דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים הספרייה הלאומית
הספרייה הלאומית

    דרושים הספרייה הלאומית

    המשרות שלנו (19)
    תחום עיסוק
    ממשלתי / ציבורי
    כמות עובדים
    מעל 100

    עוד עלינו

    משרות הספרייה הלאומית

    הצעות עבודה
    דף הבא
    מתוך 1
    נמצאו 2 משרות
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בהספרייה הלאומית
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
    תחום חווית לקוח באגף שירותי קהל אחראי על ניהול השירות הניתן ללקוחות הספרייה.
    התחום אחראי על מגוון שירותים בערוץ הפיזי והמקוון, ובהם מוקד שירות הלקוחות וההזמנות, אולמות הקריאה, השאלה ואספקת עותקים.
    תחומי אחריות:
    ניהול השירות בכלל הערוצים: פיזי, טלפוני ומקוון, כולל ניהול עקיף של מוקד שירות הלקוחות
    ניהול שירותי העיון באולמות הקריאה וההשאלה בספרייה וביצוע בקרות על תהליכי העבודה בתחום
    ניהול צוות עובדים גדול, כולל ניהול ראשי צוותים
    פיתוח והעמקת הטמעה של מערכות מידע לניהול השירות
    פיתוח והטמעה של תהליכי שירות באגף
    טיפוח ויצירת ערוצי תקשורת עם קהלי היעד השונים בספרייה
    בנייה של תהליכי הזמנה וגבייה בספרייה והדרכת צוותי עבודה
    שותפות באיפיון, הטמעה ושיפור של מוצרים דיגיטליים בספרייה תוך התאמה לצרכי הלקוח
    עבודה אל מול ממשקים שונים בארגון לקידום יעדי האגף

    משרה מלאה בספרייה הלאומית בירושלים
    דרישות:
    תנאי סף:
    תואר ראשון בתחומי מדעי הרוח או מדעי החברה
    ניסיון של 4 שנים לפחות בתפקידי ניהול שירות לקוחות
    ניסיון של שנתיים לפחות בניהול צוות של למעלה מ-10 עובדים בתפקידי שירות לקוחות

    יתרונות מעבר לתנאי סף:
    ניסיון בניהול מנהלי צוותים - יתרון משמעותי
    היכרות וניסיון במוסדות תרבות וספריות.
    תואר שני או לימודים לתואר שני בתחומי מדעי הרוח
    זיקה וחיבור לאחד או יותר מאוספי הספרייה: מדעי הרוח הכללים, יהדות, ישראל ואסלאם ומזרח תיכון.
    תואר ראשון או שני במדעי הרוח- יתרון
    לימודי תעודה או תואר בספרנות / מידענות

    רק פניות מתאימות תיענינה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7950892
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים בהספרייה הלאומית
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: מספר סוגים
    הספרייה הלאומית של ישראל הינה בית לאוספים פיזיים ודיגיטליים הנגישים הן לעיון בבניין עצמו והן לצפייה דרך האתר והקטלוג. בספרייה מתקיימים אירועי תרבות ייחודיים ומעניינים וכן סיורים מרתקים ועשירים בתוכן ובתוך כך מהווה מרכז תרבות משמעותי בירושלים ובישראל.
    הספרייה שמה לה לדגש, לתת את השירות הטוב ביותר למבקרים הרבים הפוקדים אותנו מידי יום וכעת אנו מגייסים נציגי שירות לקוחות, נעימים וייצוגיים לדלפק המודיעין והמוקד הטלפוני, לעבודה בליבת העשייה מול ממשקים רבים ומגוונים בספרייה.
     
    תיאור התפקיד:
    1. מתן מענה איכותי ומקצועי לפניות הלקוחות בדלפק המודיעין הכולל: תפעול קופה ומכירת כרטיסים, מסירה ואיסוף של אביזר שמע לשימוש בתערוכות, שאלות הנוגעות להתמצאות בבניין ולפעילויות המתרחשות בו.
    2. מתן שירות בערוצים נוספים: מענה טלפוני ודיגיטלי לפניות בנושאים מגוונים כגון רכישת כרטיסים, תיאום סיורים וביקורים לקבוצות, טיפול בהזמנות קיימות ועוד.
    3. ביצוע משימות נוספות ומגוונות באגף השירות
    דרישות:
    אנשים שאוהבים אנשים, חייכנים וסבלניים, כאלה שתמיד מחפשים פתרון מיטבי עבור הלקוח
    יכולת התבטאות גבוהה בעל פה ובכתב
    ניסיון בשירות לקוחות של שנה לפחות  - יתרון
    ניסיון בעבודה מרובת ממשקים טכנולוגיים  -יתרון
    שפות: עברית-  ברמת שפת אם, אנגלית ברמה טובה, ערבית- יתרון 
    בגרות מלאה חובה, תואר ראשון יתרון
    נכונות לעבודה במשמרות מגוונות בימים א-ה בין 9:00-20:00 וכן בימי שישי 9:00-13:00 לסירוגין. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8049163
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דף הבא
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?