קבוצת כלמוביל, קבוצת הרכב המובילה בישראל, מגייסת מנהל.ת מותג להצטרפות למחלקת השיווק של אחד ממותגי הרכב המובילים.
זוהי הזדמנות להיות חלק מצוות אסטרטגי ודינמי, המשפיע על אחד התחומים החדשניים והמתפתחים ביותר במשק.
תיאור התפקיד:
יישום תכנית השיווק והפרסום השוטפת של המותג.
ייזום/הוצאה לפועל של מהלכים שיווקיים ופרסומיים.
הוצאה לפועל של הקמפיינים השוטפים מול משרדי הפרסום והמדיה אונליין ואופליין, יח"צ והפקה.
ניהול ותפעול הנכסים הדיגיטליים, בשיתוף עם מנהל /ת הנכסים הדיגיטליים בשיווק.
אחריות על יישום אפקטיבי ויעיל של הפעילויות והחומרים השיווקיים של המותג, ושותפות בשלבי החשיבה והאפיון.
אחריות לבקרת תקציב השיווק והפרסום של המותג.
הוצאה לפועל של אירועים ופעילויות ארגוניות הקשורות למותג (מ. מיתוג כלמוביל אחראי/ת לפעילויות חיזוק מותג המעסיק בשיתוף מש"א).
עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים וחיצוניים (חטיבות המכר, טכנולוגיות, רכש, ספקים, משרדי פרסום, חברות הפקה וכו').
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי - חובה
ניסיון של שנתיים בתחום השיווק והפרסום חובה
ניסיון בעבודה ממשרד פרסום וגם בצד הלקוח (חברה מסחרית) יתרון
ניסיון בשיווק ופרסום דיגיטלי יתרון
ניסיון בעבודה רבת ממשקים ו/או בארגון - יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.