דף הבית » משרות לפי חברות » מתן שירותי בריאות
מתן שירותי בריאות

    דרושים מתן שירותי בריאות

    תחום עיסוק
    רפואה / בריאות / סיעוד / רווחה
    כמות עובדים
    מעל 100

    עוד עלינו

    דרושים ב- מתן שירותי בריאות

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- מתן שירותי בריאות אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: משרה מלאה
    ניהול כ-20 סניפים, גיוס והכשרת מנהלים, הדרכת צוותים, הטמעת נהלים בשטח, עמידה ביעדי המכירות, ניהול מלאי בסניפים.
    דרישות:
    תואר אקדמי - יתרון.
    ניסיון קודם בניהול אזור מחברת אופנה - יתרון גדול.
    ניסיון קודם בניהול אזור מחברה קמעונאית - חובה.
    יחסי אנוש מעולים.
    נכונות למשרת שטח מאתגרת! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5769882
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    2 ימים
    מיקום המשרה: פתח תקווה
    היקף המשרה: משרה מלאה
    דרוש /ה מנהל /ת מכירות "אדום אדום" תחום מסעדות וקצביות - אזור מרכז.
    פיתוח שוק המכירה בתחום בשר טרי, לרבות: איתור לקוחות חדשים, ניהול הקשר מולם ושימוש ככתובת לצרכיהם בנושאי מכירות ותפעול המכירות.
    איתור לקוחות פוטנציאליים חדשים (בעיקר קצביות ומסעדות) וגיוסם כלקוחות חדשים, לרבות: ניהול תהליכי מו"מ ומכירה והתאמת המוצר לצורכי הלקוחות כולל תהליך גביה.
    ניהול מערך הלקוחות בפן המכירתי והתפעולי, לרבות: הגדלת המכר, איתור צרכים, טיפול בנקודות המכירה ומענה לתלונות לקוחות.
    ניהול הגביה, ההתחשבנות וניהול כרטסות לקוחות בהתאם להסכמים עם הלקוחות.
    אחריות לעמידה ביעדי המכירות, תוך העמקת וטיוב הקשר עם הלקוחות.
    ניתוח דו"חות מכר ובניית תכנית שבועית בהתאמה.
    התפקיד כולל נסיעות מרובות.
    העבודה במשרה מלאה + נכונות לשעות נוספות במידת הצורך.
    דרישות:
    ניסיון של שנתיים לפחות במכירות שטח בתחום המזון וההסעדה - חובה.
    ניסיון מכירות וגביה בתחום הבשר והיכרות עם עולם הבשר - יתרון משמעותי.
    יכולת מכירתית ומסחרית גבוהה, לרבות יכולת ניהול מו"מ.
    נכונות לנסיעות מרובות ולמשרת שטח עצמאית.
    יכולת פיתוח קשרים ויחסים בינאישיים ברמה גבוהה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5812925
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    חברה חסויה
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברה ידועה בתחומה בשרון דרוש /ה ראש צוות מכירות שטח.
    במסגרת התפקיד ראש הצוות יהיה /תהיה אחראי /ת על הובלת צוות המכירות ( סוכנים) - אחראי /ת לתפקוד השוטף של הצוות, הגדרת יעדים והנעת להגעה ליעדים זאת תוך ליווי שוטף שלהם, בקרה ומשוב. בנוסף יהיה /תהיה אחראי /ת ראש הצוות לניהול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים כגון: לקוחות, מנהלי /ות מוצרים, ספקי שרות שונים, לוגיסטיקה וכו. ניהול קשר עם לקוחות בקופות חולים, בתי מסחר, רשתות פארם ובתי מרקחת פרטיים. ניהול תהליכי שווק ומכירות, איתור הזדמנויות עסקיות, מתן הצעות מחיר וסיכום תנאים מסחריים. אחריות על ארגון הדרכות, הרצאות, כנסים וימי עיון ללקוחות. במידת הצורך ניהול מו"מ מול מנהלי רשת, מחוזות בקופות חולים וכד'. ניהול ידע ארגוני תוך איסוף נתונים חיוניים לארגון ומודיעין עסקי. ניהול תקציב קד"ם.
    דרישות:
    תואר ראשון במדעי חיים או מקצוע פרה רפואי.
    ניסיון מהעולם הפרמצבטי יתרון (אפשרי גם מתחומי המזון/קוסמטיקה/ציוד רפואי) .
    שליטה טובה באנגלית ובמיומנויות מחשב, שליטה טובה באקסל.
    יכולת התמודדות עם לחצים ועומס.
    יחסי אנוש טובים.
    סדר ויכולת ניהול זמן. 
    יכולת עבודה בצוות.
    דיוק וקפדנות, יכולת ירידה לפרטים.
    אחריות אישית גבוהה וראייה מערכתית.
    בעל /ת חשיבה עסקית, כריזמה אישית, מוטיבציה גבוהה להצלחה וגישה חיובית, סקרנות ורצון להתפתח.
    בעל/ת ניסיון של ניהול צוות שטח ואינטליגנציה רגשית גבוהה .
    יכולת לעבודה גמישה וזמינות גבוהה.
    בעלת הכשרה וניסיון פרזנטציה קבוצתית ותעמולה פרונטלית. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5816859
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברה מצליחה בתחום דודי השמש והחשמל דרוש /ה מנהל /ת מכירות אזור מרכז / דרום.
    במסגרת התפקיד- עבודה מול אינסטלטורים ומפיצים, פניה יזומה ומענה לפניות נכנסות, מכירת תועלות, ניהול מו"מ, סגירת עסקה וגבית תשלום.
    משרה מלאה א'-ה'.
    שכר הולם ורכב צמוד.
    דרישות:
    ניסיון קודם במכירות שטח - חובה.
    ניסיון בעבודה מול אינסטלטורים ומפיצים - יתרון משמעותי.
    ייצוגיות.
    עצמאות.
    יכולת ניהול מו"מ מעולה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5808111
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    2 ימים
    מיקום המשרה: בת ים
    היקף המשרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
    התפקיד כולל:
    ביצוע עבודות אדמיניסטרציה, ניהול יומן ותיאום פגישות, רישום פרוטוקולים ומעקב אחר ביצוע מטלות, טיפול בפניות, תכלול משימות וכל מטלה אחרת שתוטל ע''י הגזברית.
    הגשת קו"ח (בצירוף מסמכים ותעודות השכלה המעידים על הכישורים הנדרשים) יש להגיש עד לתאריך 15.7.20, עד השעה 12:00.
    דרישות:
    * 12 שנות לימוד / תעודת בגרות מלאה (יש לצרף תעודה).
    * תואר ראשון- יתרון.
    * 3 שנות ניסיון בתחום המזכירות והאדמניסטרציה.
    * ידיעת השפה העברית על בוריה.
    * ידע בעבודה עם מחשב בשימוש בתוכנות לניהול משרד.
    * יכולת ארגון ותכנון.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5823370
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: משרה מלאה ומשרה חלקית
    שכר: עד 3,000
    לחברה מובילה בתחומה דרוש /ה פקיד /ת קבלה.
    קבלת קהל, אירוח, ניקיון המישרד (דאגה לנראות המישרד), הקלדת נתונים, עבודה עם אקסל.
    יצירת קשר עם לידים ותאום פגישות (3 שעות ביום).
    טיפול בפרוייקטים האישיים של המנכ"ל.
    עבודת קידום עם רשתות חברתיות.
    לעבודה משעה 08:00-13:00, 5 ימים.
    שכר 30 ש"ח לשעה + פרמיות.
    דרישות:
    מוסר עבודה גבוה מאוד.
    חריצות וסולודיות.
    שירותיות גבוהה.
    שליטה מעולה באקסל, הכרת נוסחאות.
    ניסיון בהכנת פרזנטציות.
    נסיון בתאום פגישה, יכולת מכרתית גבוהה.
    זריזה ופלפלית וייצוגית.
    עברית ברמה גבוהה ורהוטה .
    הופעה ייצוגית.
    שירותית.
    נכונות לארגן את המישרד (לזרוק זבל, ניקוי קל) - יש מנקה פעם בשבוע.
    טיפול בפרוייקטים של המנכ"ל (שליחויות, טסט, לקחת את הרכב לשטיפה, לעבוד עם אנשי מקצוע).
    רישיון נהיגה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5807671
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה

    איפה אנחנו נמצאים?