לחברה מצליחה דרוש/ה פקיד/ת בק אופיס
התפקיד כולל:
ביצוע מגוון של עבודות משרדיות ותמיכה בפעילות המשרדית היומיומית.
אחראיות על קבלה וטיפול בהזמנות והצעות מחיר של איש מכירות, תיאום פגישות וניהול יומן, טיפול בגבייה
הכנת מצגות ודוחות אקסל.
דרישות:
ידע וניסיון במערכת Priority
ידע בתוכנות ה-Office
ניסיון בגבייה
ארגון ויכולת ניהול זמן טובה.
אחריות ומוטיבציה לעבודה עצמאית ותחת לחץ.
משרה מלאה באזור תעשייה דרומי באשקלון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.