הגדרת התפקיד:
הפעלת עמדת תומך helpdesk בתמיכה טלפונית למשתמשי מערכות המחשוב של החברה
אחריות לזיהוי,ניתוח,ואפיון תקלות מורכבות, טיפולן או הפנייתן לגורם מטפל.
תמיכה טלפונית ב-Office / Win 10 /Win11, דפדפנים, AVD, VDI, IOS וכו'
שילוב תמיכה בפתרונות ענן Azure, M365, Intune, Active Directory, MFA, Control Up
ליווי והדרכת משתמשים במערך המחשוב בשימוש בחומרה / תוכנה.
תפעול שוטף של חלק מתהליכי אבטחת מידע
תמיכה טכנית טלפונית למחשבים ניידים,נייחים, טאבלטים, IPAD, Smartphone,zero client, מדפסות, פקסים, סורקים, מערכות Teams ומסכי פלזמה וכו'
אבחון וטיפול בתקלות תקשורת wan / lan, ADSL, מודמים סלולריים, ISE,טלפוני IP.
שעות עבודה של המוקד:
א-ה 07:30 עד 20:00 (נדרש בשבוע 4 משמרות בוקר 07:30 16:30 / או 08:00 -17:00 + משמרת ערב אחת מהבית 11:00 20:00)
שישי 08:00 13:30 (נדרש משמרת פעם בחודש)
דרישות:
תומך טכני במוקד helpdesk עם ניסיון של מעל שלוש שנים
ניסיון בארגונים גדולים- חובה
אסמכה כ MCITP יתרון
תקשורת בין-אישית, יכולת הדרכה מרחוק, עבודה עם מערכות CRM לניהול פניות
יחסי אנוש גבוהים ויכולת עבודה בצוות.
יכולת עבודה תחת לחץ ובעומס תקלות רב.
אנגלית רמה גבוהה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.