דף הבית » כל החברות »  דרושים דרינק סולושנס בע"מ
דרינק סולושנס בע"מ

דרושים דרינק סולושנס בע"מ

תחום עיסוק
מזון / מסעדנות / אירועים
כמות עובדים
1-10
מיקום
כפר סבא

משרות דרינק סולושנס בע"מ (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
הוצאת ספרים - ד"ר אפי כהן
מיקום המשרה: עבודה מהבית
סוג משרה: משרה חלקית
הקלדה ב word לטובת כתיבת ספר במתמטיקה.
דרישות:
בגרות 5 יח"ל או לחילופין תלמידי י"ב עם ציון מעל 90 בשאלון הראשון של 5 יח"ל.
ידע ב word בעיקר הקלדה מהירה כולל סימונים מתמטים ושימוש בתוכנות כמו גאוגברה או דסמוס.
במידה ויש יכולת הקלדה מהירה ואין ידע בהקלדה מתמטית, צריך יכולת טכנית ויכולת ללמוד מהר.
מתאים גם לסטודנטים/ות
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8378551
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במשטרת ישראל – לשכת גיוס
סוג משרה: מספר סוגים
פעם בשנה תוכנית צוערי שהם פותחת את שעריה ל-25
מובחרים שמכוונים הכי גבוה שאפשר - לשדרת הפיקוד של המשטרה.

אז אם אתם מכוונים גבוה לקריירה מאתגרת, תרומה משמעותית, לימודי תואר ודרגות קצונה על הכתפיים, היום יש לכם הזדמנות נדירה להיות חלק מצוערי שהם.

לפרטים נוספים ולשליחת קו"ח הקלק/י על "הגשת מועמדות"
דרישות:
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8173999
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
קבוצת גדיש הנדסה וניהול
דרושים בקבוצת גדיש הנדסה וניהול
סוג משרה: מספר סוגים
חברת גדיש בשותפות עם חברת Egis מנהלות את מנהלת רשת המטרו-פרויקט התשתיות הגדול בישראל!
לצורך ניהול מיטבי של מערך המשרדים, השירותים והלוגיסטיקה, של המנהלת המונה כ100 עובדים, אנו מחפשים אחראי תפעול
תיאור התפקיד:
מתן מענה שוטף, טיפול בתקלות תפעוליות ובקשות עובדים באופן שוטף בנושאי רכש, לוגיסטיקה, ציוד ומחשוב ועוד
אחריות כוללת על תחזוקת המשרדים וניהול ספקי השירות (ניקיון, תחזוקה, ביטחון, ציוד משרדי, הסעדה, תקשורת ועוד).
טיפול בשיפוצים במשרדים ותיאום מול קבלני המשנה.
תיאום וטיפול בכל הנושאים הקשורים למערכות המידע והמחשוב, כולל:
o ניהול הממשקים מול ספקי IT ותמיכה טכנית.
o אחריות, התקנה, תחזוקה וכיו"ב של ציוד המחשוב והתקשורת (מחשבים, מסכים, מדפסות, שרתים, רשתות Wi-Fi).
o מעקב אחר תחזוקה, רישוי תוכנות, ניהול מלאי הציוד
ניהול ותיאום לוגיסטי של חדרי ישיבות, ביקורים, ישיבות הנהלה ואירועי צוות.
עבודה שוטפת מוול מנהלי הפרויקט, מנהלי תחומים, רכש, מש"א וגורמי המטה של גדיש ו-Egis.
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה יתרון
יכולת ניהול ספקים,קבלנים ונותני שירותים חיצוניים.
שליטה ביישומי Office בדגש על WORD וOUTLOOK
הבנה בעולמות הIT ומחשוב
יכולת עבודה עצמאית ועמידה בלוחות זמנים.
תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים ויכולת לעבוד בסביבה דינמית ורב-מערכתית.
אנגלית ברמה טובה מאד חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8369957
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: מספר סוגים
דרושים מדריכים להדרכה בבתי ספר וחוגים
דרושים מדריכי שחמט לצפון הארץ ולמרכז הארץ
פרוייקט שחמט שיחול בבתי ספר ובחוגים
לא דרוש כל ידע מוקדם
תוכנית הלימודים ערוכה מראש ותינתן הדרכה וציוד.
דרישות:
יחסי אנוש טובים, יצירתיות ואהבה להוראה
תעודת אישור היעדר עברות מין (בנים)

עדיפות לבעלי רכב
המשרה מתאימה גם לסטודנטים
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8370861
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
למטה של חברה בפריסה ארצית דרוש/ה סגנ/ית מנהלת תפעול - בתל אביב
בהיקף משרה מלאה. ימים א-ה
המשרה אינה ניהולית ואינה כוללת רכב
במסגרת התפקיד:
עבודה מול ספקים ומנהלים בכירים בחברה.
ניהול מלאי והזמנת סחורה בהתאם לדרישת המרפאות.
אחריות על ליווי פרוייקטים, טיפול ברכבים, ביטוחים, תשתיות, שינוע, ניהול מלאי, הזמנות רכש, אישורי חשבוניות.
עבודת בק אופיס מרובה וסיוע למנהל תפעול - כ90% מהתפקיד.
אחריות על מסמכי קבע וחידושם מעת לעת: רישיון עסק, שילוט וכו.
שכר 12-15 תלוי ניסיון
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי - יתרון
ניסיון בתפקידי רכש / לוגיסטיקה / תפעול - חובה
שליטה במערכות מחשב:outlook, office- חובה
אקסל ברמה טובה - חובה!
היכרות עם SBO ( SAP business one)- יתרון
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8270578
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
במסגרת התפקיד:
- בניית תוכנית עבודה חודשית והוצאתה לפועל.
- ניתוח דוחות מכר ברמה גבוהה (אקסל) לטובת גזירת פעולות וניהול תוכנית עבודה.
- שימור קשר שוטף ובניית קשר ארוך טווח עם הלקוחות.
- עמידה ביעדי המכירות.
- גיוס לקוחות חדשים.
- ניהול תהליך המכירה: תיאום פגישות עם לקוחות, זיהוי צרכים, מכירה פרונטליות והשלמת עסקה.
- הדרכה וליווי לאורך כל תהליך ההטמעה, וידוא שימושים ומתן שירות שוטף.
- הכנסת הזמנות בסדר ודיוק במערכת מידע ואפליקציה ייעודית.

משרה מלאה, העבודה באזור המרכז, המשרדים ברמת גן, תנאים טובים למתאימים/ות!
דרישות:
- תואר אקדמאי + יכולת למידה גבוהה ברמה מעמיקה.
- השכלה פרא רפואית - יתרון.
- אנגלית ברמה גבוהה.
- מסוגלות לנוכחות בטיפולים רפואיים ובניתוחים - חובה.
- ניסיון במכירות שטח לפחות שנתיים באותה חברה חובה, בתחום הרפואי -יתרון.
- יכולת לניהול עצמאי של תיק לקוח ותוכנית עבודה, ניתוח נתונים והסקת מסקנות.
- יכולת ונסיון מוכח בעבודה במערכת מידע פריוריטי / SAP.
- שליטה בתוכנות OFFICE (Excel, Outlook וכו') - חובה.
- תקשורת בין אישית מצוינת, יחסי אנוש מעולים ועבודה בצוות.
- רהוט/ה וייצוגי/ת, יכולת פרזנטטיבית והעברת מצגות.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8375626
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה מובילה העוסקת בתחום המחזור וסביבה ירוקה
דרוש/ה פקיד/ת Back Office למחלקת מכירות

על התפקיד:
לתפקיד מרכזי ודינאמי במחלקת המכירות אנו מחפשים איש/אשת Back Office עם אוריינטציה מסחרית ושירותית גבוהה, שיצטרף/תצטרף לצוות מוביל בחברה חדשנית בתחום המחזור והקיימות.
בונוסים מתגמלים על ביצועים!
 
תחומי אחריות:
איתור לידים והזנתם למערכת CRM.
ניהול לו"ז שיווק ומכירות, תיאום והזנת פגישות לסוכנים, ובקרה על פעילותם.
מעקב אחר הצעות מחיר וריכוזן עד לחתימת חוזה.
הפקת דוחות ומעקב ביצועים.
תמיכה אדמיניסטרטיבית ומסחרית למנהל המחלקה ולצוות המכירות.
ניהול, בקרה ומעקב במערכת CRM לניהול לקוחות.
שירות לקוחות ומענה מקצועי ללקוחות קיימים וחדשים.
תיאום עם אנשי המכירות להפקת הצעות מחיר לכלל תחומי ושירותי הקבוצה.


מיקום: משרדי ההנהלה רחוב מנחם בגין, תל אביב.
 
היקף משרה: מלאה, ימים א-ה, 08:00-17:00. עבודה מהמשרד בלבד, ללא אפשרות לעבודה היברידית, מתאים למועמדים מאזור המרכז והסביבה הקרובה למשרדים.
דרישות:
שליטה מלאה במערכת פריוריטי (ניסיון עדכני מהשנים האחרונות)
ניסיון מוכח בשיווק ומכירות, כולל עבודה מול לקוחות
שליטה בתוכנות Office (Word, Excel) וידע טכני גבוה במחשבים
ניסיון בעבודה עם מערכת CRM
יכולת ביצוע מספר משימות במקביל, סדר וארגון גבוהים
יכולת עבודה בצוות ועמידה ביעדים ובתנאי לחץ
 
יתרון משמעותי:
רקע בענף הבנייה והתשתיות
תכונות אישיות נדרשות:
שירותיות גבוהה, כישורי תקשורת מצוינים, אחריות אישית, מוסר עבודה גבוה, לויאליות ואמינות.


הזדמנות להצטרף לחברה עם שליחות סביבתית ולעבוד בצוות מקצועי ומסור, בונוסים מעולים למועמד/ת המתאימ.ה!
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8382888
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
מנהל/ת מכירות מנוסה (יחיד) בחברת פתרונות SaaS: מכירות לשוק המקומי, שוק אנטרפרייז ולקוחות בינוניים בישראל.

לחברה המובילה בתחומה בישראל את בניית תוכניות בונוס ומדידת ביצועים של עובדים - בעלת פלטפורמת ניהול ביצועים/ KPIs ותוכניות תגמול עובדים מבוססות תוצאות (פתרונות SPM), דרוש/ה מנהל/ת מכירות בכיר/ה (יחיד, Hands-On) להובלת פעילות המכירות מול הארגונים הגדולים והבינוניים בישראל (תפקיד יחיד בארגון).
בעל/ת התפקיד בחברה (60 עובדים) הוא/היא איש/ת המכירות היחיד, שנדרש לעבוד מול מקבלי החלטות בצד הלקוח, בחברות בינוניות-גדולים, ויודע להניע תהליך מלא של חדירה ועד מכירה.

החברה מפתחת פלטפורמה ארגונית בענן המאפשרת לארגונים לנהל בגמישות ובשקיפות את תהליכי הליבה של היעדים, המדדים, הרווחיות, הבונוסים והתגמולים של עובדיהם, תוך חיבור ישיר בין מטרות עסקיות לבין תוצאות אנושיות, ובורציות המורכבות ביותר.

המערכת מוטמעת לאורך שנים - עם ניסיון ייחודי מצטבר - בעשרות חברות מובילות בתחומי הבנקאות, הביטוח, מגזרים ביטחוניים, ההייטק, התעשייה והסקטור הציבורי-ממשלתי, ומוערכת בשוק בזכות האמינות, הגמישות וההשפעה הישירה שלה על תוצאות החברה.

תחומי אחריות
פיתוח והובלת תהליכי מכירה חדשים מול ארגוני אנטרפרייז ולקוחות בינוניים בשוק הישראלי (בעיקר חדירה "מאפס" ל New Logos וטיפול בלידים נכנסים).
הרחבת הפעילות העסקית ומכירות צולבות בקרב לקוחות קיימים אסטרטגיים.
מימוש תהליכי מכירה ארוכים ומורכבים (48 חודשים) מול דרגים בכירים מנכ"לים, סמנכ"לי כספים, תפעול, CIO ומשאבי אנוש.
שיפור דיוק ובניית דאטה-בייס הלקוחות הפוטנציאלים וניהול מערכת ה CRM הארגוני.
אופציה לבחינת הרחבת תהליכי המכירה בשוק האמריקאי במהלך 2027-2028

משרדי החברה: רעננה
דרישות:
מנהל/ איש מכירות Hands-On שיוצר/ת "יש מאין" (אין מדובר בניהול לקוחות קיימים או ניהול חשבונות ושימורם)
ניסיון מוכח במכירות תוכנה ארגונית / SaaS ללקוחות גדולים בישראל עדיפות לבנקים, חברות ביטוח, הייטק וגופים ציבוריים.
עבודה מול Business Owners רלבנטים בתאגידים גדולים בסגמנטים שונים, ובארגונים ציבוריים ממשלתיים.
ניסיון מוכח בהובלת תהליכי מכירה מול דרגים בכירים ובתהליכים ארוכיטווח.
יכולת עבודה עצמאית והובלת מהלכי חדירה אסטרטגיים מאפס.
יתרון: ניסיון בינלאומי או היכרות עם תחומי ניהול ביצועים, HR-Tech ותגמול.
עברית ואנגלית ברמה הגבוהה ביותר
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8379206
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באלטשולר שחם
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
אנחנו פיננשייל סרביסס- חברת פינטק מובילה בתחום המט"ח, הריביות והתשלומים, הפועלת מול חברות ולקוחות פרטיים מאז 2017. החברה נמצאת בצמיחה מתמדת ומציעה סביבת עבודה חדשנית, מקצועית ודינאמית, עם דגש על מצוינות אנושית ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות.

מה התפקיד כולל?
טיפול בלקוחות משלב השיווק כולל ביצוע תהליך מכירה ופולו אפ במידת הצורך ועד שלב ביצוע עסקה
מתן מענה מקצועי: הסבר וליווי של תהליך ההצטרפות, השלמת חוסרים במידת הצורך
עבודה רבה מול ממשקים שונים בחברה חדר מסחר, מערך תפעול, מחלקת ציות ועוד
ביצוע עסקאות מט"ח
מענה מקצועי ומהיר לסוכנים פנסיונים ופיננסים המפנים לקוחות לחברה, ותמיכה בתהליכי המכירה לרבות מתן היזון חוזר שוטף לגורם המפנה.
דרישות:
ניסיון במכירות ושירות לקוחות- חובה
יכולת עבודה בסביבה טכנולוגית - חובה
ניסיון בשירות או שיווק מוצרים פיננסים/פנסיונים - יתרון.
השכלה אקדמאית בתחום כלכלה, מנהל עסקים, בנקאות, שוק ההון - יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8331659
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו