשי קבוע וליווי לקוח לאחר קבלת מוצר, ייעוץ ומתן פתרונות אשראי ללקוחות.
    העבודה הינה מול ממשקים שונים בארגון, עמידה ביעדי מכירה ויעדי טיפול לקוח.
    דרישות:
    יכולת מכירתית ברמה גבוהה.
    ניסיון קודם במכירות - יתרון!
    יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
    שליטה בסיסית במערכות מחשב.
    יכולת ניהול משא ומתן.
    התחייבות למינימום 4 משמרות בשבוע (מתוכן מינימום 3 משמרות ערב עד 18) + שישי לסירוגין (על פי צרכי המערכת לעיתים ידרש הנציג ליותר משמרות ערב או שישי). המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6396801
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    2 ימים
    Cal כרטיסי אשראי לישראל
    היקף המשרה: משרה מלאה
    ניהול האופרציה התפעולית של מחלקת השירות (כ500 עובדים ו-7 מוקדים בפריסה ארצית)
    אחריות על זמינות כלל המוקדים כולל: חיזוי, תכנון, שיבוץ וניהול אחמ"שיות
    ניהול פונקציית אנליזה של מחלקת שירות הלקוחות, אחריות על ניתוח תמידי של מגמות שירות והצפה שוטפת של הזדמנויות לשיפור.
    הובלת פעילות לשיפור מתמיד של ערוצי השירות, כגון: אופטימיזציית ביקושים, העברות בין מוקדים, פיתוח ערוץ התכתבות, שיפור תהליכי שירות ומכירה
    הובלת פרויקטים טכנולוגיים חוצי ארגון וייצוג צרכי המחלקה, הובלת יוזמות אסטרטגיות
    מחקר בעולם השירות - ניתוח מגמות, benchmark מהעולם, מתחרים, טרנדים חדשים, מערכות חדשות וזאת במטרה להוביל את תפיסת השירות של יום המחר.
    התפקיד בכפיפות למנהלת מחלקת שירות לקוחות ומהווה יד ימינה של מנהלת המחלקה, חברות במטה הניהולי של המחלקה.
    דרישות:
    תואר ראשון רלוונטי / השכלה אקדמית חובה, עדיפות לתואר הנדסי.
    ניסיון ניהולי- חובה.
    ניסיון מוכח בתחום השרות והמוקדים - יתרון.
    יכולות אנליטיות גבוהות חובה.
    היכרות עם עולמות שירות וטרנדיים טכנולוגיים - יתרון
    חשיבה מחוץ לקופסא כולל יכולת הוצאה מכוח אל הפועל
    יחסי אנוש מעולים.
    ראייה מערכתית ורחבה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6404248
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?