דף הבית » כל החברות »  דרושים א.פ.צ שרותי רכב
א.פ.צ שרותי רכב

דרושים א.פ.צ שרותי רכב

תחום עיסוק
חנויות / מסחר / קמעונאות
כמות עובדים
1-10
מיקום
חדרה

משרות א.פ.צ שרותי רכב (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה מובילה וותיקה בתחום חלקי החילוף לדו גלגלי דרושים/ות סוכני/ות מכירות שטח.
העבודה כרוכה בנוכחות פעילה אצל לקוחות וקשר רציף עם לקוחות כמו כן עמידה ביעדי מכירות.

אנו מחפשים איש/אשת מכירות עם דרייב להצלחה וברק בעיניים שאוהב/ת מכירות ונמשך/ת לענף המוטורי. 
סביבת עבודה דינמית ומעניינת למתאימים/ות, שכר בסיס + בונוסים וקיימות אפשרויות קידום!
דרישות:
* ניסיון במכירות שטח - חובה.
* רשיון נהיגה - חובה.
* עדיפות תינתן לבעלי/ות נסיון בתחום הרכב והדו גלגלי.
* אחריות ורצינות לטווח הארוך.
* הישגיות, מולטיטסקינג.
* יחסי אנוש טובים.
* תודעת שירות גבוהה.
* זמינות מיידית.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8407826
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במרכז שירות עד רעננה
סוג משרה: משרה מלאה
למרכז מורשה גדול בשרון דרוש /ה יועץ /ת שירות. 
התפקיד כולל:
* קבלת לקוח פרונטלי במרכז השירות 
* מתן עדכונים שוטפים במהלך היום לקבלת אישורי לקוח 
* עדכונים על מצב הרכב והשירות במוסך 
* פתיחת כרטיס לקוח, וקבלת אישור בהתאם להצעת מחיר 

העבודה במשרה מלאה 7:30-16:00, כולל ימי שישי (אחת לשלוש לא עובדים).
שכר ינוע בין 10K-12K ברוטו + בונוסים (תלוי ניסיון).
דרישות:
* ניסיון קודם בעבודה במוסך/חברות רכב - יתרון משמעותי.
* ניסיון קודם בליווי לקוחות - יתרון.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8414841
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
סוג משרה: מספר סוגים
הצטרפו למוקד הצ'אט של חברת תקשורת מובילה בחדרה!
תהיו חלק ממוקד צ'אט דינמי, במסגרת התפקיד תעסקו במתן שירות לקוחות, הוצאת חשבוניות, פירוט חיובים,
העברת מחירים, ועוד. עם דגש על מתן שירות בחיוך:)
שעות העבודה 7:45-16:00 + שישי לסירוגין 07:45-12:00
שכר 38 ש"ח לשעה + בונוסים שווים על עמידה ביעדים!
הצטרפו למוקד באוירה נעימה ותהנו מליווי מקצועי שיתן לכם/ן את כל הכלים להצלחה!
דרישות:
ניסיון במוקדי שירות ומכירה יתרון!
וורבליות גבוהה ויכולת שיחה רהוטה
עברית ברמה גבוהה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8404828
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בדינמיקה
סוג משרה: מספר סוגים
לדינמיקה, רשת המובייל מספר 1 בישראל מקבוצת סלקום דרושים/ות נציגי/ות שירות ומכירה לחדרה
אנחנו מציעים גיוס מהיר, אישי ונוח עם הזדמנות להתקבל לעבודה כבר באותו היום.
ממוצע 45 ש"ח לשעה!
סביבת עבודה עם אנשים טובים,
התפתחות מקצועית ואישית,
פינוקים שהופכים את היומיום בעבודה למפתיעה כל פעם מחדש עם חופשות בחו"ל, ארוחות מסובסדות, קו סלולר ושירותי סלקום TV בעלויות מסובסדות, אירועי חברה סופר מושקעים וכל מה שאתם /ן אוהבים /ות.
נשמח להכיר, שלחו קו"ח!
מענק 5,000 ש"ח לאחר חצי שנה ו 5,000 ש"ח נוספים לאחר שנה!
**השכר המוצג כולל שכר בסיס + תמריצים שאינם מהווים חלק משכר עבודה הנתון הממוצע מתייחס לינואר 23
דרישות:
כושר ביטוי, יכולת ניהול משא ומתן וייצוגיות.

*המענקים מוצעים לפרק זמן מוגבל, למשרות מסויימות ותשלומם מותנה בקיום התחייבות לעבודה בהיקפי משרה מינימליים ובעמידה בכל התנאים המפורטים בהסכם המענק. מהמענקים ינוכו מיסים כדין.
*ההטבות מוענקות לעובדים זכאים בהתאם למדיניות החברה ו/או להסכם הקיבוצי החל בה, חלקן בשיתוף עם ארגון העובדים.
*קבוצת סלקום מעודדת העסקה מגוונת. המשרה מיועדת לכל המינים והמגדרים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7917784
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בסלקום
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: מספר סוגים
אנחנו מגייסים למרכזי המכר והשירות באזור השרון נציגי/ות שירות ומכירה שאי אפשר לסרב להם!
ואתם נהנים ממענק 10,000!!! (ברוטו) המענק ישולם בשתי פעימות, 5,000 ש"ח לאחר 6 חודשי עבודה בפועל ו-5,000 ש"ח נוספים, לאחר שנת עבודה מלאה, ממועד תחילת העבודה.
התפקיד כולל: מתן מענה מקצועי, אישי ואדיב ללקוחות. עבודה בצוות, מכירת מוצרי ושירותי החברה ללקוחות חדשים וקיימים עמידה ביעדי שירות ומכר.
נשמח להכיר, שלחו לנו קו"ח או וואטסאפ וניתן לכם/ן את כל הפרטים!
*המענק למשרה בהתאם להסכם המענק ומוצע לזמן מוגבל. מהמענק ינוכה מס כדין
דרישות:
ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת נכונות לעבודה במשמרות (לפחות 5 משמרות בשבוע), נכונות לשעות נוספות.
רקע או ניסיון בשירות ושימור לקוחות / מכירות- יתרון.

המשרה מיועדת לכל המינים והמגדרים.
סלקום מעודדת ותומכת בהעסקת עובדים עם מוגבלויות.
המידע שיימסר על ידך ישמש את קבוצת סלקום ו/או מי מטעמה כדי לבחון את מועמדותך למשרה וכן למשרות נוספות, לפעולות תפעוליות ולמטרות נוספות. לא חלה עליך חובה למסור את המידע, אך אם תבחר שלא למסרו, לא ניתן יהיה לבחון את התאמתך.
למידע נוסף, כולל אודות המידע שנאסף והשימושים בו, למי המידע עשוי להימסר וזכויותיך לעיון ותיקון מידע אישי, ראה מדיניות הפרטיות של סלקום באתר קריירה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8412028
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בדינמיקה
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: מספר סוגים
לדינמיקה, רשת המובייל מספר 1 בישראל מקבוצת סלקום דרושים/ות נציגי /ות שירות ומכירה לקניון עיר ימים
אנחנו מציעים גיוס מהיר, אישי ונוח.
מענק בסך 10,000 ש"ח!
המענק יינתן ב2 פעימות: 5,000 ש"ח לאחר חצי שנה ו-5,000 ש"ח נוספים לאחר שנה
ממוצע 45 ש"ח לשעה
סביבת עבודה עם אנשים טובים,
התפתחות מקצועית ואישית,
פינוקים שהופכים את היומיום בעבודה למפתיעה כל פעם מחדש עם חופשות בחו"ל, ארוחות מסובסדות, קו סלולר ושירותי סלקום TV בעלויות מסובסדות, אירועי חברה סופר מושקעים וכל מה שאתם /ן אוהבים /ות.
אז למה אתם מחכים /ות? שלחו לנו וואטסאפ ונשמח לתת את כל הפרטים.
דרישות:
כושר ביטוי, יכולת ניהול משא ומתן וייצוגיות.


*המענקים מוצעים לפרק זמן מוגבל, למשרות מסויימות ותשלומם מותנה בקיום התחייבות לעבודה בהיקפי משרה מינימליים ובעמידה בכל התנאים המפורטים בהסכם המענק. מהמענקים ינוכו מיסים כדין.
*ההטבות מוענקות לעובדים זכאים בהתאם למדיניות החברה ו/או להסכם הקיבוצי החל בה, חלקן בשיתוף עם ארגון העובדים.
*קבוצת סלקום מעודדת העסקה מגוונת. המשרה מיועדת לכל המינים והמגדרים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7272689
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: חדרה
סוג משרה: משרה מלאה
למוסך יאיר חדרה בע"מ, הממוקם באזה"ת של חדרה, דרוש /ה יועצ /ת שירות למחלקת פחחות ותאונות רכב.
התפקיד כולל:
- קבלה וניהול תיקי לקוחות, עבודה בממשק מול חברות הביטוח שנמצאות בהסדר עם המוסך, מנהל העבודה בפחחות ושמאים.
- קבלת קהל ומענה טלפוני, פתיחת כרטיסי עבודה, טיפול בהצעות מחיר ללקוח, מסירת מידע מקצועי אודות הרכב, תיאומי מסירת רכבים וגבייה.
- עמידה ביעדים, הקלדת חשבוניות, תיוקים ועזרה שוטפת במשרד.

העבודה בימים א' עד ה' בין השעות 07:30-16:30 ללא ימי שישי.
סביבת העבודה הינה דינמית ומשפחתית!

אז מה אנחנו מחפשים בך?
שחקן /ית נשמה, בעל /ת מוטיבציה גבוהה, ראש גדול חריצות ונכונות ללמידה.
תודעת שירות מפותחת ויכולת התמודדות עם לחץ וריבוי משימות בו זמנית.
סדר וארגון, תקתקנות מצד אחד ויסודיות מצד שני.
יכולת ירידה לפרטים וראייה מערכתית.
יכולת גבוהה לעבוד בצוות.
נכונות לעבודה אינטנסיבית ותובענית.
דרישות:
* ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית, שירות ומכירה - חובה.
* הבנה עסקית - עמידה ביעדי שירות (סקרי שביעות רצון לקוחות) ויעדי טיפול ברכב.
* יכולת התמודדות עם מצבים מורכבים.
* יכולת לפתור בעיות ולייצר חווית שירות ללקוח ברמה גבוהה.
* ידע בתוכנות אופיס.
* הכרות עם מערכת הנשר - יתרון.
* קוד לבוש - בגדים ייצוגים של מותג שירות אופל (יירכשו ע"י המוסך) - חובה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8427920
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בeXact HR
מיקום המשרה: חדרה
סוג משרה: משרה מלאה
ניהול דלפק הקבלה ומתן מענה טלפוני ראשוני ללקוחות, ספקים ונותני שירות
תיאום פגישות, ניהול יומן
אחריות על הדואר הנכנס והיוצא, סריקות, הדפסות ותיוק מסמכים
מעקב אחר חוזים, אישורים, מסמכי פרויקט והעברתם לגורמים הרלוונטיים
תמיכה אדמיניסטרטיבית במחלקת הכספים, רכש, לוגיסטיקה ופרויקטים
הזמנות ציוד משרדי, טיפול בחברות שירות (ניקיון, תחזוקה, טלפוניה ועוד)
קבלת אורחים
שמירה על סדר, ארגון ותחזוקה של סביבת המשרד
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי / מזכירות / ניהול משרד חובה
שליטה בOffice
יכולת ניהול יומנים מרובי גורמים ותיאום פגישות
יכולת התמודדות עם סביבה דינמית ולחץ
אחריות, סדר, דייקנות ויכולת עבודה עצמאית
שירותיות גבוהה, יחסי אנוש מעולים ותקשורת ביןאישית חזקה
הופעה ייצוגית והתנהלות מכובדת מול גורמי חוץ
זמינות למשרה 08:00-16:00 המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8440528
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה ועבודות ללא קורות חיים
לחברת אופנה מובילה דרוש/ה פקיד/ת בק אופיס !

במסגרת התפקיד:

* אדמיניסטרציה שוטפת.
*  ניהול יומנים ותיאום פגישות.
* עבודה שוטפת מול ספקים/מנהלים.
דרישות:
*  ניסיון קודם מתפקיד דומה - יתרון !
* שליטה מלאה ביישומי (Excell, Word) OFFICE + OUTLOOK .
*  אנגלית ברמה טובה.
*  תודעת שירות גבוהה, ייצוגיות ויחסי אנוש מעולים.
*  יכולת עבודה עצמאית, יוזמה ואחריות אישית.

* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8317943
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
חברה חסויה
סוג משרה: משרה מלאה
*העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בחדרה*
תחומי אחריות:
ניהול יומנים מורכבים ותיאום פגישות
אירוח ישיבות
ניהול אדמיניסטרטיבי - סריקות,הוצאת מכתבים, תיוק,מענה טלפוני, קבלת דואר וניתובו.
קליטת תעודות משלוח, הזמנות רכש
ניהול תקציב המשרד, מלאי והזמנות
טיפול בחוזים מול קבלנים
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי- חובה
נכונות לעבודה בשעות נוספות - חובה
היכרות וניסיון בעבודה עם יישומי אופיס ואאוטלוק
יחסי אנוש, תודעת שירות גבוהה, יכולת למידה מהירה, יכולת עבודה בצוות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8410693
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו